Spring naar inhoud

- - - - -

niet storen aub

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 17 januari 2011 - 10:54

Met sommige dingen hou ik ook rekening ja, zoals mij omdraaien in bed, daar wacht ik ook zo lang mogelik mee :LOL:
Wachten met strijken doe ik ook als de strijkplank bezet is, op de wasmand met vers gewassen of gestreken kleren mogen ze niet liggen anders zijn die weer helemaal gekreukt en hangen er meteen weer haren aan dus daar moeten ze ONMIDDELIJK vanaf! (om er dan weer op te kruipen van zodra ik mijn rug gedraaid heb :x je mag dat echt geen 5 minuten op tafel laten staan hier) Ik hou zoveel mogelijk rekening ermee, maar soms past dat gewoon niet en moeten ze wijken.

Geplaatste afbeelding

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 17 januari 2011 - 11:24

Haha, klinkt allemaal bekend...  Met stofzuigen, strijken of was plooien houd ik er geen rekening mee.  Maar als ik wakker word en er ligt er eentje bij of op mij blijf ik toch ook stillekes liggen...  Tot de houding pijn begint te doen of mijn blaas bijna ontploft... :x
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 17 januari 2011 - 11:52

Ik doe ook gewoon wat er moet gedaan worden.

Roswell moet ik ook vaak uit zijn mand halen als ik stofzuig, Sati moet ik meerdere malen van plaats doen veranderen als ik de zetel stofzuig, die gaat iedere keer een metertje verder zitten als ik eraan kom :ha
En vaak moet ik haar ook nog eens stofzuigen!
Op het moment dat ik stofzuig doet Echo meestal haar dutje in de slaapkamer, dat is er dus al 1 minder om te doen verschuiven!
Buiten de man gerekend dan, die moet ik ook uit de zetel halen! :x

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 17 januari 2011 - 11:56

haemoglobine zei:

Buiten de man gerekend dan, die moet ik ook uit de zetel halen! :x

:ha :ha :ha

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 17 januari 2011 - 20:07

idd, die mannen hè, die zijn soms al even erg, mag niet stofzuigen want er is tennis op :p , hallo, waar dient die pauzeknop dan voor :gek:

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#21 Geplaatst 17 januari 2011 - 20:22

ik hou er meestal geen rekening mee :oops:
stofzuigen moet gebeuren en dankzij Filoes haar gezabbel zijn ze niet meer welkom in de slaapkamer..