Spring naar inhoud

- - - - -

Gouden raad van DA gevolgd!!!

• Log in om te reageren
126 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#61 Geplaatst 15 januari 2011 - 19:32

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 15 januari 2011 - 19:46

Ohhhhhhh :love: !! Wat is hij prachtig :heart: . En hij zal nu wel heel erg genieten van al de liefde en knuffeltjes bij jullie :rub: . Hele dikke proficiat met jullie lieve mooie schat!!!!
En idd bij het andere siameesje onlangs was het erg jammer dat ze er toen niet is doorgekomen :( . Daaraan zie je dat het heel gevoelige karaktertjes zijn. De liefde die je ze geeft krijg je dubbel en dik weer :hart: .
En euh je weet toch...
1 siamees is geen siamees hé ;) :lachen: . Dus miss nog een nr 21 voorbehouden voor nog een siameesje die geen thuisje heeft :) .
't ziet er echt een schatje uit :love4: !!! Wat super alweer van jullie :flower: !!!
En praat hij ook al?

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#63 Geplaatst 15 januari 2011 - 20:00

nog eens goed nieuws :) gefeliciteerd met deze mooie man :duim:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#64 Geplaatst 15 januari 2011 - 20:04

Fairness zei:

Ohhhhhhh :love: !! En euh je weet toch...
1 siamees is geen siamees hé ;) :lachen: . Dus miss nog een nr 21 voorbehouden voor nog een siameesje die geen thuisje heeft :) .

En praat hij ook al?

al eens naar mijn banner gekeken ?? :d

praten deed hij al een beetje daar ter plaatse en onderweg naar huis toe.
hier thuis hebben we al enkele verhalen te horen gekregen. alleen zal ik dringend siamees' moeten leren, want ik begrijp het niet helemaal ... :dancer:

Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#65 Geplaatst 15 januari 2011 - 20:07

wow zeg, het is echt een prachtige poes, die wist direkt dat die bij jullie goed zat, ik vind 26 ook een veel mooier getal dan 20 hoor, 20 is zo ...onvolledig :p ,
echt waar ik blijf het onvoorstelbaar prachtig vinden wat jullie voor poezen doen, voor jullie mag een goeden lepeltje gereserveerd worden in de hemel hoor, anders krijgen ze met mij te doen :knuppel:

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#66 Geplaatst 15 januari 2011 - 20:16

YvVanRoyen zei:

al eens naar mijn banner gekeken ?? :d

praten deed hij al een beetje daar ter plaatse en onderweg naar huis toe.
hier thuis hebben we al enkele verhalen te horen gekregen. alleen zal ik dringend siamees' moeten leren, want ik begrijp het niet helemaal ... :dancer:

Ahhhh :LOL: daar zie ik plaats voor :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk lieverdjes :goofy: :thumb: :dancer: .
Lief hé, als ze zo praten tegen je :love: . Ik vind dat zalig en ik zeg er dan van alles tegen en dan lijkt het wel of ze antwoorden :lachen: .

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#67 Geplaatst 15 januari 2011 - 20:18

hee, 2 vraagtekens??? :louche:

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#68 Geplaatst 15 januari 2011 - 20:21

Fairness zei:

Ahhhh :LOL: daar zie ik plaats voor :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk :catwalk lieverdjes :goofy: :thumb: :dancer: .
Lief hé, als ze zo praten tegen je :love: . Ik vind dat zalig en ik zeg er dan van alles tegen en dan lijkt het wel of ze antwoorden :lachen: .

Emilie heeft inderdaad de plaats voorzien, en de vrije plaatsen nogal vrij aangedikt aangegeven ...

dat babbelen is erg leuk. beetje wennen toch. op you tube is er een siamees die het liedje poesje mauw meezingt = hilarisch !!! :thumb:
Geplaatste afbeelding

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#69 Geplaatst 15 januari 2011 - 20:43

heb even dit liedje op een aparte topic gezet : onder foto's en filmpjes

veel luister en kijkgenot ... :d
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#70 Geplaatst 15 januari 2011 - 20:46

Fairness zei:

En euh je weet toch...
't ziet er echt een schatje uit :love4: !!! Wat super alweer van jullie :flower: !!!
En praat hij ook al?

Ja Yv, dat is nu eens volledig waar. Een siameesje gaat zich ondanks die poezenbende bij jou vlug vervelen hoor ;)

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#71 Geplaatst 15 januari 2011 - 20:48

zijn profieltje is nu ook klaar , maar zo vlug als ik een mooiere foto heb krijgt hij die bij zijn profiletje :oops:

Bewerkt door 3elfje, 15 januari 2011 - 20:48.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#72 Geplaatst 15 januari 2011 - 21:19

:) :) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

prinses3512
prinses3512
  • 29 berichten

#73 Geplaatst 15 januari 2011 - 21:37

Wat is hij mooooooi en zo te zien ook lief!!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#74 Geplaatst 15 januari 2011 - 21:43

3elfje zei:

zijn profieltje is nu ook klaar , maar zo vlug als ik een mooiere foto heb krijgt hij die bij zijn profiletje :oops:

Je moet dringend de tekst bij het profiel van Pluche ook nog even aanpassen ;)

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#75 Geplaatst 15 januari 2011 - 22:04

OK Lut de 8 is weggehaald :oops: