Spring naar inhoud

- - - - -

1e Bestelling Zooplus

• Log in om te reageren
123 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#1 Geplaatst 18 januari 2011 - 21:28

Heb vorige week mijn 1e bestelling gedaan bij zooplus.
Vrijdag is de betaling weg gegaan en ben heel benieuwd wanneer ik het nu ga ontvangen..... kan al niet meer w88, hihi zo spannend vind ik het.
Heb een nieuwe krabpaal voor men poezels besteld een furminator eten en wat speeltjes.
Hopelijk is het er snel, staat bij 1 'a 2 werkdagen maar heb geen idee hoe lang de betaling onderweg zal zijn.
Liefs Cisca

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 18 januari 2011 - 21:37

Een gokje: neem dat het geld vandaag binnen was. Morgen inpakken, dan zal er donderdag misschien wel een surprise voor de deur staan.
Ja kan bij 'mijn zooplus' inloggen en daar de status nagaan

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 18 januari 2011 - 21:38

Cisca zei:

Heb vorige week mijn 1e bestelling gedaan bij zooplus.
Vrijdag is de betaling weg gegaan en ben heel benieuwd wanneer ik het nu ga ontvangen..... kan al niet meer w88, hihi zo spannend vind ik het.
Heb een nieuwe krabpaal voor men poezels besteld een furminator eten en wat speeltjes.
Hopelijk is het er snel, staat bij 1 'a 2 werkdagen maar heb geen idee hoe lang de betaling onderweg zal zijn.
Liefs Cisca

Ik heb gisteren mijn bestelling ontvangen (ook krabpaal en wat eten en wat speelgoed) en ik had besteld op 11 januari (savonds)
Ik heb op zooplus.nl besteld dus het duurde wat langer tegen dat ze mijn betaling ontvangen hadden.
Maar in totaal klopt het wel ongeveer, dat van die 1 a 2 werkdagen :)
Was ook mijn eerste bestelling en ik was ook supernieuwsgierig enz...
Weet perfect hoe je je voelt :mrgreen:
Toen alles hier toegekomen was hé, was ik zelfs enthousiaster dan de poezels :ha
:oops:
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#4 Geplaatst 18 januari 2011 - 21:48

Er staat verzenddatum 18-01 dus mss morgen al in huis :)
We gaan afw88
Bedankt alvast voor het antwoorden

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 18 januari 2011 - 21:55

Dat zit er dik in dat ze morgen aan de deur zullen staan :) Heb je geen mailtje gekregen waarin een pakketnummer staat. Ik laat het altijd met GLS afleveren en dan kan je het pakket opvolgen via internet.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#6 Geplaatst 18 januari 2011 - 21:58

Nee heb niks ontvangen met een pakketnummer ozfo erin
Dit staat in het doc wat bij leveren staat

verzenddatum: 18.01.2011
factuurdatum: 18.01.2011

klantnummer: 3920230

bestelnummer: 13798359
maar bij mijn bestellingen bij leverstatus staat dat het word klaar gemaakt??????

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 18 januari 2011 - 22:04

Dan zullen ze het wss morgen pas versturen en dan zal je ook een mail ontvangen. Heb je ook GLS gekozen ?

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 18 januari 2011 - 22:06

Ah maar, bij mij heeft het enkele dagen op "pakket wordt klaargemaakt" gestaan, weet niet of dat normaal was...
toen de status op "verstuurd" (of iets dergelijks) stond heb ik het de dag erna ontvangen.

Bewerkt door MarieDufoor, 18 januari 2011 - 22:09.

Geplaatste afbeelding

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#9 Geplaatst 18 januari 2011 - 22:22

zooplus is altijd snel met bezorgen...als het geld binnen is

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#10 Geplaatst 18 januari 2011 - 22:49

MarieDufoor zei:

Ik heb gisteren mijn bestelling ontvangen (ook krabpaal en wat eten en wat speelgoed) en ik had besteld op 11 januari (savonds)
Ik heb op zooplus.nl besteld dus het duurde wat langer tegen dat ze mijn betaling ontvangen hadden.
Maar in totaal klopt het wel ongeveer, dat van die 1 a 2 werkdagen :)
Was ook mijn eerste bestelling en ik was ook supernieuwsgierig enz...
Weet perfect hoe je je voelt :mrgreen:
Toen alles hier toegekomen was hé, was ik zelfs enthousiaster dan de poezels :ha
:oops:

Da ken ik, is hier ook altijd het geval zelfs na al enkele bestellingen heb ik dat nog

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 18 januari 2011 - 23:12

Lieveke85 zei:

Da ken ik, is hier ook altijd het geval zelfs na al enkele bestellingen heb ik dat nog

allé, ben al blij dat ik niet de enige "zottin" ben :lachen:
gek hé, dat heb ik dus niet als ik zelf cadeautjes krijg hé :gek:
maar als er iets geleverd wordt voor de poezels ben ik niet te stuiten... :oops:
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#12 Geplaatst 18 januari 2011 - 23:27

Heb je betaald met visa of pc banking (overschrijving)?
Als vrijdag betaald hebt met overschrijving dan duurt het zeker tot dinsdag of woensdag vooraleer ze het geld hebben.
Dan moeten ze het nog inpakken en versturen. Als je het ontvangt tegen vrijdag dan mag je blij zijn.
Met visa heb je het op een dag of 2 a3. Ik moet altijd een 10 dagen en soms meer wachten.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 18 januari 2011 - 23:38

catherine zei:

Heb je betaald met visa of pc banking (overschrijving)?
Als vrijdag betaald hebt met overschrijving dan duurt het zeker tot dinsdag of woensdag vooraleer ze het geld hebben.
Dan moeten ze het nog inpakken en versturen. Als je het ontvangt tegen vrijdag dan mag je blij zijn.
Met visa heb je het op een dag of 2 a3. Ik moet altijd een 10 dagen en soms meer wachten.

ik moet meestal ook een week tot wat langer wachten
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 19 januari 2011 - 01:04

met visa gaat het vlot. soms iets te vlot en komt het wanneer ik niet thuis ben. de buren hebben ondertussen nogal wat paketten ontvangen....

vorige week heeft hier dus elke dag een pakketdienst aan de deur gestaan: ofwel leveren van zooplus ofwel ophalen van een defecte laptop... precies of het is hier een bedrijf :LOL:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#15 Geplaatst 19 januari 2011 - 07:27

met online bankieren kan het wel een 4 à 5tal dagen duren eer ze de betaling ontvangen hebben. Eens dat gebeurd is, is je bestelling er snel!