Spring naar inhoud

- - - - -

Vladimier heeft een gezwel aan zijn linkervoorpootç

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
icebabe
icebabe
  • 299 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 12 januari 2011 - 20:02

Ik ben bang dat Vladimier het niet lang zal volhouden,mijn gevoel zegt mij dat "zijn tijd" is gekomen,het gezwel ziet er niet uit,de "bol" heeft geen pels niet meer en op zijn huid heb ik vandaag gezien,zijn er bruine/zwarte vlekken,en hij ligt veel te slapen,het liefste ligt hij tegen de verwarming en hij "stinkt" uit zijne bek :misselijk: ,ik weet wel dat we naar de D.A.moeten gaan,maar toch,ik heb zo'n schrik voor het nieuws.En Vladimier laat hem niet zo graag pakken voor in een transportkooi te zetten.
Weten jullie misschien wat Vladimier kan hebben?Hij eet nog goed en drinkt nog goed en hij is een binnenkat. :help:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 12 januari 2011 - 20:06

Vladimir is nog maar 6 jaar oud. Ik zou zo vlug mogelijk naar de da gaan. :hug: :hug: :hug: . Of vragen aan de da om eens naar huis te komen?

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 12 januari 2011 - 20:23

ja dt zou ik ook doen ,
Da bezoekje brengen
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 12 januari 2011 - 20:31

Laat de da aan huis komen, dat bespaart hem de stress. Hopelijk is het niet te ernstig. Heeft hij dat gezwel al lang? Het kan ook een abces zijn en dan vallen de haren ook uit op die plaats.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 12 januari 2011 - 20:38

wolfje heeft ook eens zoiets gehad en was gewoon een abces, niet te snel panikeren hoor, mijn hond heeft zelfs 5 jaar met een gezwel heel normaal geleefd :geluk: :geluk:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 13 januari 2011 - 14:22

:geluk: :geluk: :geluk: , mij lijkt een DA bezoekje ook noodzakelijk
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 13 januari 2011 - 15:39

Jeps, zowel voor jou als voor Vladimier, ga naar de DA. Die hebben er een beter zicht op wat er aan de hand is, en hoe sneller ze weten dat er iets is, des te sneller kunnen ze het oplossen!
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 13 januari 2011 - 15:49

Ik kan de anderen alleen maar bijtreden.  Ga zo vlug mogelijkk naar je Da!

Geplaatste afbeelding

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 14 januari 2011 - 09:35

misschien valt het allemaal nog mee!
Misschien heeft ie enkel een rotte tand en stinkt zo uit zijn bek en is zijn gezwel enkel een abces die gemakkelijk te behandelen is. Als je de DA natuurlijk niet laat komen (of gaat) kan het alleen maar slechter worden.
Is het dan toch slecht nieuws dan weet je het toch en kan je er dan ook naar handelen. Laat je ons nog iets weten?

icebabe
icebabe
  • 299 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:01

Joloka zei:

Vladimir is nog maar 6 jaar oud. Ik zou zo vlug mogelijk naar de da gaan. :hug: :hug: :hug: . Of vragen aan de da om eens naar huis te komen?
Vladimier was 10 jaar oud. Hij gisteren naar de D.A.geweest en hij zat vol kankergezwelletjes,mijn man vond het "wijs" om hem te laten inslapen,maar hij is wel bij hem gebleven tot het gedaan was,ik mis hem zo,deze nacht was een kater in huis aan het janken(op hem denk ik)mijn hart breekt als ik aan hem denk en ik ween zoveel,mijn dochter,die bij haar papa woont,was aan het wenen van het nieuwsik heb haar dan maar gebeld,ze was er het hart van in,ik wil zeggen aan de leden van het forum,dank voor uw steun,ik heb daar wat aan,bedankt!!!! :cry: :cry:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 18 januari 2011 - 20:27

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#12 Geplaatst 18 januari 2011 - 21:08

Heel veel sterkte :hug: !!!

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 31 januari 2011 - 10:31

ho heb het nu pas gezien, wat erg - heel veel sterkte! :hug:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#14 Geplaatst 31 januari 2011 - 11:34

Veel sterkte.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 31 januari 2011 - 11:48

Veel sterkte
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding