Spring naar inhoud

- - - - -

Gouden raad van DA gevolgd!!!

• Log in om te reageren
126 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#1 Geplaatst 15 januari 2011 - 01:50

Daar wij een hele goede band met onze DA hebben , volgden we haar gouden raad!! :engel: Zij vond dat we het getal hier van de poezels op 20 moesten brengen,veel gemakkelijker, beter getal,enz.......Ook onze banners waren blijkbaar bewust voorzien voor nog een extraatje O:) MZ er is terug werk aan de winkel :lachen:
Doordat we steeds weer de gelegenheid hadden om langharige poezels een gouden mandje te geven , was de balans in de groep een beetje uit zijn evenwicht. Vandaar dat we al meerdere keren bijna de kans hadden om een siameesje een gouden mandje te geven. Eefje heeft nog een hele tijd met ons meegeleefd toen we aan het strijden waren om er eentje dat uit een coma gehaald was en niet wou eten, tijdig een warme thuis te bieden in de hoop dat ze niet meer zou treuren omdat ze gedumpt was, maar dat heeft helaas niet mogen zijn, ze was bezweken :cry:
Nu zag ik een oproep van een gevonden siamees die al zeker 2 maanden aan het zwerven was!! Waarschijnlijk gedumpt want alle mogelijke oproepen, advertenties,..... ten spijt er reageerde gewoon niemand :evil: Zo een poes vermis je toch???
Gelukkig waren er Elke & Conny die een deel zwerfpoezen dagelijks eten geven en waar deze poes zich bij had aangesloten om te overleven. Jammer genoeg hadden ze niet de mogelijkheid om hem binnen te nemen en het asiel waar ze hem anders naartoe moesten brengen, zou het einde voor hem betekenen. Ze hebben dan al het mogelijke gedaan door huisjes te bouwen voor hun , eten te geven,......zodat die arme poezels konden overleven. Maar herhaalde oproepen bleven steeds onbeantwoord O:)
We hebben dan ook contact genomen omdat we aanvoelden dat hij de groep hier perfect zou aanvullen en als ze een gouden mandje zochten wij dat heel graag zouden aanbieden.
Zij waren ondertussen heel erg verknocht aan hun "sia" en zij hebben dan ook besloten om na meer dan 2 maanden , dat hij echt een goede thuis verdiende!! Hij werd ons toegewezen :loveshower:
We zijn hem net mogen gaan halen in Ingelmunster :)
We waren beiden van de kaart toen we hem zagen :love3: Toen ik hem opnam, nestelde hij zich meteen tegen me aan en begon te spinnen :trance: (net zoals bij Orëcil) Toen hij daarna in Yv zijn armen ging liggen, net hetzelfde. Elke & Conny konden hun ogen niet geloven :trance:
Zo lief en zo rustig, ook toen we hem in het draagmandje zetten , nestelde hij zich meteen en vond het zalig. De trip terug heeft hij gewoon genoten! De voorstelling hier aan de andere poezels verliep gewoon super! Je zag meteen de klik tussen vooral Orëcil en hem (soort zoekt zoort blijkbaar) maar niemand maakte enig probleem. Het was voor hem een heel uitputtend dagje vol met een heleboel emoties en verrassingen, dus genoot hij gewoon heel lekker van languit bij mij en Yv te komen liggen :love: :love: :love:
Het is gewoon niet te geloven dat deze poes meer dan 2 maanden heeft rondgezworven in die weersomstandigheden enz,.....
Hier zal hij tenminste nooit meer kou , honger, pijn , verdriet hebben of zich eenzaam voelen en mag hij gewoon zoals de anderen een lui en lekker leventje leiden!!
Morgen gaan we naar de DA voor volledig checkup en haar dus laten zien dat we braaf haar raad hebben opgevolgd :a
De naam is er ook al want daar heb ik even tijd voor gehad :)
Mag ik jullie voorstellen aan: SAERULÙN = de sprekende blauwogige Tao-god
Hij zal zijn enorme wijsheid hier zeker mogen verkondigen naar de andere poezen toe, in zijn blauwe oogjes smelt je gewoon en hij heeft de uitstraling, karakter, volharding, zachtheid, sereniteit en kracht van een echte god waardoor hij ook heeft kunnen overleven. Zo kunnen we dan ook alleen maar enorm ontzag voor hem hebben en hem op handen dragen. Hij zal de balans in evenwicht houden. Het is een pracht van een beestje waarvan wij zelf gelukkig zijn dat we hem een gouden mandje mogen geven!!
Ja Eefje hij is echt ongeloofelijk!! :love3: :love3: :love3:
Laatste foto, zo heeft hij dus rondgezworven!!

Bijgevoegde thumbnails

• P1080690.JPG
  • P1080693.JPG
  • P1080695.JPG
  • P1080707.JPG
  • P1080714.JPG
  • P1080716.JPG
  • P1080718.JPG
  • P1080720.JPG
  • P1080723.JPG
  • P1080726.JPG
  • P1080737.JPG
  • P1080752.JPG
  • P1080747.JPG
  • P1080757.JPG
  • sia3.jpg

Bewerkt door 3elfje, 15 januari 2011 - 01:56.

patje div900
patje div900
  • 354 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 15 januari 2011 - 06:27

olé
op naar nummer 21 :LOL:
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.932 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 15 januari 2011 - 06:46

Gefeliciteerd met jullie nieuwste aanwinst :) hij heeft het gelijk al naar z`n zin he zo te zien op de foto`s waar hij heerlijk ontspannen bij jullie ligt :love3: :love3: :love3:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

nathalinde
nathalinde
  • 947 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 15 januari 2011 - 07:10

Heerlijk voor de poezel ... fijn dat hij een gouden mandje gevonden heeft.
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Gut ... je ziet hem op die ene foto echt genieten.

Myrddin
Myrddin
  • 8 berichten
  • 14 katten

#5 Geplaatst 15 januari 2011 - 07:38

Hij ziet er gelukkig uit :d

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#6 Geplaatst 15 januari 2011 - 08:02

:hug Ja, hij straalt gewoon geluk uit! :love: :love: :love: Hij is zo lief en rustig geweest vannacht. Heeft bij ons gelegen heerlijk geknuffeld, gekroeld en liggen spinnen! :love3: Bedankt Myrddin om ons die kans te geven, heb jij wat kunnen slapen vannacht?? :hug

Bijgevoegde thumbnails

• P1080760.JPG
  • P1080762.JPG
  • P1080764.JPG
  • P1080766.JPG
  • P1080775.JPG

Myrddin
Myrddin
  • 8 berichten
  • 14 katten

#7 Geplaatst 15 januari 2011 - 08:09

Ik heb héél goed geslapen, alleen wat te vroeg wakker :)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 15 januari 2011 - 08:13

wat een schatje :heart: :heart: :heart: wat goed van jullie om hem een thuis te geven!!! :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#9 Geplaatst 15 januari 2011 - 08:18

Ja hier ook wel een kort nachtje ,gelukkig heb ik weinig slaap nodig :d Wil je Conny nog een hele dikke knuffel :hug geven van ons?

Myrddin
Myrddin
  • 8 berichten
  • 14 katten

#10 Geplaatst 15 januari 2011 - 08:21

Dat zal ik zeker doen!

Vanessa
Vanessa
  • 738 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 15 januari 2011 - 08:38

Da poezelke heeft dat direct door dat het bij jullie een mega super tof gezellig leventje zal hebben. Nooit meer zorgen... met zijn gat in de boter gevallen!!
Jullie verdienen een pluim voor al het goede werk en liefde en tijd die jullie in die poezeltjes steken!!
Dus proficiat met jullie mooie aanwinst en op naar de 30 :dancer: :cheer:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.838 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 15 januari 2011 - 08:53

Proficiat!!!

En 20 = definitief of??? :p :LOL:

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.560 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 15 januari 2011 - 08:53

Super! Deze lieve poezel heeft ook z'n weg naar jullie gevonden. Op sommige foto's zie je hem denken "Met hoeveel poezen moet ik hier nog neuze-neuze doen?" Tof dat hij zo snel aanvaard word. :)
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#14 Geplaatst 15 januari 2011 - 08:55

Ja 20 definitief!! Allez zeker tot alle verbouwingen (=uitbreiding) achter de rug zijn :oops:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 15 januari 2011 - 09:04

Wat een mooierd!! :heart: :heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding