Spring naar inhoud

- - - - -

Bird hengel: groot succes

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Sabine2
Sabine2
  • 5 katten

#16 Geplaatst 30 juni 2012 - 23:24

Hier zijn ze er ook zot van. 'k Heb er voor broer zijn poezels ook één gegeven en daar is het ook een groot succes :thumb:

branca
branca
  • 167 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 01 juli 2012 - 01:31

wij hebben het hier ook is ie echt
dol op !
groetjes joyce , mike en luna :catrollover

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#18 Geplaatst 01 juli 2012 - 12:49

Ik heb er gisterenavond nog mee gespeeld en ze kunnen dat echt lang volhouden :trance: 't Is ook het eerste speeltje dat mijn beide katten aanspreekt. Ik weet natuurlijk nog niet of het snel kapot is of niet, maar als ik zie hoe ze ermee spelen zou het mijn niet verbazen dat ik snel om een nieuw mag ;)

Karinvd
Karinvd
  • 215 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 01 juli 2012 - 15:36

BirIk heb inmiddels 3 hengeltjes voor m'n mannekes. Ben begonnen met een hengel met veren aan een lang elastiek van de dierenwinkel, erg leuk maar vooral Oliver heeft de neiging om er met z'n prooi vandoor te gaan :d en dan moet ik erg uitkijken waar het ding terugspringt als ie uiteindelijk los laat.

De tweede is Kattenspeelgoed en accessoires goedkoop bij zooplus: Kattenhengel veerdanser. Wat duurder dan de Bird, maar stevig ding en je kan er weer op een andere manier mee spelen, makkelijk over de grond te slepen om ze er achter aan te laten rennen, en maakt een aantrekkelijk ritselgeluid :)

De Bird moet ik nog uitproberen met ze, ben benieuwd.

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 01 juli 2012 - 16:37

die bird hengel, kun je dat in een (klein) appartementje ook gebruiken?

Karinvd
Karinvd
  • 215 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 01 juli 2012 - 16:52

blubje zei:

die bird hengel, kun je dat in een (klein) appartementje ook gebruiken?

Waarom niet? Ik gebruik 'm op een paar vierkante meter in de woonkamer, soms wat verder lopen om ze rond te laten rennen, maar heen en weer zwaaien op een klein stuk vloer gaat ook prima.

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 01 juli 2012 - 17:22

Ik had eens een filmpje gezien waar ze hiermee in de tuin speelden, vandaar mijn bedenking dat het misschien niet in een appartementje kon... :oops:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#23 Geplaatst 01 juli 2012 - 19:41

Gaat perfect hoor! Ik heb het gisteren beperkt tot de grootte van mijn zetel en ze hebben een half uur op de zetel achter die 'vogel' gezeten ;)

Laurie
Laurie
  • 114 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 03 juli 2012 - 21:51

ik heb die eens gezien bij 'my cat from hell' op animal planet en dat zag er zoooo leuk uit!