Spring naar inhoud

- - - - -

Wat doe je als er geen intresse is ?

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Guest_choetah_*
Guest_choetah_*

#1 Geplaatst 17 januari 2011 - 23:33

Wij hebben pas twee jaar een Cattery en hele aanhankelijke huiselijke opgevoede kittens. Reeds 8 kittens uit vorige nestjes hebben een nieuw mandje gevonden , en de reacties zijn overweldigend goed .Iedereen heeft al fotos gestuurd en laten weten hoe supergelukkig ze zijn met de nieuwe aanwinst .
Bij het huidige nest is er vreemd genoeg totaal geen belangstelling. Ze zijn nu ongeveer twaalf weken .Doe ik iets verkeerd ?
Kan iemand een beetje raad geven?
liefs, vera

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 17 januari 2011 - 23:36

Mss komt het een beetje door de crisis, en kunnen de mensen geen investering doen in een katje.
Ik denk niet dat de fout bij u ligt hoor. Waarom denk je dat?

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 17 januari 2011 - 23:36

Hey Vera, is er een link naar je site ? Of kijk ik er over ?  :)
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#4 Geplaatst 18 januari 2011 - 00:22

Adverteren op kitten tekoop.nl

Succes

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#5 Geplaatst 18 januari 2011 - 00:44

Soms is de kleur de reden, ik heb al enkele nestjes verkocht, soms was er al interesse wanneer ze een week of 4 waren en dan laat ik nog geen bezoek toe.
Bij mijn laatste nestje vond ik het ook raar, bijna geen interesse, ze waren al ouder dan 13 weken dat ze een goede thuis hebben gevonden.
Ik probeer ze op verschillende sites te zetten, en ja als ze wat ouder worden gaat er ook van de prijs af.
Volgende sites zijn wel aan te raden maar zijn niet allemaal gratis.
www.kittenbemiddeling.com
www.kittengezocht.nl
www.kattenkoop.nl
www.kattenbemiddeling.com
www.katgezocht.com

Veel succes
Geplaatste afbeelding

Pietje
Pietje
  • 909 berichten

#6 Geplaatst 18 januari 2011 - 06:04

Zoveel mogelijk adverteren en liefst met recente fotos op zoveel mogelijk verschillende sites
momenteel hebben wij 18 kittens van 2 weekjes oud en inderdaad er is weinig vraag maar we zijn op 6 jaar nog nooit met een kitten blijven zitten
veel geluk

www.lacavernedeslynx.be

Guest_nathalinde_*
Guest_nathalinde_*

#7 Geplaatst 18 januari 2011 - 07:52

Heb het dit jaar ook voor ... zo goed als geen interesse in de kittens.
Zal wel de crisis zijn ... ofwel liggen de langhaartjes misschien minder in de markt.
Nu ja ... beesies kunnen er niet aan doen en zolang er geen gouden mandje voor hen gevonden is, blijven wij ze vertroetelen en verwennen.
Soms zet ik dan wel eens een advertentie op een site, maar je weet maar nooit wie erop af komt en ben daar dan ook altijd voorzichtig mee.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 18 januari 2011 - 13:14

het is een zaak van vraag en aanbod hé. en die crisis zal zeker een invloed hebben op de vraag.
dit is een risico van fokken: er is altijd een kans dat je de kittens moelijk of niet verkocht krijgt.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 18 januari 2011 - 13:21

Ik heb tot hier toe nog geen problemen ondervonden en hopelijk blijft dit zo.

Ik denk ook wel dat er bv heel veel effe Britten worden aangeboden en dat het daarom ook ietsje moeilijker is dan een ras of kleur dat in de minderheid is.
En ja de crisis zal er ook wel een beetje mee te maken hebben.

Ik hoop dat je snel gouden mandjes vindt, veel succes! :geluk:

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#10 Geplaatst 18 januari 2011 - 13:27

Denk dat het vooral een zaak van naam maken is. Dus reclame maken en laat je kopers vooral stoefen over je cattery als het zo is, bijvoorbeeld op fora en op shows

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 18 januari 2011 - 14:10

een website helpt ook veel ;) .
Ik denk ook wel dat de crisis er veel mee te maken heeft, dit jaar was er bij ons wel vraag, maar veel afzeggers of twijfelaars.

Bij Royal Canin kan je ze ook aanmelden Royal Canin - Fokkers
of bij je vereniging, rasverenigingen.

Veel succes, hopelijk vindt je gauw een gouden mandje voor je schatjes :geluk:
Geplaatste afbeelding

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#12 Geplaatst 18 januari 2011 - 14:17

Marina zei:

een website helpt ook veel ;) .
Ik denk ook wel dat de crisis er veel mee te maken heeft, dit jaar was er bij ons wel vraag, maar veel afzeggers of twijfelaars.

Bij Royal Canin kan je ze ook aanmelden Royal Canin - Fokkers
of bij je vereniging, rasverenigingen.

Veel succes, hopelijk vindt je gauw een gouden mandje voor je schatjes :geluk:

Inderdaad, een goede website was bij mij het begin van mijn zoektocht, met uitleg over de katten, de testen, de voeding enz.
Er bestaan ook van die overzichten van fokkers van bepaalde rassen maar hie je daar op geregistreerd geraakt is me niet helemaal duidelijk (ben er ook niet naar op zoek) maar zulke sites zijn voor vele kopers en beginpunt van hun zoektocht.

Vraagje naar de fokkers toe; denken jullie dat showen met kat en kittens effectief helpt. Ik zie dikwijls geïntereseerden op show maar waar je later niets meer van hoort?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#13 Geplaatst 18 januari 2011 - 14:30

Eragon zei:

Inderdaad, een goede website was bij mij het begin van mijn zoektocht, met uitleg over de katten, de testen, de voeding enz.
Er bestaan ook van die overzichten van fokkers van bepaalde rassen maar hie je daar op geregistreerd geraakt is me niet helemaal duidelijk (ben er ook niet naar op zoek) maar zulke sites zijn voor vele kopers en beginpunt van hun zoektocht.

Vraagje naar de fokkers toe; denken jullie dat showen met kat en kittens effectief helpt. Ik zie dikwijls geïntereseerden op show maar waar je later niets meer van hoort?

Ik denk niet dat dat showen zo veel helpt eigenlijk... Ik ben gestopt met showen toen ik begon te fokken en heb nog nooit last gehad om mijn kittens te verkopen, tenzij dan van mijn eigen kieskeurigheid en hoge eisen ;)

Tegenwoordig show ik wel weer en dan word je soms aangesproken door van die mensen die denken dat de show een grote kattensupermarkt is waar je katten in je karretje kan gooien... voor mij is dat echt niet het soort mensen dat ik wil aantrekken...

Bewerkt door Smitten Kitten, 18 januari 2011 - 14:33.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#14 Geplaatst 18 januari 2011 - 14:35

Eragon zei:

niet echt, één keer is daar iets van gekomen ;)
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#15 Geplaatst 18 januari 2011 - 15:22

Eragon zei:

Volgens mij helpt het ook niet, er zijn wel mensen die interesse tonen maar daar hoor je uiteindelijk niets meer van!

En inderdaad zoals Marina zegt doet een website ook heel veel, bij mij komen ze via website en kattensite :oops: , mijn website is aan verschillende zoekersite's gelinkt.