Spring naar inhoud

- - - - -

Koekje van eigen deeg :).

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 13 januari 2011 - 18:52

Karolientje zei:

Werk jij soms bij Mobistar?
De Lijn (waar ik werk) wordt ook regelmatig op diverse manieren bespot en door t slijk gehaald, maar daarom voel ik me toch niet aangesproken hoor. Meestal hebben de mensen wel een goeie reden,

En de manier waarop ze dit met Mobistar hebben gedaan, was echt hi-la-risch!!!

Ja, 'k werk bij Mobistar ;)

Maar eerst waren er die idioten van de radio. Eventjes onze klantendienst gaan lastigvallen, alsof die mensen er wat aan konden doen... Stom "reclamespotje".

Dan dat artikel in Humo. Zeer goed artikel, de Humo was op dag 1 uitverkocht, in't krantenwinkeltje in de buurt. Dat artikel was ook bijna 100% correct en werd misschien niet door management gesmaakt, dan wel door ons 8)

En nu dit. Zalig lLeuke tv, echt waar, zo'n beetje "verborgen camera", hier werd ook serieus gelachen, en een oprecht beetje medelijden voor Mathieu.

Maar wéér tegen ons gericht, als enige operator. Alsof Proximus of Base of Telenet of eender welke helpdesk niet met zowat dezelfde problemen kampen. Ach ja, dankzij Mathieu zullen de mensen misschien wat positiever tegenover ons staan zeker?

En ik ken Mathieu van ziens, zoals iedereen bij Mobi :)
Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 13 januari 2011 - 19:16

Ik vind het ook echt HILARISCH :ha maar ik heb wel medelijden met die man hoor, ten slotte is hij de security, en niet van de helpdesk... Chapeau dat hij zo rustig blijft. En hopelijk hebben ze bij Mobistar dit filmpje allemaal gezien ;) maar de problemen zullen bij elke firma (Telenet enz...) wel ongeveer hetzelfde zijn zeker?

Bewerkt door English Rose, 13 januari 2011 - 19:17.

Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#18 Geplaatst 13 januari 2011 - 19:23

:x :x :x yeah, ik weet zo nog een paar adresjes om grapjes uit te halen ... :dancer:
Geplaatste afbeelding

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#19 Geplaatst 13 januari 2011 - 19:32

super!!!! hahahahahahaha :thumb: :thumb:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#20 Geplaatst 13 januari 2011 - 19:32

Super!!! :ha
IK heb me ook al zo vaak geërgerd aan al die wachtlijnen... :knuppel:
Hij blijf inderdaad wel héél kalm, hij wordt per uur betaald zeker? :ha

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 13 januari 2011 - 19:36

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 13 januari 2011 - 20:04

English Rose zei:

Ik vind het ook echt HILARISCH :ha maar ik heb wel medelijden met die man hoor, ten slotte is hij de security, en niet van de helpdesk... Chapeau dat hij zo rustig blijft. En hopelijk hebben ze bij Mobistar dit filmpje allemaal gezien ;) maar de problemen zullen bij elke firma (Telenet enz...) wel ongeveer hetzelfde zijn zeker?

Ja, écht. Want de helpdeskmedewerkers die zien de telefoon rinkelen, en die lachen voor een half uur voor ze de beller willen antwoorden.

Als je het verschil maakt tussen "security" en "helpdesk", wil je dan ook het verschil maken tussen "helpdesk" en "management", zoals Humo deed? ;)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 13 januari 2011 - 20:35

:ha :thumb:

Guest_scolu_*
Guest_scolu_*

#24 Geplaatst 14 januari 2011 - 13:05

haha :)