Spring naar inhoud

- - - - -

1e Bestelling Zooplus

• Log in om te reageren
123 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#31 Geplaatst 19 januari 2011 - 14:17

Grr nu krijg ik niet men hele bestelling ineens zoals ik het zie enkel het voer en de krabpaal speeltjes en furminator nog niet :(
Uw bestelling is op 19-jan-2011 door ons in delen ingepakt en verstuurd. Nog niet verstuurde artikelen worden binnenkort nagestuurd.

De deelzending bestaat uit 1 pakket en wordt door GLS geleverd. Voor de totale bestelling zijn  2 pakketten verpakt.

Uw pakketnummer(s):
696208502225

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 19 januari 2011 - 14:42

Cisca zei:

Grr nu krijg ik niet men hele bestelling ineens zoals ik het zie enkel het voer en de krabpaal speeltjes en furminator nog niet :(
Uw bestelling is op 19-jan-2011 door ons in delen ingepakt en verstuurd. Nog niet verstuurde artikelen worden binnenkort nagestuurd.

De deelzending bestaat uit 1 pakket en wordt door GLS geleverd. Voor de totale bestelling zijn  2 pakketten verpakt.

Uw pakketnummer(s):
696208502225

ik vermoed morgen :)
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 19 januari 2011 - 14:44

Elfje zei:

een mooi gebaar? een chique geste he :LOL:

ooooh :o in Antwerpen verstaan ze dat :)
Zeggen jullie dat ook of wat????
hihi, ik vind verschillende dialecten ZOOOOOOO interessant! :cheer:
Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#34 Geplaatst 19 januari 2011 - 14:49

MarieDufoor zei:

ooooh :o in Antwerpen verstaan ze dat :)
Zeggen jullie dat ook of wat????
hihi, ik vind verschillende dialecten ZOOOOOOO interessant! :cheer:

In de kempen zeggen ze dat ja, alleh, dat denk ik, want ik ken het toch he :LOL:
Ja ik vind dat ook enorm interessant, maar soms ook wel heel storend. Ik kan er echt niet tegen als er op professioneel gebied, of zelfs in de klas, dialect gesproken wordt. Onderling natuurlijk wel, maar als je een presentatie geeft of je zegt iets voor de klas, dan let je toch op je AN?

Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 19 januari 2011 - 15:04

Onder deze link kan je uw pakketnummer volgen:
GLS Belgium | Track & Trace

Als het in delen ingepakt wordt dan zou je eerste pakket morgen geleverd kunnen worden, maar normaal gaan ze van GLS wachten op het 2e pakket. Ik had het onlangs ook nog voor. Deel 1 was vertrokken en deel 2 den dag nadien. Toch heb ik beide pakketen gelijk ontvangen.

Als je dus vandaag nog een mailtje ontvangt met het 2e pakketnummer dan zullen ze morgen voor de deur staan. Als je het 2e mailtje pas morgen krijgt dan zullen ze vrijdag aan de deur staan.

Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

ratjepetatje
ratjepetatje
  • 765 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 19 januari 2011 - 15:36

Elfje zei:

In de kempen zeggen ze dat ja, alleh, dat denk ik, want ik ken het toch he :LOL:
Ja ik vind dat ook enorm interessant, maar soms ook wel heel storend. Ik kan er echt niet tegen als er op professioneel gebied, of zelfs in de klas, dialect gesproken wordt. Onderling natuurlijk wel, maar als je een presentatie geeft of je zegt iets voor de klas, dan let je toch op je AN?

ja dat vind ik ook, dat je dus moet letten op AN en dt-fouten enzo. Mijn vriend kan daar niet mee overweg, zou een brief schrijven zoals hij het spreekt - om je dood te ergeren vind ik dat, discussies dat we daarover al hebben gevoerd :evil: - maar af en toe iets in je eigen dialect schrijven vind ik wel tof :d misschien eigen aan de West-Vlamingen? :dance:

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#37 Geplaatst 19 januari 2011 - 15:51

Cisca zei:

Heb liever niet dat ze het zo neerzetten kan niet droog staan hier.
Dus hopelijk houden ze daar wel rekening mee en neem aan dat ik ook moet aftekenen voor ontvangst

@Cisca

Zoals ik reeds schreef heb ik het pakket veiligheidshalve bij mijn moeder laten leveren.
Ze zijn daar geweest om 16u15 en ze heeft moeten aftekenen op zo een digitaal schermpje.

Nu vraag ik mij af : als ze het zo maar aan de deur zetten, dan hebben ze toch geen handtekening als bewijs?
Hoe gaat dat dan?

Bewerkt door Armani, 19 januari 2011 - 15:53.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#38 Geplaatst 19 januari 2011 - 15:52

Maranweke heb het geprobeerd maar nummer kan niet gevonden worden dus weet het niet.
Bedankt voor je info! :x

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#39 Geplaatst 19 januari 2011 - 15:52

Armani zei:

@Cisca

Zoals ik reeds schreef heb ik het pakket bij mijn moeder laten leveren.
Ze zijn daar geweest om 16u15 en ze heeft moeten aftekenen op zo een digitaal schermpje.

Nu vraag ik mij af : als ze het zo maar aan de deur zetten, dan hebben ze toch geen geregistreerde handtekening?  Hoe gaat dat dan?

Dan tekent er wel iemand van die mannen :twisted: Geen probleem blijkbaar :onzeker:

Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#40 Geplaatst 19 januari 2011 - 16:12

ratjepetatje zei:

ja dat vind ik ook, dat je dus moet letten op AN en dt-fouten enzo. Mijn vriend kan daar niet mee overweg, zou een brief schrijven zoals hij het spreekt - om je dood te ergeren vind ik dat, discussies dat we daarover al hebben gevoerd :evil: - maar af en toe iets in je eigen dialect schrijven vind ik wel tof :d misschien eigen aan de West-Vlamingen? :dance:

Ben ik het helemaal mee eens!
Toen ik aan de hogeschool zat sprak ik meestal ook AN, behalve dan als we enkel onder W-Vl waren ;)
Ik kon me ook ma-te-loos ergeren aan mensen die daar de moeite niet voor deden... :louche:
maar af en toe een woordje, kan geen kwaad idd :p
Is meestal wel grappig ;)
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#41 Geplaatst 19 januari 2011 - 16:19

Kreeg net 2e mail dat het onderweg is, dus zalt voor morgen zijn zeker he
Nu gaan zien dak thuis kan blijven

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 19 januari 2011 - 16:21

denk dat het wel nog een dagje of twee kan duren hoor. Want eerst gaat het naar een gls depot en dan vandaaruit naar de bezorger dus ik denk eerlijk gezegd dat je het ten vroegste vrijdag zal hebben.
Geplaatste afbeelding

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 19 januari 2011 - 19:46

Wacht maar vanavond zullen er wel gegevens zijn hoor. Ik had 20dec middrnacht besteld en betaald met kredietkaart. Den 21e was pakket 1 vertrokken en de 22e pakket 2. Levering de 23e dus de dag na de mail mag je het pakket normaal verwachten. Jij hebt nu 2 pakketten die vertrokken zijn vandaag dus de kans is groot dat ze morgen aan de deur staan.

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 20 januari 2011 - 13:34

Ik denk dat er iemand heeeel gelukkig is vandaag :ha :lachen:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten