Spring naar inhoud

- - - - -

Lotje

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 13 januari 2011 - 15:19

Sinds een paar dagen is het mij opgevallen dat ons Lotje soms precies  door haar (rechter) achterpoot valt.

't Is niet dat ze mank loopt ofzo he: ze loopt gewoon, en dan valt ze om. Of als ze ergens opspringt (zetel, vensterbank,...), dan rolt ze er 9 van de 10 keer gewoon vanaf. En het lijkt niet dat ze pijn heeft he, het gebeurt gewoon, ze kijkt wat beduusd, en dan gaat ze verder.

Daarnet naar de DA gebeld om te horen of ze dat nogal gehoord hebben, of het een spier kan zijn die ze pijn gedaan heeft met eens ergens vanaf te vallen, maar die zei dat wat ik zei, niet vaak voorkwam. Van eens langs te komen als het na een paar dagen nog zo is, of als het verergert.

Jullie zijn mensen met véél katjes soms, heeft iemand van jullie dit al eens voorgehad?

Mijn Lotje eet en drinkt heel normaal, en ze speelt als ze iets op de grond tegenkomt, ze is haar nieuwsgierige zelf, ik zie écht niets anders dan dat ze na een aantal stappen gewoon omrolt, door haar achterpootjes. Ik mag daar overal aankomen, het lijkt me niet dat ze pijn heeft. Ik dacht nog een paar dagen af te wachten, en zaterdag ofzo naar de DA te gaan als het nog niet over is.

Klein Lotje toch :(
Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 14 januari 2011 - 10:02

Gwynyth zei:

Sinds een paar dagen is het mij opgevallen dat ons Lotje soms precies door haar (rechter) achterpoot valt.

't Is niet dat ze mank loopt ofzo he: ze loopt gewoon, en dan valt ze om. Of als ze ergens opspringt (zetel, vensterbank,...), dan rolt ze er 9 van de 10 keer gewoon vanaf. En het lijkt niet dat ze pijn heeft he, het gebeurt gewoon, ze kijkt wat beduusd, en dan gaat ze verder.

Daarnet naar de DA gebeld om te horen of ze dat nogal gehoord hebben, of het een spier kan zijn die ze pijn gedaan heeft met eens ergens vanaf te vallen, maar die zei dat wat ik zei, niet vaak voorkwam. Van eens langs te komen als het na een paar dagen nog zo is, of als het verergert.

Jullie zijn mensen met véél katjes soms, heeft iemand van jullie dit al eens voorgehad?

Mijn Lotje eet en drinkt heel normaal, en ze speelt als ze iets op de grond tegenkomt, ze is haar nieuwsgierige zelf, ik zie écht niets anders dan dat ze na een aantal stappen gewoon omrolt, door haar achterpootjes. Ik mag daar overal aankomen, het lijkt me niet dat ze pijn heeft. Ik dacht nog een paar dagen af te wachten, en zaterdag ofzo naar de DA te gaan als het nog niet over is.

Klein Lotje toch :(

Oei, is het ondertussen al gebeterd? Misschien iets in haar rug geblokkeerd waardoor de achterpootjes niet mee willen? Ik zou toch naar de DA gaan zenne.

Veel beterschap voor ons Lotje!

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 14 januari 2011 - 10:14

Nope... nog steeds hetzelfde :(
Ze gebruikt haar achterpootjes he, en het lijkt niet dat er iets pijn doet :(

't Is wel op afspraak vandaag, maar ik ga toch eens bellen dat ze mij er ergens tussen wil nemen.
Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 14 januari 2011 - 11:43

Lotje is waarschijnlijk iets te wild geweest, en haar knie was bijna uit de kom geraakt, en is er weer ingeschoten. Haar gewrichtjes zijn waarschijnlijk wat geraakt, waardoor haar knie niet zo stabiel is.

Met een spuitje tegen ontstekingen, het kalm houden en véél knuffels zal ze er terug helemaal bovenop geraken :)

En nu zien dat Jacko niet te wild met haar speelt he!
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 14 januari 2011 - 13:17

Veel beterschap. :rub:

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 14 januari 2011 - 13:41

Beterschap voor Lotje :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 14 januari 2011 - 15:33

veel beterschap :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 16 januari 2011 - 21:34

Thanks!

Vanmiddag was het nog niet écht veel beter, maar vanavond heb ik haar niet één keer zien omvallen. 't Ziet er naar uit dat ze beter wordt! *haal opgelucht adem* :)
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 18 januari 2011 - 19:05

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag