Spring naar inhoud

- - - - -

Nu mogen jullie eens raden....

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#61 Geplaatst 20 januari 2011 - 09:38

DORIS zei:

Je kunt er eens gaan eten!
Restaurant Luzine
Kolonel Begaultlaan 15/6,
Wilsele

Bedankt, Doris !! Wist dat hij een restaurantje had, maar wist niet waar ;) Ga dit zeker noteren want wil echt nog wel eens terug naar Leuven...en in combinatie met een etentje...super :LOL:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#62 Geplaatst 20 januari 2011 - 10:08

Spanishke zei:

Die heeft ook blijkbaar rillette van makreel op zijn dagmenu staan. Wist niet dat daar ganzenvet bij te pas kwam. Hmm mijn ouders hebben dat niet in huis dus die maken het geloof ik zonder, althans dat hoop ik, want anders eet ik nooit nog van die rillette :scared:

Haha, ik heb die rillette nog willen maken aangezien ik die van je ouders toch wel lekker vond, maar pfff met dat ganzenvet vond ik toch wel een beetje van het goede te veel en zag het niet zitten :LOL: (Niet dat ik dat niet lust, want ik lust eigenlijk wel alles hoor, maar koken met ganzenvet klinkt gewoon nogal als "rompslomp")

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 20 januari 2011 - 11:46

*mikkeke* zei:

Generatiekloof misschien :ha :wi :hug:
:p :p Die is "maar" 15 jaar jonger dan ik :x (da's geen generatie hé) en soms kijk ik ook wel eens naar zijn programma.
ik vind het gewoon een "gewone" man. Zonder "complimenten" of een dikke nek (denk ik) in tegenstelling tot sommige anderen :mrgreen:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#64 Geplaatst 20 januari 2011 - 11:53

Kathleen zei:

:p :p Die is "maar" 15 jaar jonger dan ik :x (da's geen generatie hé) en soms kijk ik ook wel eens naar zijn programma.
ik vind het gewoon een "gewone" man. Zonder "complimenten" of een dikke nek (denk ik) in tegenstelling tot sommige anderen :mrgreen:

Het zou wel je zoon kunnen zijn als je een heel vroegrijpe tiener was he, Kathleen. :ha

En inderdaad, ik vind het ook een gewone man. Niet zo irritant als Piet Huysentruyt en niet voortdurend aan het zwaaien met "Alpro Soja" en "Piet kruidenmengsels" 8)

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 20 januari 2011 - 13:04

Smitten Kitten zei:

Het zou wel je zoon kunnen zijn als je een heel vroegrijpe tiener was he, Kathleen. :ha

En inderdaad, ik vind het ook een gewone man. Niet zo irritant als Piet Huysentruyt en niet voortdurend aan het zwaaien met "Alpro Soja" en "Piet kruidenmengsels" 8)
Idd, en die Piet is "maar" een jaartje ouder dan ik, dan ben ik liever een vroegrijpe tiener :d :mrgreen:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#66 Geplaatst 20 januari 2011 - 13:40

knap vind ik hem nu ook niet echt, masar hij kan super koken, als wij onze rottweilere pup hadden, is ze op het circuit van zolder twee keer geaaid door bv,'s omdat ze zo schattig was, toen was ze net 9 weken, door walter grootaerts en door gunter evi, en van die laatste kreeg ik toch ook bloosjes hoor :love4: