Spring naar inhoud

- - - - -

Kibbelen met partner

• Log in om te reageren
41 reacties op dit onderwerp
Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 19 januari 2011 - 16:21

Kibbelen jullie veel met je partner? of erger? maken jullie veel "ruzie"?

Wij maken niet echt harde ruzie, maar dikwijls kibbelen wij eens, over de domste dingen eerst! :d  We willen altijd allebei ons gelijk krijgen en mijn vriend is snel "op zijn teentjes" getrapt...   mannen.. :x

Of is het bij jullie iedere dag rozengeur en maneschijn?? :LOL:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 19 januari 2011 - 16:24

In elk goed huishouden is het wel eens wat gekibbel
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 19 januari 2011 - 16:27

ruzie bijna nooit. Gekibbel wel, maar dat is altijd snel vergeten.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 19 januari 2011 - 16:45

Ruzie niet zo vaak,maar kibbelen doen wij ook wel hoor O:) ik wil ook wel vaak mn gelijk hebben denk ik :engel:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#5 Geplaatst 19 januari 2011 - 16:48

Ja uiteraard kibbelen wij hier ook wel eens,en we hebben ook wel eens een ruzietje hoor, gelukkig wel hebben we weer wat goedte maken ook toch..
Geplaatste afbeelding

MarieDufoor
MarieDufoor
  • 6.027 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 19 januari 2011 - 16:49

Hier vooral gekibbel, regelmatig hoor en inderdaad, over de domste dingen eerst O:)
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#7 Geplaatst 19 januari 2011 - 16:55

Hier wordt zelden gekibbeld en nog meer zelden geruziet. Ik heb een hele lieve en rustige man. :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 19 januari 2011 - 16:57

Kibbelen doet iedereen, niet??
En af en toe een goede ruzie kan ook geen kwaad. Al mag die niet frequent zijn he...

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#9 Geplaatst 19 januari 2011 - 17:49

Momenteel is er niemand om te kibbelen of ruzie te maken en ik denk dat ik dat nog even zo ga houden :lachen: !!!

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#10 Geplaatst 19 januari 2011 - 17:54

Kibbelen????? Nee joh, dat doen wij nooit.... of eigenlijk als ik heel eerlijk ben :ha :ha :ha :ha ik wel maar manlief niet :ha !
Echt ruzie hebben we niet vaak maar als het wel zo is dan ben ik ook meestal degene ie boos is of zit te brommen

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 19 januari 2011 - 18:02

Ge weet niet wat ge mist Trio ;)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 19 januari 2011 - 18:08

Toen we hier kwamen wonen, hadden we elke dag wel vlammende ruzie bijna. Elke keer roepen naar elkaar, met deuren slaan, het dreigen af te stappen, heb nog willen uitstappen toen hij aan het rijden was ook enz in de auto, echt alles maakten we ruzie over... Ik kan me heel goed inbeelden dat onze buren toen zoiets hadden van "amaaaaai moesten die hier nu echt komen wonen, wat een koppel :trance: :wall: !!"

Maar nu? Dat is echt helemaal anders. We hebben elkaar veel meer lief dan dat we ruzie maken, kibbelen doen we ook nog vaak, maar echt ruzie is al lange tijd geleden. Zelfs onze glazen deur in de living heeft aan onze ambras moeten geloven indertijd (2 jaar terug). Midden in de nacht met die deur geslaan van colère en het glas lag er ineens uit :o Glas was tot in Simon zijn blote schouder gesprongen waar nu nog een groot litteken van overgebleven is. Ik wist niet wat eerst doen, opkuisen of hem helpen, maar hij wou toen niet geholpen worden dusja...

Toen dacht ik echt dat het niet meer ging goedkomen tussen ons, want hij heeft mij dagen gemeden op het werk en thuis enz ook, maar wonder boven wonder is het wel terug goedgekomen :hart: en nu lachen we er af en toe nog eens mee :oops:

Sindsdien nooit meer echt vlammende ruzie gehad. Ik heb ook erg snel last van koppijn nu dus kan niet al te lang meer roepen of roepende mensen verdragen en dan hebben we ook nog Mystic die in onze kuiten, armen komt bijten als de decibels in het rond vliegen :lachen: `
Als ze dat doet dan heb ik echt direct medelijden met haar en zeg ik zoiets van "ge hebt gelijk schatteke, het is het niet waard, sorry dat het weer zo luid was", tegen de poes hé, niet tegen Simon :ha

Bewerkt door Spanishke, 19 januari 2011 - 18:11.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_Encore_*
Guest_Encore_*

#13 Geplaatst 19 januari 2011 - 18:34

Bij ons begint het meestal met een discussie in de stijl van :

hij : "och jong!!"
ik : "wa joh?? Gaan we weer 'boekig' doen?"
hij : "och, wie 't zegt, gij doet 'boekig'!"
ik : "wa zou het??!!"

En dan volgt er een duw-en-trek-gevecht, dat meestal escaleert in een ware worstelwedstrijd. Het eindigt ook meestal met een overgave van mijn kant, omdat ik in een knoop lig waar een zeeman U tegen zou zeggen..
Kort samengevat : we eindigen elke keer met elk een aantal blauwe plekken, maar we hebben ons eens kunnen uitleven en zijn intussen vergeten waarom we zijn beginnen 'vechten'.

(Ga nu asjeblief niet denken dat wij elkaar constant zitten de slaan of zo :d We hebben een heel leuke en gezonde relatie, hoor :LOL: )

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 19 januari 2011 - 19:10

Encore zei:

Bij ons begint het meestal met een discussie in de stijl van :

hij : "och jong!!"
ik : "wa joh?? Gaan we weer 'boekig' doen?"
hij : "och, wie 't zegt, gij doet 'boekig'!"
ik : "wa zou het??!!"

En dan volgt er een duw-en-trek-gevecht, dat meestal escaleert in een ware worstelwedstrijd. Het eindigt ook meestal met een overgave van mijn kant, omdat ik in een knoop lig waar een zeeman U tegen zou zeggen..
Kort samengevat : we eindigen elke keer met elk een aantal blauwe plekken, maar we hebben ons eens kunnen uitleven en zijn intussen vergeten waarom we zijn beginnen 'vechten'.

(Ga nu asjeblief niet denken dat wij elkaar constant zitten de slaan of zo :d We hebben een heel leuke en gezonde relatie, hoor :LOL: )

Dat heb ik ook al meegemaakt. En achteraf zitten we dan te knuffelen en weten we niet meer waarom we zijn beginnen ruzie maken :LOL:

Bewerkt door Tinne, 19 januari 2011 - 19:21.
Reden van bewerken: beetje gekke zin

Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Guest_Encore_*
Guest_Encore_*

#15 Geplaatst 19 januari 2011 - 19:14

Tinne zei:

Dat heb ik ook al meegemaakt. En achteraf zit je dan te knuffelen en weet je niet meer waarom we zijn beginnen ruzie maken :LOL:

Inderdaad. Dat krijg je nu eenmaal als je 2 adhd'ers samen in een kleine ruimte zet O:)