Spring naar inhoud

- - - - -

Universitaire studies na centrale examencommisie

• Log in om te reageren
111 reacties op dit onderwerp
MartijnH
MartijnH
  • 269 berichten

#91 Geplaatst 26 januari 2011 - 14:19

jawel die zijn er nog, maar niet verplicht. Per vak waren er 4 sessies die je kon volgen, telkens 2 uur. Maar goed je zat dan nog met 25 en je kan dan niet verwachten dat ze je echt persoonlijk begeleiden. Dus super veel had je er niet aan vond ik. Behalve voor verbintenissenrecht dan, die was echt goed.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#92 Geplaatst 26 januari 2011 - 14:39

Ik ben het met Frances eens. Je zou voor een universiteit of hogeschool moeten kiezen omdat je je daar goed voelt en de methoden je liggen. Niet omdat het 'makkelijker' zou zijn. Ik studeer dierenzorg aan Kaho Sint-Lieven. Ik had ook naar Katho Roeselare kunnen gaan bijvoorbeeld. Maar daar voelde ik mij niet goed. Op Sint-Lieven wel. Het is op dit moment ook goed meegenomen dat het een school is waar studenten worden begeleid, want ik kan het dit academiejaar echt wel gebruiken, merk ik nu. Maar dat is niet de reden geweest waarom ik voor deze hogeschool gekozen heb. Wel de sfeer, de medestudenten,... Toen ik mij ging inschrijven wist ik eigenlijk niets over Sint-Lieven (of toch niet veel) :oops: Maar toen ik binnen stapte en mensen leerde kennen, had ik zo het gevoel van 'dit is het!'. Dat heeft mij over de streep getrokken. Ondanks de afstand die ik elke lesdag af moet leggen om van Brasschaat naar Sint-Niklaas te geraken. Ik heb geleerd dat het geen kwaad kan om op mijn gevoel af te gaan, en dat heeft mij tot nu toe alleen maar vooruit geholpen :)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#93 Geplaatst 26 januari 2011 - 15:13

MartijnH zei: