Spring naar inhoud

- - - - -

Kunnen mensen veranderen? (gaat over mijn ex)

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#16 Geplaatst 16 januari 2011 - 12:39

Ben je helemaal zeker van je liefde voor de andere jongen?

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#17 Geplaatst 16 januari 2011 - 14:46

@ jubikalcats:   tja dat was mijn vraag ook eigenlijk!
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 16 januari 2011 - 14:54

jubikelcats zei:

Ben je helemaal zeker van je liefde voor de andere jongen?

Dat zou mijn vraag inderdaad ook geweest zijn. Mocht ik zeker zijn voor mijn gevoelens over mijn droomjongen, zou mijn ex helemaal op de achtergrond mogen vertoeven.

@ Zwerver: Ik heb eigenlijk alleen nog maar nare ervaringen gehad met vriendjes te blijven met exen. Het doet meestal uiteindelijk niemand goed vind ik en inderdaad je ex is om een goeie reden je ex. Vrienden blijven met je ex is 1 punt, dat kan vind ik, maar het is maar hoe je ermee omgaat. Weggaan, winkelen, eten, ... en dan vooral alleen met hem vind ik niet bepaald kunnen.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 16 januari 2011 - 15:42

Kies voor je droomrelatie die je nu hebt. Verhuis naar Denemarken en wordt gelukkig met je huidige vriend. Hak de knoop met je ex door, als hij toch steun nodig heeft, kan dit even goed telefonisch lijkt mij. :geluk: :geluk: :geluk:
Mensen kunnen inderdaad wel veranderen, maar de hel waarin je 7 jaar zat, zal nooit veranderen in een sprookje, die wijziging is te drastisch.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 16 januari 2011 - 18:07

Mensen kunnen veranderen, maar alleen als ze het zelf willen én die verandering realistisch is. Ik heb zelf nog maar 2 serieuze relaties gehad (voor de duidelijkheid: die 2de relatie is dus nog werkelijkheid ;) ). De eerste was rampzalig en ik heb resoluut gebroken met die jongen. Niet dat het echt zo'n slechte jongen was, maar er waren bepaalde dingen waar ik écht niet mee om kon en dat wou hij maar niet begrijpen. Hij heeft mij ook eens gevraagd om vrienden te blijven. Toen ik hem resoluut zei dat ik dat niet wou, omdat ik gelukkig was in mijn huidige relatie, probeerde hij het op andere manieren. Via zijn vrienden, mail, facebook,... Dat heb ik straal genegeerd. Uiteindelijk heeft hij het begrepen denk ik. Ik hoor er toch niets meer van.

Als die ene jongen je droomjongen is, ga er dan voor zou ik zo zeggen! Je hebt zelf alle middelen in handen om gelukkig te (kunnen) zijn. Je ex kan altijd nog bellen of mailen. Zolang het maar niet té wordt.

Bewerkt door Tinne, 16 januari 2011 - 18:08.

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#21 Geplaatst 16 januari 2011 - 18:14

Mij lijkt het dat je nog niet echt toe bent om samen te wonen, je zou zoal zo niet echt meer contact hebben met je ex indien je gaat samenwonen in Denemarken denk ik. Geniet van je verliefdheid nu, en kijk wanneer de tijd rijp is om die stap te zetten. Verder zou ik die ex die je leven 7 jaar tot een hel gemaakt heeft niet langer toelaten in je leven. De relatie die je nu hebt kan daardoor negatief beinvloed worden. En nee, ze beloven het je wel, maar uiteindelijk komt de ware aard terug naar boven. Je kan een mens ook niet veranderen volgens mij. Denk nu aan je eigen geluk, iets wat je na 7 jaar ellende met je ex dik verdiend hebt.

Zwerver
Zwerver
  • 1.363 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 17 januari 2011 - 18:54

We zijn uitelkaar en hebben gewoon contact. Ik praat veel met hem, ook over dat ik naar Denemarken ga en hij wens me alle geluk.

Het gaat overigens goed met hem want het is een volwassen jongen. Moet me geen zorgen maken! :)

Hij is veranderd. Ik denk dat de breuk een positieve impact heeft gegeven voor ons beiden.

M'n katjes zijn mijn medicijn tegen mijn depressiviteit. Zonder hun, was ik niet veranderd. :heart:

Ben zo blij!!! Bedankt jullie super! De berichtjes die ik las: Het is niet voor niets je ex! JA! Dat is zo. Ik moet doorgaan met de leuke leven, hihihi.
Geplaatste afbeelding