Spring naar inhoud

- - - - -

Mag de poes mee aan tafel ?

• Log in om te reageren
94 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#91 Geplaatst 17 januari 2011 - 23:28

Deze foto's spreken boekdelen zekers!??

Bijgevoegde thumbnails

• v.jpg
  • x4.jpg

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#92 Geplaatst 17 januari 2011 - 23:46

Zaaaaalige foto's, Lut...en héél herkenbaar :heart:

Heb er ook zo'n aantal van bepaalde etentjes met familie...maar ik vrees dat de familie niet zo graag in "het openbaar komt"... ;) Zelfs ik heb het er nog steeds moeilijk mee...

Vandaar : hierbij nog een foto'ke van Mauro :

"zin in een aperitiefke :LOL: "

Bijgevoegde thumbnails

• DSC01100.JPG

Geplaatste afbeelding

Guest_nathalinde_*
Guest_nathalinde_*

#93 Geplaatst 18 januari 2011 - 08:02

Hier hebben we 1 grote regel waar de katten zich zeker en vast moeten aan houden
"ze mogen ten alle tijde niet op de keukentafel"
De andere tafels in huis mogen ze wel op, maar de keukentafel is verboden terrein voor hen.
En moet zeggen dat het echt wel lukt hoor om ze eraf te houden. Maaaaaaar ... als we onze hielen gedraaid zijn en het huis uit zijn, dan liggen ze er wel op hoor ... denken die sufferds dat we dat niet weten of zien dat ze nog vlug van de keukentafel afspringen wanneer we terug thuis komen .. lol O:) :louche:

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#94 Geplaatst 18 januari 2011 - 09:06

Dus bij ons geen poezen meer in de plaats waar wij met bezoek eten.Jullie hebben allemaal zo'n brave katjes.Dacht ik ook van de onze!Tot zondag!Mijn zus en schoonbroer kwamen eten enmijn zus zei :a wel,jij hebt zo'n brave lieve katten,die zou ik ook willen.En zo mooi,en zo rustig,etc.
Ik zet de tafel klaar en mijn zus zei dat ze het in't oog ging houden.'T is niet nodig,zei ik.Ze komen nergens aan.Tot ik een hels kabaal hoorde in de living.Julie,de allerliefste mooiste rustigste kat onder de katten(volgens mijn zus)had het tafelkleed naar beneden getrkken en flessen wijn en glazen en al de rest de grond op.Ik heb niets gezegd,zij bezag mij met die onschuldige kattenogen.Nooit of nooit heeft ze dat ooit gedaan.In het vervolg gaan wij in de veranda eten.

Bewerkt door DORIS, 18 januari 2011 - 09:08.

• Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Larisa
Larisa
  • 272 berichten
  • 3 katten

#95 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:51

Mijn katten kruipen ook op de tafel wanneer er geen eten of servies op staat. anders moeten ze er af maar soms proberen ze het wel nog eens hoor!!
Oliver zijn favoriete plaats is de grote tafel in de living, dan heeft hij mooi zicht op alles :LOL:
Het aanrecht is een groter probleem bij ons...wanneer ik bezig ben met hun eten, dan springen ze erop omdat ze ongeduldig zij! Elke keer opnieuw haal ik hen er af maar ze leren het niet...vooral Oliver vind het leuk om op het aanrecht te liggen... hij doet dit zeer stilletjes, wanneer wij niet in de keuken zijn.Wanneer we dan binnen komen, rekt hij zich uit en kijkt zo onschuldig :catangel :)
Katjes, allemaal dezelfde :LOL:

Geplaatste afbeelding