Spring naar inhoud

- - - - -

Kibbelen met partner

• Log in om te reageren
41 reacties op dit onderwerp
Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#31 Geplaatst 22 januari 2011 - 09:58

Kibbelen hoort erbij hoor. Ik ben een vrij direct iemand, ben zeer ongeduldig en licht ontvlambaar dus ja :oops: , maar.. ik kan absoluut niet tegen smoelen dus ik roep veelal mijn gedacht, we praten erover en het is voorbij. De kinderen lachten daar altijd mee als we elkaar 5 minuten later weer vastnamen en ermee lachten.

Mijn echtgenoot is ook de rust zelve totda de vulkaan barst maar ikzelf heb nog nooit een vulkaanuitbarsting kunnen uitlokken, en wie weet dat ik al mijn best heb gedaan :x

We zijn nu 20 jaar samen en ik heb eigenlijk nooit echt ruzie gehad. Ik heb nooit gedacht van nu kap ik ermee

Dus niet ongerust zijn, kibbelen is teken dat je met elkaar praat en je mening deelt en zonder dat kan een relatie niet blijven staan

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 22 januari 2011 - 14:47

Joloka zei:

Hier is het elke dag rozengeur en maneschijn :ha :ha :ha .

:ha :ha Ik geloof het direct ;) .
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 22 januari 2011 - 15:13

Joloka zei:

Jij kan ons veel wijsmaken :LOL: :LOL: :LOL: ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#34 Geplaatst 22 januari 2011 - 15:14

Hier soms heeel soms eens beeld zonder klank :LOL: maar dat duurt nooit lang :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 22 januari 2011 - 17:29

Joloka zei:

He he, dat is dan nét gelijk hier :engel: :engel: :engel:
Ps De mijne is een topklasse citroen............

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 23 januari 2011 - 22:29

Hier kan het wel eens serieus hoog oplaaien
Steeds kort maar krachtig! (hebben al dikwijls te horen gekregen dat we uit elkaar zijn)

Regelmatig hebben we ook wel eens woorden maar dat wordt meestal volwassen uitgepraat. Ik zeg dat hij op zijn ma of pa trekt en het is al over :lachen:

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#37 Geplaatst 23 januari 2011 - 23:22

catherine zei:

Hier wordt zelden gekibbeld en nog meer zelden geruziet. Ik heb een hele lieve en rustige man. :)

Hier hetzelfde :) . Wij zijn allebei heel zacht en lief voor mekaar O:) :heart: . Echt waar!

Bewerkt door papaver, 23 januari 2011 - 23:30.

Guest_petra42_*
Guest_petra42_*

#38 Geplaatst 23 januari 2011 - 23:29

wij hebben zelden ruzie gelukkig :LOL: 1x in de vier jaar dat we elkaar kennen.omdat hij de verkeerde kleur muurverf had laten mengen :oops: dat was een dure vergissing.
maar verder zijn wij twee handen op 1 buik hmmm heerlijk :heart:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 23 januari 2011 - 23:42

papaver zei:

Hier hetzelfde :) . Wij zijn allebei heel zacht en lief voor mekaar O:) :heart: . Echt waar!

Idem dito :LOL: :heart: :loveshower: :love:

Het leven is géén sprookje, maar het moment dat je dit kan inzien...denk ik dat je echt tot rust kan komen en een beetje geluk kan vinden :heart: :goofy: :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#40 Geplaatst 23 januari 2011 - 23:47

Mauro zei:

Idem dito :LOL: :heart: :loveshower: :love:

Het leven is géén sprookje, maar het moment dat je dit kan inzien...denk ik dat je echt tot rust kan komen en een beetje geluk kan vinden :heart: :goofy: :catscratchhead

Inderdaad :) . Ons leven loopt alles behalve over roosjes, wij hebben al heel wat hindernissen moeten overwinnen en zijn daar nog volop mee bezig. Maar dat staat los van wat we voor mekaar voelen. Wij zijn maatjes en sleuren mekaar er gelukkig doorheen. En op een dag zal ook voor ons de mist optrekken...en kijk dan nog eens naar mekaar :heart: :love2: :love4: !

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 24 januari 2011 - 00:02

papaver zei:

Inderdaad :) . Ons leven loopt alles behalve over roosjes, wij hebben al heel wat hindernissen moeten overwinnen en zijn daar nog volop mee bezig. Maar dat staat los van wat we voor mekaar voelen. Wij zijn maatjes en sleuren mekaar er gelukkig doorheen. En op een dag zal ook voor ons de mist optrekken...en kijk dan nog eens naar mekaar :heart: :love2: :love4: !

Heel mooi "verwoord" en volledig mee akkoord... :heart: Hier ook al heel wat meegemaakt... :( , maar steeds positief blijven is dé boodschap ;)
En wat bereik je met ruzie en roepen enz.... :catscratchhead :catsad
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 24 januari 2011 - 01:01

kibbelen doen we ook wel eens ,maar onze dollekes laten het snel vergeten , :love3:
Geplaatste afbeelding