Spring naar inhoud

- - - - -

1e Bestelling Zooplus

• Log in om te reageren
123 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#46 Geplaatst 20 januari 2011 - 18:48

Ben net thuis, niks ontvangen ook geen briefje in men bus :(
En volgens de GLS site is het afgeleverd, de overburen waren overdag ook niet thuis dus die hebben ook niks gehad :trance: wat nu?????????????????

Bewerkt door Cisca, 20 januari 2011 - 18:49.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#47 Geplaatst 20 januari 2011 - 18:59

Mss bij je buren naast jullie. Het kan zijn dat ze morgen pas leveren, je moet niet altijd geloven wat er op die track systems staan. Na mail moet ik ook altijd nog 2 dagen wachten.
En bij GLS heb ik altijd moeten digitaal moeten aftekenen. Bij de andere nooit.
Dus nog niet panikeren. ;)

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#48 Geplaatst 20 januari 2011 - 19:16

Nee andere buren geweest en die hebben ook niks gezien
Hoop maar dat het goed komt dan.......................
Moet morgen ook werken.

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 20 januari 2011 - 21:39

Hey Cisca geen buren die Nederlof noemen ofzo, want dat is de handtekening. Zo weet ik ook wanneer ik bij mijn buurman moet zijn als ik zijn naam zie staan :LOL: Maar normaal is hij altijd sneller en staat hij aan de deur van zodra hij ons ziet thuiskomen :)
Vele knuffels van Wolf, Curly & Skye!

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#50 Geplaatst 20 januari 2011 - 21:52

Nee dat is mijn naam, dus vind het heel knap was pas 18.45 thuis vandaag en het zou rond 12.45 aangenomen zijn, ga morgen es bellen met gls want snap hier niks van
Ofwel is er een van men beesies geweest die heeft getekend he......nee dit is gekheid maar ik woon langs de snelweg net aan een benzinepomp en er lopen regelmatig kerels rond en we hebben al waarschuwing gehad van buren (wonen hier nog nie zolang) om alles op slot te hebben wegens camion chauffeurs die rondlopen en spullen meenemen, dus hoop dat men pakketjes toch nog boven water komen.
Had voor een 230 euro besteld dus ga echt niet blij zijn alst kwijt gaat zijn pffff
Keek er zo naar uit men poezels weer int nieuw te steken.

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 20 januari 2011 - 21:55

Cisca zei:

Nee dat is mijn naam, dus vind het heel knap was pas 18.45 thuis vandaag en het zou rond 12.45 aangenomen zijn, ga morgen es bellen met gls want snap hier niks van
Ofwel is er een van men beesies geweest die heeft getekend he......nee dit is gekheid maar ik woon langs de snelweg net aan een benzinepomp en er lopen regelmatig kerels rond en we hebben al waarschuwing gehad van buren (wonen hier nog nie zolang) om alles op slot te hebben wegens camion chauffeurs die rondlopen en spullen meenemen, dus hoop dat men pakketjes toch nog boven water komen.
Had voor een 230 euro besteld dus ga echt niet blij zijn alst kwijt gaat zijn pffff
Keek er zo naar uit men poezels weer int nieuw te steken.
Raar ... hopelijk komt het nog terecht.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#52 Geplaatst 20 januari 2011 - 21:58

zal toch niet zijn dat ze het hier gewoon gezet hebben he want dan ben ik men geld gewoon kwijt :cry:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 20 januari 2011 - 22:03

Cisca zei:

zal toch niet zijn dat ze het hier gewoon gezet hebben he want dan ben ik men geld gewoon kwijt :cry:
Morgen eerste werk eens bellen naar gls

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#54 Geplaatst 20 januari 2011 - 22:05

Ja ga ik zeker doen, heb alles a genoteerd en zit al in men tas.
Mss heb ik het helemaal mis en is er ergens iets mis gegaan, laten we maar hopen

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 20 januari 2011 - 22:08

Mss staat het toch ergens bij de buren, en zijn die niet thuis ofzo. Enkel raar dat het jouw naam is die op de handtekening staat. Als mijn buur het ontvangt is het wel degelijk zijn naam die er op staat.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#56 Geplaatst 20 januari 2011 - 22:11

ben bij iedereen geweest hier en nergens is het gezien of gebracht :cry:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#57 Geplaatst 20 januari 2011 - 22:12

:hug: ik zal morgen voor je duimen :thumb:

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#58 Geplaatst 20 januari 2011 - 22:22

Tis geen goe begin zo he :(
Maar idd beter ff afw88 tot morgen en zien wat ze weten/zeggen

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#59 Geplaatst 20 januari 2011 - 22:51

MarieDufoor zei:

Bij mij was het met GLS, en ik was WEL thuis, ze hebben alleen niet aangebeld :catscratchhead
Ze hadden de pakketten aan onze voordeur gezet, onze eigen voordeur niet de centrale deur van het appartementsblok.
Nuja, als je in een huis woont is dat niet zo handig als ze die aan je voordeur zetten lijkt me.
Ze moeten blijkbaar meteen iemand anders lastig gevallen hebben om via de centrale deur binnen te geraken, vind dat maar een vreemde manier van werken, maja swat :louche: ...

Wij hebben dat hier ook 1 keer voorgehad, maar toen waren we niet thuis.
Maar online kan je zien wie er voor heeft afgetekend he

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#60 Geplaatst 20 januari 2011 - 23:03

das wel heel vreemd.

Trouwens als ze u pakket hebben achtergelaten en dat is verdwenen, zijn zij verantwoordelijk. Je kunt de persoon in kwestie dan ook nog aanklagen wegens schrift vervalsing, want ze mogen niet onder jouw naam aftekenen