Spring naar inhoud

- - - - -

mogen ze al samen of niet

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_Lalientje_*
Guest_Lalientje_*

#1 Geplaatst 18 januari 2011 - 15:53

Hey,

Ik heb vanmorgen Zuppa bij de dierenarts gebracht om haar te laten steriliseren.
Straks mag ik haar gaan halen.  Nu ik herinner mij bij Grietje dat ik dan heel voorzichtig moest zijn.
Mag ik Zuppa en Grietje al samenlaten dan of hou ik ze nog even uit elkaar?
Stel dat ze beginnen te vechten (voor 't spelen dan?)

Wat zou ik heb beste doen?

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 18 januari 2011 - 16:04

Ik heb ze altijd terug gewoon in de groep gelaten. Wel wachten tot ze goed wakker is. En meestal zal ze nog veel slapen tot de volgende dag. Grietje zal wel aanvoelen dat Zuppa nog niet terug de oude is en waarschijnlijk haar wel gerust laten. Hou ze gewoon in het oog en zie je dat ze toch iets wil doen zoals wild spelen dan kan je ze nog altijd apart zetten. Veel beterschap voor Zuppa. :rub:

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 18 januari 2011 - 16:37

Na de sterelisatie van Lucky heb ik Twix ook apart laten slapen voor de zekerheid. Maar 'k moet wel zeggen dat wanneer ze samen waren als we erbij waren hij dat precies merkte en daar rekening mee hield. Kattentaal zeker :oops: ?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 18 januari 2011 - 16:43

Laat ze maar samen hoor. Het kan wel zijn dat er even geblazen wordt door de geur van de da. Maar het beste is om er bij te blijven tot ze goed wakker is (niet omdat ze zouden vechten) maar gewoon om haar in de gaten te houden. Ik had er hier eentje die bij de da klaarwakker was en hier terug te diep ging inslapen (en haar temperatuur ging dan te laag). Ze had zich bij de da gewoon geforceerd om wakker te blijven :oops: .

Geplaatste afbeelding

Guest_Lalientje_*
Guest_Lalientje_*

#5 Geplaatst 18 januari 2011 - 17:44

Uhm, zuppa is hier uit mijn kooi gesprongen naar boven gecrost en zich daar gaan verstoppen :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 18 januari 2011 - 17:59

hier worden ze gewoon terug in de groep gezet

wel zien dat ze ni te hoog springen anders geraken ze er ni af
:) ;)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 18 januari 2011 - 18:40

:geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag