Spring naar inhoud

- - - - -

De allereerste keer buiten geweest

• Log in om te reageren
49 reacties op dit onderwerp
Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#46 Geplaatst 27 januari 2011 - 17:13

ja, wennen moeten ze zeker doen! :)

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 27 januari 2011 - 18:20

Amaï, zo schattig en lijkt me aangenamer voor de kat om te dragen dan die "korset-modellen".
Met onze Twix zijn we vroeger ook wel eens gaan wandelen met zo'n korsetje, toen hij zelf niet veel meer naar buiten ging en bijna de hele dag lang op de bank lag. Bij het vertrekken was het meestal tegen z'n zin, dus uiteindelijk werd hij gedragen, maar bij het terug naar huis komen konden wij hem amper volgen :jump: .
Onze Lucky is er nooit voor te vinden geweest en Miloh kon het verdragen toen hij kleiner was, maar nu ook geen fan meer...

carooootje
carooootje
  • 1.722 berichten
  • 1 katten

#48 Geplaatst 28 januari 2011 - 00:50

uiteindelijk werd hij gedragen, maar bij het terug naar huis komen konden wij hem amper volgen :jump: .

ja
ik herken dat

héél in het begin ging ik met tini onze tuin in en dan op bezoek naar de kippetjes
is een eindje wandelen, want wij hebben grote tuin
ze keek verbaasd naar kippetjes ;) ;) en toen ik met haar richting terras terugkeerd rende ze als gek

en ja
ikke als personeel :d
mee rennen hé
ik jog 4 maal per week sinds mijn achtienden en ja, dat is al vele jaren :LOL:

en kan ze niet bij houden
die brit van ons heeft een enorme " aanzet "  en dan spurt ze als gek ...

nu laat ik haar los als we terug keren naar het terras en staat ze mij vanop het terras op te wachten ;)

het terras is haar domein  en daar keert ze zo graag naar terug
maar ik zal haar nooit alleen laten en blijf heel voorzichtig als ik haar tuigje niet aan doe
Geplaatste afbeelding
Katten laten pootafdrukken achter op je hart.

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 28 januari 2011 - 00:58

wat een leuk tuigje ik heb nu zo gewone kattenriempjes rond de hals en borst maar is niet zo sterk vind ik ,is wel fijn om met je kat te gaan wandelen ,weet er alles van :catkiss
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#50 Geplaatst 28 januari 2011 - 10:59

carooootje zei:

ja
ik herken dat

héél in het begin ging ik met tini onze tuin in en dan op bezoek naar de kippetjes
is een eindje wandelen, want wij hebben grote tuin
ze keek verbaasd naar kippetjes ;) ;) en toen ik met haar richting terras terugkeerd rende ze als gek

en ja
ikke als personeel :d
mee rennen hé
ik jog 4 maal per week sinds mijn achtienden en ja, dat is al vele jaren :LOL:

en kan ze niet bij houden
die brit van ons heeft een enorme " aanzet " en dan spurt ze als gek ...

nu laat ik haar los als we terug keren naar het terras en staat ze mij vanop het terras op te wachten ;)

het terras is haar domein en daar keert ze zo graag naar terug
maar ik zal haar nooit alleen laten en blijf heel voorzichtig als ik haar tuigje niet aan doe

Tof hoor :bravo: