Spring naar inhoud

- - - - -

Vechtende katten.. Help

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Guest_trio_*
Guest_trio_*

#16 Geplaatst 22 januari 2011 - 14:14

trio zei:

Ja tuurlijk er zijn blijkbaar maar weinig katten die er verkeerd op reageren je moet maar pech hebben want in het algemeen zijn de reacties op Feliway wel positief hé !
Dat is ook de reden waarom ik er mee begonnen was ;)

Guest_Laney_*
Guest_Laney_*

#17 Geplaatst 23 januari 2011 - 11:39

Nieuwe update op de katjes: na bloed en urineonderzoek is de diagnose: blaasgruis.. straks dus bij dierenarts andere voeding halen. Hopelijk werkt da snel.

Diertjes zitten nu in living samen. als ik thuis ben heeft ze me aangeraden om ze toch samen te zetten. als ik weg ben moeten ze apart. Voorlopig nog steeds regelmatig grollen en blazen en af en toe een gevecht. Maar dierenarts zei dat dat geen grote grote ramp was. Waarschijnlijk is de andere wel het probleem; Die is misschien wat gefrustreerd met kattentijd en het feit dat ze naar buiten wil (is paar weekjes terug bijna ontsnapt en toen had ik ze nog net kunnen afleiden en naar binnen lokken.)

Dus nu vooral even afwachten, Drupjes geven (Rescue Remedy), ander voeding voor Mitzy, waarschijnlijk met Tigra eens sessie doen om te weten wat er met haar scheelt, en blijven zagen en klagen bij de papa voor een kattenren...

Tis zwaar maar kmag niet opgeven natuurlijk... tzijn zo lieve diertjes... (buiten op dit moment...)

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#18 Geplaatst 23 januari 2011 - 11:43

Goed dat je nu weet wat er aan de hand is! Dan kun je er wat aan gaan doen en zal het probleem zo langzamerhand opgelost kunnen worden. :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 23 januari 2011 - 22:33

:geluk: ik hoop voor jou dat alles snel in orde komt
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 23 januari 2011 - 22:50

Niet opgeven, Laney ;) Onze 2 poezen zijn altijd "buitenpoezen" geweest. Mauro 4 jaar en Naomi was oorspronkelijk een wild katje dat bijna niet binnen kwam.
Na heel wat gebeurtennisen (= beide terecht gekomen in een strop), zijn we genoodzaakt ze binnen te houden.
En inderdaad...in het begin heel wat gevechtjes meegemaakt (nu nog af en toe) maar gelukkig zonder "gevolgen".
Heb hier toen ook in paniek een topic geopend, maar intussen zijn ze terug vrij rustig ;) :LOL: Denk dat er wel af en toe nog momentjes gaan volgen, maar blijkbaar is dit ook vrij normaal. Dit is ook zo als ze buiten zijn...alleen worden we er dan niet zo mee geconfronteerd......

Wens je het allerbeste met jou 2 lieverdjes en het komt wel goed hoor !!
Hierbij alvast een foto'ke van onze sloebers tijdens hun vechtpartij.... :heart:
Herkenbaar ??

Bijgevoegde thumbnails

• DSC06357.JPG
  • DSC06578.JPG

Geplaatste afbeelding

Guest_Laney_*
Guest_Laney_*

#21 Geplaatst 24 januari 2011 - 20:36

@Mauro, ik herken het maar al te goed... Maar ik vind het zooooooooo verschrikkelijk gewoon...

Nu zitten ze zelfs terug apart. Ik word er moedeloos van. Ik weet dat ik niet mag opgeven maar pffff.....

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 25 januari 2011 - 10:58

:geluk: :geluk: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag