Spring naar inhoud

- - - - -

hele dag weg !

• Log in om te reageren
91 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#91 Geplaatst 24 februari 2011 - 13:42

Laurine zei:

maar het katje zit er eigenlijk alleen 's nachts in .

Een kat is wel een nachtdier, dus moet ze ook 's nachts wat beweging kunnen hebben ;) Onze poezen zitten 's nachts ook op een aparte kamer, hun kattenkamer special ingericht voor hun, en hoewel ze vooral slapen 's nachts, zie ik toch ook dat ze gespeeld hebben 's nachts.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

deboke06
deboke06
  • 1.063 berichten
  • 3 katten

#92 Geplaatst 25 februari 2011 - 09:17

Ik zou mijn Ziva nu ook wel niet in een bench steken hoor...
Zij is nu 7 maand en speelt ook nog veel. We hebben haar nog maar net en ze kruipt ook overal op, rond en in... Het enige waarvoor ik bang ben zijn mijn gordijnen, voorlopig kijkt ze er niet naar maar ik vertrouw het ook niet echt dus steek ik haar boven in een kamer die zelfs nog groter is dan onze slaapkamer! Haar krabpaal, eten, water en kattebak staat daar. Ze moet er snachts in en als we gaan werken zijn, wat toch al wel redelijk veel is.... Ik merk meestal wel dat ze aan het raam zit op de venterbank, waarschijnlijk te wachten tot we thuiskomen.
Als we thuis komen, komt ze naar beneden en hou ik er mij eerst een 20tal minuten mee bezig, haar doen spelen met balletjes en speelgoedmuisjes en daarna is ze terug rustig... Misschien ook eens proberen... ;)
Geplaatste afbeelding