Spring naar inhoud

- - - - -

1e Bestelling Zooplus

• Log in om te reageren
123 reacties op dit onderwerp
Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#61 Geplaatst 21 januari 2011 - 19:15

Pffff de pakketten zijn dus gewoon ergens neer gezet, heel vaag eigenlijk. Had met GLS gebeld maar die moesten de chauffeur navragen, via een tolk want die man spreekt geen NL FR ENG of DU werd terug gebeld en die had zelf afgetekend en die was bij ons door een grote poort gegaan waar die het gezet zou hebben, maar wij hebben geen eens een poort. GLS gaat maandag verder onderzoek doen en intussen ben ik men geld en goederen kwijt. Aangifte doen van vervalsing van handtekening had geen volgens GLS en ik moest zooplus maar aansprakelijk stellen?
Ik ga die nu meteen mailen en zien wat hun kunnen doen, gaat om 230 euro vind dit echt ongehoord....................

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#62 Geplaatst 21 januari 2011 - 19:28

Maar allee, dat kan toch niet?!! :censored:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#63 Geplaatst 21 januari 2011 - 19:29

Hopelijk komt het vlug in orde :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#64 Geplaatst 21 januari 2011 - 19:32

Ja persoonlijk vind ik die van GLS al niet veel beter als die van TNT. De eerste keer was het met GLS en dat pakketje bleef maar onderweg, mailtje gestuurd naar GLS, ze hadden de chauffeur opgebeld en hij ging proberen om die dag nog het pakketje te brengen. Gelukkig stond ie hier dan, maar kreeg onder m'n voeten dat ik de vorige keer niet thuis was...en dan was het nog allemaal het frans te doen. De tweede keer met TNT en die die hier rondrijd is echt nen vriendelijken dus vanaf nu altijd met TNT.
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#65 Geplaatst 21 januari 2011 - 19:38

Zo heb net mijn mail verstuurd naar zooplus in de hoop dat alles snel in orde komt :cry:
Beste,
Ik heb bij uw internet winkel diverse artikelen besteld en al betaald. Ik kreeg van jullie woensdag 16-01-2011 2 mails dat de pakketen wearen klaar gemaakt en dat het naar GLS gestuurd was. Er zaten netjes codes bij om de pakketen te volgen.
Gisteren avond nadat ik uit mijn werk was gekomen en ik geen bericht vond in mijn brievenbus keek ik deze beide codes na op de website van GLS en tot mijn grote verbazing bleek dat het gisteren geleverd geweest zou zijn en door mij zelf getekend was. Ikzelf was echter aan het werk in NL waar ik bewijzen van heb en ook bij onze buren was niks afgeleverd. Ik heb dan vandaag contact opgenomen met GLS om navraag te doen waar mijn pakketen gebleven waren. Het moest nagevraagd worden aan de chauffeur en ben later terug gebeld met de mededeling dat deze persoon zelf had afgetekend en het bij ons had achtergelaten, nu was deze persoon bij ons door een grote poort gegaan en had het ergens afgezet maar op heel ons terrein staat geen poort.
Dus waarschijnlijk zijn mijn bestelde en al betaalde artikelen elders afgezet. Nu gaat GLS maandag pas nakijken waar het geleverd werd maar intussen ben ik mijn geld en artikelen kwijt.
Ik heb aan GLS de mededeling gedaan dat ik aangifte ga doen van vervalsing van handtekening en al zegt GLS dat dit geen enkele zin heeft ga ik dit wel degelijk doen. Dan heb ik toch al iets bewijs in handen van de wanpraktijken va deze chauffeur.
Dan komt mijn vraag, wat word hieraan gedaan want het gaat toch om een flinke bestelling van 230,54
Hoop snel iets van jullie te horen en zeker met goed nieuws.
Dit was mijn eerste bestelling en voel me toch echt wel heel rot hierdoor.
Vr Groet
F Nederlof

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#66 Geplaatst 21 januari 2011 - 19:40

Lillia, weet niet of ik ooit nog ga bestellen bij zooplus, eerst maar eens zien hoe dit opgelost gaat worden. En word dit netjes gedaan en ik toch ooit nog eens bestel dan idd via tnt als ik dat zelf kan wijzigen, want sorry dit kan toch niet he
Het is ergens afgezet maar zeker niet bij ons huis we hebben geen eens een poort over ons hele terrein niet :(

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#67 Geplaatst 21 januari 2011 - 19:50

Het ligt echt niet aan zooplus hoor, ze hebben alleen een slechte smaak in pakjesdiensten...Ken je een huis in de buurt met een omheining? mss kan je daar eens gaan vragen.
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#68 Geplaatst 21 januari 2011 - 19:55

De buren die we hebben zijn we al gaan navragen en die hebben niks gezien of gekregen, dus waar het is heb geen idee, volgens gls zelf was het bij ons huis zelf maar dat is gewoon weg onmogelijk.
Toen die man zei dat ze maandag iemand ging sturen bij het adres waar het afgezet en ik dan zei het is dan wel 3 dagen verder kreeg ik als antwoord dat ze nioet eerder tijd hadden, grrrrr
Vind het echt waar schandalig dat dit zomaar mag.
Heeft iemand van jullie idee of ik aangifte kan doen van dit? Want chauffeur tekend af met mijn naam :trance:

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#69 Geplaatst 21 januari 2011 - 20:04

amai, ik heb alles hier eens gelezen...
is niet niets hé???
Ik hoop dat het in orde komt hoor, maar ik zie niet in waarom zooplus aansprakelijk moet worden gesteld???????
De schuld ligt toch wel enkel en alleen bij GLS zeker :o
:catscratchhead volgens mij hé, heeft die chauffeur jouw bestelling voor zichzelf gehouden... :gek: :roll:
Hebben wij ook eens gehad met een stofzuiger die we besteld hadden... we hebben ons geld toen in ieder geval terug gezien (transportbedrijf heeft dat toen terug betaald aan de internetwinkel en internetwinkel aan ons)

Bewerkt door MarieDufoor, 21 januari 2011 - 20:08.

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#70 Geplaatst 21 januari 2011 - 20:08

Cisca zei:

Pffff de pakketten zijn dus gewoon ergens neer gezet, heel vaag eigenlijk. Had met GLS gebeld maar die moesten de chauffeur navragen, via een tolk want die man spreekt geen NL FR ENG of DU werd terug gebeld en die had zelf afgetekend en die was bij ons door een grote poort gegaan waar die het gezet zou hebben, maar wij hebben geen eens een poort. GLS gaat maandag verder onderzoek doen en intussen ben ik men geld en goederen kwijt. Aangifte doen van vervalsing van handtekening had geen volgens GLS en ik moest zooplus maar aansprakelijk stellen?
Ik ga die nu meteen mailen en zien wat hun kunnen doen, gaat om 230 euro vind dit echt ongehoord....................

Hier kan zooplus niet voor aansprakelijk gesteld worden, GLS is verantwoordelijk voor zijn personeel. En als dat personeel dan nog eens valsheid in geschriften doet....
En dan nemen ze nog eens personeel aan die dagelijks met klanten in aanraking komt en geen woordje, nederlands, frans of engels kan. :o
GLS kan je wel verantwoordelijk hiervoor stellen, ik zou zelfs aangifte doen bij de politie voor valsheid ingeschriften want dit kan wel nagegaan worden dat het jullie handtekening niet is.

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#71 Geplaatst 21 januari 2011 - 20:10

Tja weet alleen niet wat zo een persoon ermee zou moeten doen, zijn dieren artikelen he en was een die geen NL ENG FR of DU sprak dus merendeel van de allochtonen mensen houden geen huisdieren.
Ik wil het geld niet terug ik wil gewoon de door mij bestelde artikelen hebben. Ik wachte al een tijdje op die krabpaal omdat hij tijdelijk niet leverbaar was en vant moment dat ik mail kreeg dat die er weer was heb ik meteen besteld. Ook had ik een furminator 2 zakken rc sens 33 en kittenbrokjes en wat speeltjes besteld.
Ben er gewoon niet goe van, pffffffffffffffffffffffff

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#72 Geplaatst 21 januari 2011 - 20:13

Bedankt Catherine, GLS zelf zei dat het geen zin had aangifte ervan te doen, maar vind het niet terecht dat ze zomaar iemands handtekening misbruiken. Zal totaal niet op de mijne lijken wss
Ik ga zeker aangifte hiervan doen ipv af te w88 wat GLS er verder mee gaat doen.
Tja de meeste van die bedrijven hebben mensen in dienst die nauwelijks zich verstaanbaar kunnen maken heb dit al gehad met DPD, met handen en voeten kom je er dan uiteindelijk wel uit maar toch he

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#73 Geplaatst 21 januari 2011 - 20:13

Ze verkopen die dan meestal door denk ik. Zou me niet laten doen door GLS. Zij zijn wel degelijk aansprakelijk voor dit, het is hun personeel en dus ook hun verantwoordelijkheid.
Geplaatste afbeelding

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#74 Geplaatst 21 januari 2011 - 20:16

Zulke mensen zouden dan toch ontslagen moeten worden he...................... versta dat echt niet hoor.
Ja lijkt ons ook dat GLS verantwoordelijk is maar die man beweerd absoluut van niet, mss uit schrik ofzo??? Maar laat het er echt niet bij zitten sorry hoor. Ik heb bewijs van betaling bewijs dat het onderweg was maar het kwam nooit bij ons aan, dit lijkt me toch voldoende

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#75 Geplaatst 21 januari 2011 - 20:19

Ik denk dat ze dat proberen en dat er daar soms mensen al afhaken, maar niet doen é want zij zijn aansprakelijk.
Geplaatste afbeelding