Spring naar inhoud

- - - - -

kent iemand Probio forte?

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#16 Geplaatst 19 januari 2011 - 23:36

Bij benebac is dat je eerst opstart door een week (of zolang het duidelijk nodig is) het dagelijks te geven (of om de 2 dagen) en dan één keer per week die aanvankelijke dagelijkse dosis te geven als onderhoudsdosis. Aangewezen bij diarree, tijdens en na ab behandeling, na operatie, geboorte, bevalling, overgang op vaste voeding, rond periodes van ontworming en in periodes dat je reist met het dier of verhuis enz. Dus eigenlijk zowat vanalles dat de weerstand omlaag kan halen en in die periodes dan best niet de onderhoudsdosis, maar toch iets vaker dan een keer per week he.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 20 januari 2011 - 08:35

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 20 januari 2011 - 08:37

Joloka zei:

Al twee dagen vaste stoelgang van alle poezels (en ook de geur is veel beter). Het was niet van onze Nellemie maar van Bebbel en Julius. Maar nu... hoe lang moet ik dit gebruiken? Hanne?

Tss altijd denken dat dat meisje het gedaan heeft he! Maar ik kan maar al te goed begrijpen dat je dat denkt hoor, hopelijk zijn de andere twee er snel vanaf en mag het zo blijven :thumb:
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 20 januari 2011 - 08:42

Spanishke zei:

Tss altijd denken dat dat meisje het gedaan heeft he! Maar ik kan maar al te goed begrijpen dat je dat denkt hoor, hopelijk zijn de andere twee er snel vanaf en mag het zo blijven :thumb:

Sorry Katrien. Als er hier eentje wat plattere kak heeft dan denk ik inderdaad vlug aan ons Nelleke :oops: . En als ik ze dan niet naar de kattenbak zie gaan (of enkel voor een plasje te doen) dan weet ik het niet zeker he. Maar nu heb ik het heel duidelijk gezien :ha . Bebbeltje vond het niet zo leuk dat er een gluurder was, Julius maakte er geen enkel probleem van :lachen: .

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#20 Geplaatst 23 januari 2011 - 11:11

Kan je dit samen geven met L-lysine??

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 23 januari 2011 - 11:12

*mikkeke* zei:

Kan je dit samen geven met L-lysine??