Spring naar inhoud

- - - - -

Hechtingen van sterilisatie laten weghalen door een DA?

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#16 Geplaatst 15 januari 2011 - 15:51

Ik denk niet dat iemand het zal proberen met een hevige kat of er maar aan zou denken...Ik heb inderdaad lappenkatten :heart: :heart: :heart: :heart:

Maar als je er problemen mee hebt, ik zal het niet meer aanraden...
Sorry hoor, als je dat frustreerd..
Als men mij vraagt of ze de draden er zef mogen uithalen, kan ik toch moeilijk neen antwoorden, als ik het zelf ook doe ???

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 15 januari 2011 - 18:03

arifiene zei:

Dat zou ik nu écht niet aanraden aan iemand die daar geen ervaring mee heeft!!
Als de kat een onverwachte beweging maakt kan je zo met het schaartje in de buik steken.

:trance:

Sorry hoor, maar ik zie er ook geen graten in. Als de wond mooi genezen is, en je hebt hulp van iemand, zou ik dit ook doen hoor. Ik doe dit trouwens altijd bij mijn zoontjes (allé, altijd, ze zijn beiden al 3x genaaid, hoofd, kin, knie, ... ) en ik haal de draadjes er altijd zelf uit. Veel risico is er hier toch niet. Ok, ik kan tegen mijn gastjes zeggen dat ze moeten stil liggen, maar als iemand de kat vasthoudt?
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 15 januari 2011 - 19:24

Ja goed, allemaal prima als jullie zo'n gemakkelijke katten hebben, maar dat lukt zeker niet met alle katten.
En bijgevolg vind ik niet dat je zoiets moet aanraden aan mensen die dat nog nooit gedaan hebben.

Mijn Biebel is een tamme kat maar als je aan zijn buik gaat prutsen zul je minstens 3 mensen nodig hebben om hem vast te houden.
Het blijft een dier dat bruusk kan reageren.