Spring naar inhoud

- - - - -

1e Bestelling Zooplus

• Log in om te reageren
123 reacties op dit onderwerp
Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#106 Geplaatst 26 januari 2011 - 10:31

Cisca zei:

Ja idd hun doen meer moeite dan GLS zelf........
Maar goed ik ben momenteel de dupe en het blijft lastig he al heb ik alle begrip voor zooplus hoor, niet meer voor GLS

ja dat is eigenlijk wel jammer he.. Want je bent afhankelijk van GLS of TNT (maar daar zijn ook slechte commentaren over) om te bestellen bij zooplus.
Maar ik veronderstel dat dat wel niet enkel bij ons zal zijn, en zooplus toch nog klachten moet krijgen over GLS en TNT?

Maarja, ik denk ook wel dat het met elke bezorgingsdienst wel eens iets zal zijn..

Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#107 Geplaatst 26 januari 2011 - 10:39

ja weet ik wel zeker hoor
Wij zitten in de transport en doen ook wel eens pakjes dienst maar er gebeuren veel dingen die niet kunnen.............

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#108 Geplaatst 27 januari 2011 - 14:57

Krijg net een mailtje van zooplus en waarschijnlijk ga ik mijn bestelling opnieuw gestuurd krijgen.....
Hartelijk dank voor uw bestelling bij zooplus en uw vertrouwen in onze shop.
Uw bestelling wordt nu verwerkt. Het is daarom niet meer mogelijk iets te veranderen. Een overzicht van uw bestelling vindt u hieronder.
Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, ontvangt u een bevestiging van verzending per e-mail. De status van uw bestelling kunt u natuurlijk ieder moment onder "mijn zooplus" aanvragen.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#109 Geplaatst 27 januari 2011 - 14:58

JA dus krijg de bestelling nog een keer :)
Naar aanleiding van de door u aan ons gestuurde verklaring, hebben wij de artikelen opnieuw voor u verzonden. Bij deze nalevering zit om boekhoudkundige redenen een faktuur, die u kunt negeren omdat u de rekening al heeft voldaan.

Mocht de oorspronkelijke levering onverhoopt alsnog door de pakketdienst worden aangeboden, verzoeken wij u vriendelijk deze te weigeren.

Wij hopen dat dit probleem naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#110 Geplaatst 27 januari 2011 - 15:05

Zie je, zooplus zal altijd het probleem proberen oplossen. :)
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#111 Geplaatst 27 januari 2011 - 15:07

Ja ben heel blij hiermee.
Nu maar hopen dat het wel goedgaat met het leveren.
Ben nu thuis omdat er 4 kids ziek zijn maar volgende week zal ik toch moeten gaan werken....

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#112 Geplaatst 27 januari 2011 - 22:57

dat is wel super tof van hun natuurlijk

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#113 Geplaatst 27 januari 2011 - 23:41

Zooplus doet inderdaad zijn best om de problemen op te lossen maar toch sta ik weigerachtig tegenover daar nog gerief bestellen net omwille van de problemen met leveren met zowel tnt als gls
Beiden droppen je pakjes gewoon op straat.
Ik ben zelden uit huis en als ik weet dat er geleverd gaat worden ga ik al zeker niet buiten.
Ieder pakje dat we al besteld hebben bij zooplus is steeds achtergelaten op straat (we wonen op de drukste baan in ons dorp en er komt heel wat volk gepasseerd en iedereen kan je gerief zomaar meenemen)
De koeriers bellen zelfs niet aan om te kijken of je thuis bent, ze laten de boel gewoon achter.
We hebben daarover geklaagd bij zooplus die op hun beurt geklaagd hebben bij gls
Wel, dan belden ze (gls) daarna wel aan maar gingen ook direct weg, ze lieten het pak allegelijk achter op straat zonder te wachten om te kijken of er iemand thuis was.
Bij ons was er ook een pak te weinig geleverd.
Zooplus heeft dan t zelfde pak opnieuw samengesteld voor ons en opnieuw opgestuurd.
Aan ons werd ook gevraagd om als t oorspronkelijke pak toch zou geleverd worden het dan te weigeren.
We kregen de kans niet om het te weigeren want het werd alweer voor onze deur op straat achtergelaten.
Contact opgenomen met zooplus daarover, dag afgesproken dat het pak dat teveel was zou opgehaald worden.
Hier ganse dag zitten wortel schieten maar niemand van gls gezien.
Ik vind dat nogal proper, ik ga niet werken maar veel andere mensen moeten wel gaan werken en moeten zich daar dan verlof voor vragen toch.
De dag nadien staan ze hier dan wel aan ons deur.
Als je vraagt waarom ze niet op de afgesproken dag zijn gekomen krijg je kortaf antwoord "geen tijd"
We moesten van zooplus een getekend bewijs van ontvangst vragen aan die koerier, wel, hij had geen tijd om het bewijs te tekenen...
Je rukt je er toch wel de haren voor uit je hoofd.
En de zin vergaat om nog bij zooplus te bestellen.
Ze zouden beter een deftige koeriersdienst inschakelen.
Mijn man zijn vader runt ook een koeriersbedrijf.
Dat gaat daar toch heel anders aan toe hoor...

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#114 Geplaatst 28 januari 2011 - 12:10

Wel ik moet zeggen, heb ondertussen 3 keer bij zooplus besteld.
2 x kort na elkaar, die bestellingen zijn toen samen toegekomen en werden aan onze voordeur in de gemeenschappelijke gang gezet, aan de handtekening te zien heeft die kerel zelf getekend. (deneckere ofzo iets, dus als je't mij vraagt een Belg)
Nu die bestelling was volledig in orde, had liever zelf getekend maarja, omwille van de correctheid zal ik er niet over zeuren.
De 3e bestelling hebben we bij mijn vriend zijn werk laten leveren!!!! (goed plan!!!!! :thumb: :thumb: ) :dans:
Gelukkig maken die daar niet van, er zit bijna altijd iemand aan de receptie en daar moeten ze wel vragen om te tekenen.
Xavier is toen opgebeld geweest en heeft zelf kunnen aftekenen.
Als je op je werk kan laten leveren, waarom dat dan niet zo doen??? ben je zeker dat er iemand je pakje kan ontvangen en dat ze niet aan een gesloten deur staan.
Verder heb ik mijn bestelling ook altijd binnen de week ontvangen (met vooruitbetaling) uitgezonderd van de krabpaal, die had ik als eerst besteld en moest van Duitsland komen, maar da's logisch dat ik wat langer moest wachten.

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#115 Geplaatst 28 januari 2011 - 12:14

mijn halve trouwboek werkt met de vaste nacht, is beeke moeilijk om dan te laten leveren op je werk ;)
Ik ben altijd thuis, zou toch heel goed moeten zijn wat betreft leveringen, maar als ze zelfs niet aanbellen aan je deur als ze iets brengen en het gewoon achterlaten...

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#116 Geplaatst 28 januari 2011 - 12:28

lathyrus zei:

mijn halve trouwboek werkt met de vaste nacht, is beeke moeilijk om dan te laten leveren op je werk ;)
Ik ben altijd thuis, zou toch heel goed moeten zijn wat betreft leveringen, maar als ze zelfs niet aanbellen aan je deur als ze iets brengen en het gewoon achterlaten...

ja ik snap wat je bedoelt... is inderdaad vervelend, zeker als je in een huis woont.
Bij onze eerste levering was ik ook thuis, ze hebben ook niet aangebeld maar zijn wel in het gebouw binnen geraakt en hebben het aan de voordeur gezet :catscratchhead ik had gerommel in de gang gehoord en dacht dat het de kuisvrouw was, maar was blijkbaar die van gls :p

Ik denk (en hoop) dat ik toevallig in een streek woon waar een Belg levert (deneckere klinkt toch Belgisch) en 1 die zijn werk goed doet? want zo lopen er zeker ook rond bij GLS :louche:
Denk ook wel dat het niet echt te onderschatten is hoor, denk dat die mannen onder serieuze tijdsdruk staan en als er dan al eens file is enzo...
Nuja dat neemt natuurlijk niet weg dat ze geen tijd kunnen hebben om hun fouten recht te trekken hé... :knuppel:
Daar moeten ze dan maar tijd voor maken, of nog beter: GEEN fouten maken.
(maar fouten maken is wel menselijk natuurlijk)

Bewerkt door MarieDufoor, 28 januari 2011 - 12:29.

Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#117 Geplaatst 28 januari 2011 - 18:41

Vandaag toch gaan werken, en onderweg GLS al gebeld gehad dat ze het onder geen beding ergens mochten afzetten en er lag netjes een bon in mijn brievenbus met de pakketnummers erop. Komen maandag er nog eens mee terug maar zal bellen dat ik het zelf even kom ophalen.
Dus nog even geduld hebben....

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#118 Geplaatst 28 januari 2011 - 18:50

bij zooplus en witjesverzendhuis heb ik nooit problemen gehad voor een bestelling. Snel en steeds goed!!!
Bij agradi, darentegen... nooit meer!!! Eerst en vooral stond er direct leverbaar, niet dus. Dan was er plots de frontline spray van de bestelling verwenen (wel betaald), het geld was meer dan 1week onderweg en ga zo maar verder.
Als de bestelling eindelijk was toegekomen (gelukkig was ik thuis want het pakket werd maar 1x aangeboden en ik wist van niks) ontbrak de frontline... effe mailen en dan zeggen ze doodleuk: sorry mevrouw, wij doen geen naleveringen. mail even uw bankgegevens door en we storten het bedrag volgende week terug!!! Niet dus!!!!!  Nog eens bellen en geëist dat het werd nagelevert, zodat ik verleden week eindelijk mijn volledige bestelling had!!!!

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#119 Geplaatst 28 januari 2011 - 19:17

Dit was mijn 1e keer en vind dat zooplus het heel netjes heeft opgelost, dit kan ik van GLS zelf niet zeggen hoor, die doen er niks aan, dus vermoed wel dat ik het nog eens probeer

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#120 Geplaatst 29 januari 2011 - 13:05

Ik heb nu net mijn twee bestelling tegelijkertijd ontvangen. Ik kies voor tnt en dat is een vriendelijke meneer die hier komt. Gisteren geweest en ik was niet thuis en hij is vandaag teruggekomen, op een zaterdag :)
Geplaatste afbeelding