Spring naar inhoud

- - - - -

Basta

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 18 januari 2011 - 23:11

Eindelijk hopelijk gooien ze die Bulshit spelletjes zo vlug mogelijk van het TV scherm :) :LOL:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#17 Geplaatst 19 januari 2011 - 07:48

Niet gezien, maar ben blij dat die spelletjes van het scherm verdwijnen!

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 19 januari 2011 - 11:28

en ze zijn al effectief verdwenen hé, deze nacht was er echt niets te zien, ipv die spelletjes zonden ze het nieuws opnieuw uit :LOL:
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 19 januari 2011 - 11:32

Ja, ze hebben gisteren aangekondigd dat ze per direct van het scherm zouden worden gehaald. Ik kan daar alleen maar heel erg blij om zijn! :thumb:
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 19 januari 2011 - 11:38

Karolientje zei:

Ja, ze hebben gisteren aangekondigd dat ze per direct van het scherm zouden worden gehaald. Ik kan daar alleen maar heel erg blij om zijn! :thumb:

ah die "per direct" had ik niet gehoord, :oops: en ik maar speciaal opblijven om toch maar eens te controleren voor de zekerheid :ha
:wall:
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 19 januari 2011 - 11:43

MarieDufoor zei:

ah die "per direct" had ik niet gehoord, :oops: en ik maar speciaal opblijven om toch maar eens te controleren voor de zekerheid :ha
:wall:

:ha :ha
Achja, nu heb je tenminste wel zelf met je eigen ogen gezien dat ze hun belofte ook effectief hebben gehouden. ;)
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 19 januari 2011 - 11:55

Karolientje zei:

:ha :ha
Achja, nu heb je tenminste wel zelf met je eigen ogen gezien dat ze hun belofte ook effectief hebben gehouden. ;)

jep :)
"ocharme" al die werkloze presentatoren en mensen van de regiekamer... ;)
MOEHAHAHAHA, zoek nu maar eens ander werk, nu iedereen weet :mrgreen: aan wat voor bedrog die meededen, tzal gene vette zijn volgens mij :x
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#23 Geplaatst 19 januari 2011 - 12:14

Ik wens die presentatoren wel een goede nieuwe job toe hoor, zo rancuneus ben ik ook niet. De mensen die de spelletjes echter effectief bedacht hebben daarentegen... Daarvan hoop ik dat die toch eens goed met de neus op de feiten zullen worden gedrukt.
Maar misschien vinden die binnenkort wel weer een andere manier uit om mensen via tv op te lichten; wie weet.
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 19 januari 2011 - 12:21

Karolientje zei:

Ik wens die presentatoren wel een goede nieuwe job toe hoor, zo rancuneus ben ik ook niet. De mensen die de spelletjes echter effectief bedacht hebben daarentegen... Daarvan hoop ik dat die toch eens goed met de neus op de feiten zullen worden gedrukt.
Maar misschien vinden die binnenkort wel weer een andere manier uit om mensen via tv op te lichten; wie weet.

Welja, ik wens die presentatoren ook een goede nieuwe job toe...
maar ik vrees dat NET ZIJ het er lastig mee zullen hebben...
en dat de bedenkers achter de schermen daar minder last van zullen hebben...
Tenslotte komen die niet in beeld hé [-(
Of zoals je zegt vinden ze een andere manier uit om geld af te troggelen... zou ook wel grof zijn eigenlijk :trance:
Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#25 Geplaatst 19 januari 2011 - 17:38

Dat was ik ook al aan het denken, vind het wel erg voor die mensen die hun job kwijt zijn, allez ja voor sommige toch ;)