Spring naar inhoud

- - - - -

de naam van de kat

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 17 januari 2011 - 12:20

Encore zei:

Als ik Finn roep als hij buiten is, krijg ik soms antwoord van 6 huizenrijen verder, en dan komt hij aanlopen.

:) Bij Jacko ook: we hebben hen destijds vastgenomen, en de hele tijd "Dag Jacko! Ohhhh gij zijt een mooie Jacko! Lieve Jacko!" enz gezegd. Met als gevolg dat als je nu "Jacko!" roept, hij antwoordt met "mauw mauw! :) " :love3:

Bij Lotje is het héél vreemd. We zijn er zeker van dat ze bepaalde tonen niet kan horen, maar als je soms naar een andere kant kijkt, en haar naam zegt, antwoordt ze soms met "miew?" Dus ofwel speelt ze héél erg met de voeten (echt alles geprobeerd: wekker achter haar rug laten aflopen, plots in de handen klappen als ze niet kijkt,... en Jacko gaat dan lopen - hoewel die een heel eind verder zit - terwijl zij doet of er niets gebeurde), ofwel is ze écht doof voor bepaalde klanken, ofwel kan ze gedachten lezen :louche:  Hoe dan ook, 't is een heel lieveke :)
Geplaatste afbeelding

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 17 januari 2011 - 15:51

Encore zei:

Nee nee, Zion is een berg in Jeruzalem, waar volgens de bijbel koning David begraven ligt, het laatste avondmaal heeft plaatsgevonden en waar Maria gestorven zou zijn. heel belangrijk voor de Joden dus. Vandaar ook de term "zionisme". En omdat je zei dat je een ROOD konijntje had, legde ik de link met het communisme :) Maar vergeet wat ik zei ; Zion is ècht een mooie naam!! En je kan desnoods nog zeggen dat hij uit de reggaemuziek komt!!
YouTube - BOB MARLEY-Iron Lion Zion

Haha dat rood konijntje bedoel ik mijn moeder mee :ha :ha
Geplaatste afbeelding

Guest_Encore_*
Guest_Encore_*

#18 Geplaatst 17 januari 2011 - 18:42

ingrid b zei:

Haha dat rood konijntje bedoel ik mijn moeder mee :ha :ha

Ahah.. ik zie het verband niet?? :LOL: (maar ben er wel benieuwd naar)

ingrid b
ingrid b
  • 992 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 18 januari 2011 - 14:00

Encore zei:

Ahah.. ik zie het verband niet?? :LOL: (maar ben er wel benieuwd naar)

Mijn moeder heeft de naam ziva uit gekozen, en hoe we hier ook op haar in hebben gepraat, ze geeft niet af, ze gaat zelfs zo ver dat ze zegt "tja als de balletjes weg worden genomen zijn ze toch half meisje" om maar aan te geven hoe eigenwijs mijn moeder is en aan gezien ze haar haren rood heeft geverfd noemen we haar nu ons rood konijntje. :p
Maar Ziva kent nog steeds zijn naam niet.
Geplaatste afbeelding