Spring naar inhoud

- - - - -

Ibseke again

• Log in om te reageren
57 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#31 Geplaatst 18 januari 2011 - 09:40

ocharme ibse toch, veel sterkte hoor :hug: :hug:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 18 januari 2011 - 13:52

Vanmiddag is de dierenarts geweest. De epidurale is nog steeds niet uitgewerkt en ze ligt gans de tijd te kreunen. Maar zoals ik al dacht, niet van de pijn aan haar pootje, maar van de buikpijn. Ze reageert dus weer overgevoelig op de medicaties. de dierenarts heeft haar een spuitje gegeven en dat mag ik tot 2 keer per ag herhalen. Nu is ze wel rustiger. En hij heeft geleerd hoe ik de blaas moet ledigen
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 19 januari 2011 - 09:37

Eindelijk is de epidurale uitgewerkt en heeft ze vanmorgen zelf haar eerste plasje gedaan :d . pfff ik begon al ongerust te worden
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#34 Geplaatst 19 januari 2011 - 10:35

super zeg, hoe voelt ze zich nu, al wat beter

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 19 januari 2011 - 13:29

tijgertje75 zei:

super zeg, hoe voelt ze zich nu, al wat beter
:) ze voelt zich beter, da's duidelijk. Nu komt het probleem dat we ze 2 maanden rustig moeten houden en dat ze niet mag steunen op dat pootje.
Zien dat er geen infecties ed optreden,... maar mijn grootste ongerustheid was dat haar achterlijfje zo lang verlamd bleef.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#36 Geplaatst 19 januari 2011 - 14:06

:thumb: :thumb: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#37 Geplaatst 19 januari 2011 - 14:10

Kathleen zei:

:) ze voelt zich beter, da's duidelijk. Nu komt het probleem dat we ze 2 maanden rustig moeten houden en dat ze niet mag steunen op dat pootje.
Zien dat er geen infecties ed optreden,... maar mijn grootste ongerustheid was dat haar achterlijfje zo lang verlamd bleef.

Mag er gewoonweg niet aan denken. Dat jij daar zo rustig onder bleef. Hier zou het grote paniek zijn. Maar gelukkig is dat nu voorbij. Nu is het dagje per dag een stapje in de goede richting, hoe moeilijk het ook mag zijn :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 19 januari 2011 - 14:39

Joloka zei:

Mag er gewoonweg niet aan denken. Dat jij daar zo rustig onder bleef. Hier zou het grote paniek zijn. Maar gelukkig is dat nu voorbij. Nu is het dagje per dag een stapje in de goede richting, hoe moeilijk het ook mag zijn :hug: :hug: :hug:
Wij hebben gelukkig een hele goede dierenarts. Zo ééntje die echt tijd neemt voor patiënt en baasje. Toen ik hem belde was hij op de baan en was hij binnen 5 min bij ons thuis voordat hij naar andere huisbezoeken ging.
Hij heeft heel rustig Ibse onderzocht, getoond hoe ik de blaas moest ledigen, buscopan spuitje gegeven en me toch een klein beetje gerustgesteld.
Maar 't was pas vanmorgen toen de bench droog was dat er een echte "oef" kwam :oops:
Gisteren en eergisteren was ik eigenlijk niet echt rustige zene :oops: O:)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#39 Geplaatst 26 januari 2011 - 20:03

Hoe is het nu met kleine Ibse? :hug:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#40 Geplaatst 26 januari 2011 - 20:05

Kathleen zei:

Wij hebben gelukkig een hele goede dierenarts. Zo ééntje die echt tijd neemt voor patiënt en baasje. Toen ik hem belde was hij op de baan en was hij binnen 5 min bij ons thuis voordat hij naar andere huisbezoeken ging.

Deze dierenarts heeft inderdaad de kunst om hysterische vrouwen te kalmeren onder de knie ;) Zelf vandaag ook in paniek met iets gebeld en hij heeft met toch ook kunnen gerust stellen ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#41 Geplaatst 26 januari 2011 - 20:07

Smitten Kitten zei:

Deze dierenarts heeft inderdaad de kunst om hysterische vrouwen te kalmeren onder de knie ;) Zelf vandaag ook in paniek met iets gebeld en hij heeft met toch ook kunnen gerust stellen ;)

Hanne, jij in paniek? Da's nu iets dat ik echt niet van jou verwacht had :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#42 Geplaatst 26 januari 2011 - 20:08

Joloka zei:

Hanne, jij in paniek? Da's nu iets dat ik echt niet van jou verwacht had :hug: :hug: :hug:

Haha, nee dat gebeurt inderdaad niet vaak :LOL: Maar vandaag efkes wel. Ik zal sebiet even updaten in Dea haar topic. Niet dat ze ziek is ofzo hoor (voordat jullie mee panikeren) maar ze moet binnenkort onder het mes en dat vind ik geen leuk vooruitzicht ;)

Maar Kathleen heeft zeker en vast gelijk. De dierenarts in kwestie die luistert echt naar je probleem en weet je gerust te stellen en dat is echt wat  je als baasje van een dier af en toe nodig hebt (en wat je zeker niet bij elke da vindt!)

Bewerkt door Smitten Kitten, 26 januari 2011 - 20:09.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#43 Geplaatst 26 januari 2011 - 20:09

Smitten Kitten zei:

Haha, nee dat gebeurt inderdaad niet vaak :LOL: Maar vandaag efkes wel. Ik zal sebiet even updaten in Dea haar topic. Niet dat ze ziek is ofzo hoor (voordat jullie mee panikeren) maar ze moet binnenkort onder het mes en dat vind ik geen leuk vooruitzicht ;)

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 26 januari 2011 - 21:23

Deetje :( :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#45 Geplaatst 26 januari 2011 - 21:49

Arme ibse, wat kan die zielig kijken zeg! Maar het is voor zijn bestwil hé...goed dat jullie zoveel over hebben voor het mopsie! :flower: