Spring naar inhoud

- - - - -

Blaasontsteking?

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 13 januari 2011 - 09:55

veel beterschap voor Mystic, hopelijk is ze met de juiste medicatie terug snel OK
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 13 januari 2011 - 13:13

veel beterschap :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#18 Geplaatst 13 januari 2011 - 13:24

Met baarmoederontsteking gaan ze soms ook vaak op de bak. Ik zou zo snel mogelijk met haar naar de da gaan. Succes, Katrien!!!

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 13 januari 2011 - 13:36

:hug: :hug: :hug:

Arme schat!

Gelukkig kun je er straks mee naar de da, zodat ze zich snel beter gaat voelen! :duim:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 13 januari 2011 - 13:43

Smitten Kitten zei:

Met baarmoederontsteking gaan ze soms ook vaak op de bak. Ik zou zo snel mogelijk met haar naar de da gaan. Succes, Katrien!!!

Ja, maar baarmoederonsteking ken ik ondertussen, althans bij Taiga toch. Daar lijkt het helemaal niet op. Niet dat het bij elke peos hetzelfde zal zijn, maar toch denk ik niet dat het dat is. Wil niet zeggen dat ik het uitsluit hoor! We gaan ook asap, ik heb juist gebeld naar de da voor te vragen hoe het is gegaan met Milo. Gelukkig is alles goed verlopen :thumb:
Heb gevraagd of ik haar misschien best zelf met een spuitje wat water geef, want dat ze naar mijn mening te weinig drinkt. Hij zei dat dat geen kwaad kon, we mogen er straks mee langsgaan. Nu kan ik niet, want ik moet wachten tot Simon thuiskomt. Heb zelf geen auto :cry:

Bewerkt door Spanishke, 13 januari 2011 - 13:50.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 13 januari 2011 - 14:36

Woonde je nu zo ver niet hé!

Ik moet om 15u bij de da zijn met Sati voor haar jaarlijkse vaccin, ik zou je maar al te graag opgehaald hebben...

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 13 januari 2011 - 18:45

haemoglobine zei:

Woonde je nu zo ver niet hé!

Ik moet om 15u bij de da zijn met Sati voor haar jaarlijkse vaccin, ik zou je maar al te graag opgehaald hebben...

Och dat is zo lief van je dat je dat zegt :hug:

We zijn ermee terug. De da denkt toch ook meer aan blaasontsteking dan baarmoederontsteking, maar sluit baarmoederontsteking voorlopig ook niet uit. Ze heeft een ab ingespoten gekregen dat werkt voor 14 dagen dus we moeten haar ook geen pilletjes geven. Ze had ook 40,3°C koorts :(
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 13 januari 2011 - 18:48

Spanishke zei:

We zijn ermee terug. De da denkt toch ook meer aan blaasontsteking dan baarmoederontsteking, maar sluit baarmoederontsteking voorlopig ook niet uit. Ze heeft een ab ingespoten gekregen dat werkt voor 14 dagen dus we moeten haar ook geen pilletjes geven. Ze had ook 40,3°C koorts :(

Ik hoop dat je meid zich snel beter gaat voelen met de spuit! :hug: :hug: :hug:
Hopelijk is het "maar" een blaasontsteking!

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 13 januari 2011 - 18:52

:geluk: :geluk: :geluk: voor je schatje en :hug: :hug: :hug: voor jou.

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#25 Geplaatst 13 januari 2011 - 19:02

Spanishke zei:

Toen met ons Zsazsatje was het zo dat ze heel de tijd op de bak ging en er ook op wou gaan liggen. En ook hoge koorts. Pff zielig he :(

Ik hoop dat je meisje snel weer beter is!

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 13 januari 2011 - 19:09

Smitten Kitten zei:

Toen met ons Zsazsatje was het zo dat ze heel de tijd op de bak ging en er ook op wou gaan liggen. En ook hoge koorts. Pff zielig he :(

Ik hoop dat je meisje snel weer beter is!

Ja echt wel en je kunt niets doen he :( . Ik heb haar juist wat natvoertjes gegeven, vind dat ze echt veel te weinig drinkt en eet. Ze kwam er zelf om vragen en nu zit ze al een tijdje in de keuken te smikkelen. Het smaakt haar duidelijk en ze draagt haar staart ook terug wat hoger. Denk dat de spuit begint te werken :thumb:

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 13 januari 2011 - 19:10

Spanishke zei:

:hug: :hug:
geef haar maar een dikke knuffel
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#28 Geplaatst 13 januari 2011 - 19:12

Spanishke zei:

Ja echt wel en je kunt niets doen he :( . Ik heb haar juist wat natvoertjes gegeven, vind dat ze echt veel te weinig drinkt en eet. Ze kwam er zelf om vragen en nu zit ze al een tijdje in de keuken te smikkelen. Het smaakt haar duidelijk en ze draagt haar staart ook terug wat hoger. Denk dat de spuit begint te werken :thumb:

Wat extra water geven kan ook geen kwaad he (zo met spuitje in haar bekje). Mensen met blaasontsteking moeten ook veel water drinken he.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 13 januari 2011 - 19:13

Smitten Kitten zei:

Wat extra water geven kan ook geen kwaad he (zo met spuitje in haar bekje). Mensen met blaasontsteking moeten ook veel water drinken he.

Heb ik daarstraks inderdaad gedaan voor we langsgingen bij de da. Zou liever hebben dat ze uit zichzelf wat drinkt, maar voorlopig ga ik haar inderdaad wat water bijgeven.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 13 januari 2011 - 19:35

Spanishke zei:

Heb ik daarstraks inderdaad gedaan voor we langsgingen bij de da. Zou liever hebben dat ze uit zichzelf wat drinkt, maar voorlopig ga ik haar inderdaad wat water bijgeven.

Maak dat ze er niet verslaafd aan wordt he. Nelleke staat altijd klaar als ze een pipetje of een spuitje ziet :love: :thumb: :thumb: :thumb:

Geplaatste afbeelding