Spring naar inhoud

- - - - -

1e Bestelling Zooplus

• Log in om te reageren
123 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#16 Geplaatst 19 januari 2011 - 07:31

Ik betaalde via overschrijving via banking dus zal idd nog wat moeten w88 dan he.
Ga vandaag naar maxizoo om te zien of die krabtonnen er nog zijn en dan neem ik zo een ook al mee.

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 19 januari 2011 - 09:20

sjaak zei:

zooplus is altijd snel met bezorgen...als het geld binnen is
O:) vertel dat aan Raponsje en mijn katten :ha :ha :ha
maar waarschijnlijk was dat de schuld van TNT O:)

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#18 Geplaatst 19 januari 2011 - 10:16

Ik ben sinds vorige week ook nieuwe klant bij Zooplus. :dancer:

Ik deed mijn bestelling op zondagavond  (het was wel al heel laat)
en meteen ook mijn betaling via pc-banking.

Ik kreeg een bevestigingsmail en mijn pakket is toegekomen de vrijdagnamiddag.
Ik heb het voor de zekerheid bij mijn moeder laten leveren omdat ik hier gelezen had dat er soms probleempjes zijn bij de levering.

dus : bestelling op 9/01
        geleverd op 14/01
dat was dus redelijk snel.  
Toegegeven : het is inderdaad wel een beetje spannend, zeker als er speeltjes bijzitten :catplay

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#19 Geplaatst 19 januari 2011 - 10:37

Ben juist bij de maxizoo geweest en heb de krabton al mee, dus dioe ga ik maar es in een steken nu. En wie weet komt vandaag de pakketdienst nog he......
Zal wel zien hoe snel het gaat. Ben enkel vandaag thuis dus hoop echt dat het vandaag komt anders moet ik het gaan halen wss. Weet niet met welke dienst het gebracht word, kan me niet herinneren dat ik dat moest kiezen..
Liefs Cisca

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 19 januari 2011 - 11:36

Cisca zei:

Ben juist bij de maxizoo geweest en heb de krabton al mee, dus dioe ga ik maar es in een steken nu. En wie weet komt vandaag de pakketdienst nog he......
Zal wel zien hoe snel het gaat. Ben enkel vandaag thuis dus hoop echt dat het vandaag komt anders moet ik het gaan halen wss. Weet niet met welke dienst het gebracht word, kan me niet herinneren dat ik dat moest kiezen..
Liefs Cisca

Bij mij was het met GLS, en ik was WEL thuis, ze hebben alleen niet aangebeld :catscratchhead
Ze hadden de pakketten aan onze voordeur gezet, onze eigen voordeur niet de centrale deur van het appartementsblok.
Nuja, als je in een huis woont is dat niet zo handig als ze die aan je voordeur zetten lijkt me.
Ze moeten blijkbaar meteen iemand anders lastig gevallen hebben om via de centrale deur binnen te geraken, vind dat maar een vreemde manier van werken, maja swat :louche: ...
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#21 Geplaatst 19 januari 2011 - 11:48

Oeisje nee idd dat is niet de manier he.
Ik woon op een oude hoeve maar heb wel overburen dus die zien het wel staan, of moeten ze achterom gaan en het zetten??
Zien het wel
Kittens nu al tevreden met hun krabto, zal seffens wa foto's maken.

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 19 januari 2011 - 12:00

Je kan bvb een blaadje aan de deur hangen dat ze achterom moeten gaan????
Daar staat het dan mss wat veiliger? volgens mij doen ze dat wel hoor.
Nuja, zo erg vond ik het niet, het stond netjes aan onze deur hé en ik kan onze buren wel vertrouwen. Vond het gewoon een rare manier van leveren, dat is alles :)
Had ik in een huis gewoond en zetten ze het aan de voordeur zou mijn bloed wel koken eigenlijk, echt iedereen kan het dan meepikken hé.

Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#23 Geplaatst 19 januari 2011 - 12:14

Heb liever niet dat ze het zo neerzetten kan niet droog staan hier.
Dus hopelijk houden ze daar wel rekening mee en neem aan dat ik ook moet aftekenen voor ontvangst

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 19 januari 2011 - 13:21

Hier hebben ze het al een paar keer bij onze buurman afgeleverd, als wij niet thuis zijn. Ma diene mens heeft er geen probleem mee en voor ons heel gemakkelijk dat hij dit wil doen :)  
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 19 januari 2011 - 13:35

Ik heb gisteren ook besteld. Maar een klein probleempje: onze bel werkt nog steeds niet.. :p Normaal kwam er vorige week iemand om de bel en de parlofoon te maken, maar niemand gezien. Dus er kan ook niemand anders in het gebouw open doen. Als ik bericht krijg dat het verzonden is, ga ik wel een briefje aan de bel hangen met mijn nr. Maarja, je weet nooit he. Ik ben eens benieuwd.
Durven ze dat ook bij een appartementsgebouw ernaast afgeven? Want dat zou ik dan wel echt niet appreciëren want ik ken hier niemand..

Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 19 januari 2011 - 13:40

Elfje zei:

Ik heb gisteren ook besteld. Maar een klein probleempje: onze bel werkt nog steeds niet.. :p Normaal kwam er vorige week iemand om de bel en de parlofoon te maken, maar niemand gezien. Dus er kan ook niemand anders in het gebouw open doen. Als ik bericht krijg dat het verzonden is, ga ik wel een briefje aan de bel hangen met mijn nr. Maarja, je weet nooit he. Ik ben eens benieuwd.
Durven ze dat ook bij een appartementsgebouw ernaast afgeven? Want dat zou ik dan wel echt niet appreciëren want ik ken hier niemand..

oh maar het zal nog effe duren hoor tegen dat je het aangeleverd krijgt...
Tegen dan is de bel mss al vermaakt?
Vraag anders of ze het aan de brievenbussen achterlaten of ergens een fietskotje ofzo?
iets waar alleen bewoners van je appartement aan kunnen???
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 19 januari 2011 - 13:46

MarieDufoor zei:

oh maar het zal nog effe duren hoor tegen dat je het aangeleverd krijgt...
Tegen dan is de bel mss al vermaakt?
Vraag anders of ze het aan de brievenbussen achterlaten of ergens een fietskotje ofzo?
iets waar alleen bewoners van je appartement aan kunnen???

Goh ja, we wonen hier nu toch al van oktober en nog altijd geen bel hoor :p Ik gok dat het ergens volgende week gaat aankomen en aangezien de huisbaas vorige week al iemand ging sturen verwacht ik ook nog wel iemand deze week. Dus hopelijk werkt ze dan wel. Want ergens achterlaten is geen optie. Onze inkomdeur is echt tegen de straat, en de brievenbussen ook. En we wonen hier op een 5-armen kruispunt, dus ook nogal redelijk druk. Hopelijk is die bezorger van GLS zo vriendelijk om toch eventjes te bellen op mijn gsm als hij ziet dat de bel niet werkt :pray:

Geplaatste afbeelding

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 19 januari 2011 - 13:50

'k heb vorige week vrijdag ook voor de 1e keer besteld - voor 130 euro hmm, maar ja, voor katten, honden,konijnen,papegaaien - spijtig dat ze geen kippeneten hadden, dan moesten we nergens meer naartoe :d
'k Had me dus aangemeld en direct besteld, de dag erna een mailtje dat ik recht heb bij aankoop op 10% korting. 'k Heb hen gemaild dat ik direct had besteld en dat ik dus die korting niet had gezien, maar ja, het was al betaald dus dacht ik dat er niks aan te doen was. Mailtje terug dat als ze mijn betaling ontvangen me direct 13 euro zullen terugstorten. 'k Vond dat toch een vree sjieke sjeste.
Ondertussen nog niets toegekomen :cry:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 19 januari 2011 - 14:12

ratjepetatje zei:

'k heb vorige week vrijdag ook voor de 1e keer besteld - voor 130 euro hmm, maar ja, voor katten, honden,konijnen,papegaaien - spijtig dat ze geen kippeneten hadden, dan moesten we nergens meer naartoe :d
'k Had me dus aangemeld en direct besteld, de dag erna een mailtje dat ik recht heb bij aankoop op 10% korting. 'k Heb hen gemaild dat ik direct had besteld en dat ik dus die korting niet had gezien, maar ja, het was al betaald dus dacht ik dat er niks aan te doen was. Mailtje terug dat als ze mijn betaling ontvangen me direct 13 euro zullen terugstorten. 'k Vond dat toch een vree sjieke sjeste.
Ondertussen nog niets toegekomen :cry:

:ha nog een West-Vlaming! :p
(denk dat je "sjieke sjeste" toch eventjes voor de rest zal moeten vertalen hoor ;) )
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 19 januari 2011 - 14:14

MarieDufoor zei:

:ha nog een West-Vlaming! :p
(denk dat je "sjieke sjeste" toch eventjes voor de rest zal moeten vertalen hoor ;) )

een mooi gebaar? een chique geste he :LOL:

Geplaatste afbeelding