Spring naar inhoud

- - - - -

Waterfontein op batterijen?

• Log in om te reageren
1 reactie op dit onderwerp
Lorwen
Lorwen
  • 411 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 17 januari 2011 - 14:54

Ik vraag me af of dit bestaat...

Ik zou namelijk graag een fonteintje bij ons op de kamer zetten, maar in die plaats zijn geen stopcontacten en ik zou ni graag met verlengsnoeren en verdeelstekkers gaan werken...

Ik zou gewoon een kommetje water kunnen zetten, maar 't probleem is dat onze waterrat nogal graag het water uit de kom schept... Zo'n fonteintje is daar wel beter voor.

Zal wel niet bestaan vrees ik of anders om de week nieuwe batterijen nodig hebben :s

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 17 januari 2011 - 20:19

Lorwen zei:

Ik vraag me af of dit bestaat...

Ik zou namelijk graag een fonteintje bij ons op de kamer zetten, maar in die plaats zijn geen stopcontacten en ik zou ni graag met verlengsnoeren en verdeelstekkers gaan werken...

Ik zou gewoon een kommetje water kunnen zetten, maar 't probleem is dat onze waterrat nogal graag het water uit de kom schept... Zo'n fonteintje is daar wel beter voor.

Zal wel niet bestaan vrees ik of anders om de week nieuwe batterijen nodig hebben :s

Onze waterratten schepten nog vlugger water uit de drinkfonteinen dan uit de kommetjes :lachen: :lachen: :lachen: . Alles lag onder water en de drinkfontein was leeg (ik denk dat ik drie soorten heb uitgeprobeerd).

Geplaatste afbeelding