Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Suze heeft kittens !!

• Log in om te reageren
722 reacties op dit onderwerp
feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#106 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:10

Solotje zei:

Ja Feroesti ik voel mij toch ook heel anders, t'is precies dat ik hier geen lucht krijg. :lachen: Soms ga ik een wandeling doen in mijn tuintje! :ha

' t Regent wel é !!!!

Ik heb net de katerverblijven schoongemaakt en ben de was aan het doen,...Bezig blijven, dan wordt je niet moe.
Ik durf me niet veel neer te zetten, anders wordt ik een wrak.
Hopelijk is het toneel boeiend en leuk vanavond, anders zou ik wel eens in slaap kunnen sukkelen :oops:

Ik denk van deze middag alvast enkele goeie sterke koffies te nuttigen...

Bewerkt door feroesti, 19 februari 2011 - 14:11.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#107 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:12

feroesti zei:

' t Regent wel é !!!!

Ik heb net de katerverblijven schoongemaakt en ben de was aan het doen,...Bezig blijven, dan wordt je niet moe.
Ik durf me niet veel neer te zetten, anders wordt ik een wrak.
Hopelijk is het toneel boeiend en leuk vanavond, anders zou ik wel eens in slaap kunnen sukkelen :oops:

Ik denk van deze middag alvast enkele goeie sterke koffies te nuttigen...
:LOL: Oh hier niet.

Dat kan serieus tegen vallen zenne toneel, ik heb dat ook al dikwijls gehad en dan zit je daar he pfft... en als je moe bent dan ga je zeker in slaap vallen! :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#108 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:14

Dames, jullie partners zijn toch ook thuis? Doe even een dutje, ga even naar buiten, doe even iets anders of rust wat ofzo ;)

Hier wisselen wij ook af met het opstaan en het waken enz. Stel dat je een poes hebt die pas wilt bevallen op dag 70 dan ben je anders stikkapot!
En als je te moe bent eens de bevalling daar is, dan slaap je mss door je wekker of dan maak je fouten door de vermoeidheid.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#109 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:21

Smitten Kitten zei:

Dames, jullie partners zijn toch ook thuis? Doe even een dutje, ga even naar buiten, doe even iets anders of rust wat ofzo ;)

Hier wisselen wij ook af met het opstaan en het waken enz. Stel dat je een poes hebt die pas wilt bevallen op dag 70 dan ben je anders stikkapot!
En als je te moe bent eens de bevalling daar is, dan slaap je mss door je wekker of dan maak je fouten door de vermoeidheid.

Door de adrenaline kom ik zeker niet aan slapen toe hoor...
Zelfs 's nachts wordt ik wakker van zodra ze bij me komt liggen.
Door de wekker heen slapen, ik denk het niet.
Toch bedankt voor de bezorgheid, je hebt helemaal gelijk !!!
Ik houd het wel nog even vol.
Maar als er tegen morgen niets gebeurt is, neemt mijn man het wel even over zodat ik toch wat echt kan slapen. Want zoiezo kijk ook tegen een flessennacht aan en daarvoor moet ik net nog energie genoeg hebben.
En als het niet lukt om hen meteen daarna door te laten drinken bij mama, kijk ik mogelijk tegen nog meer flessennachten aan.
Rust zal dus zeker verplicht zijn vanaf morgen !!

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#110 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:22

Solotje zei:

:LOL: Oh hier niet.

Dat kan serieus tegen vallen zenne toneel, ik heb dat ook al dikwijls gehad en dan zit je daar he pfft... en als je moe bent dan ga je zeker in slaap vallen! :ha

Het is een blijspel en m'n oudste nichtje doet mee, dus dat zal wel meevallen denk ik. Hoop ik :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#111 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:25

feroesti zei:

Door de adrenaline kom ik zeker niet aan slapen toe hoor...
Zelfs 's nachts wordt ik wakker van zodra ze bij me komt liggen.
Door de wekker heen slapen, ik denk het niet.
Toch bedankt voor de bezorgheid, je hebt helemaal gelijk !!!
Ik houd het wel nog even vol.
Maar als er tegen morgen niets gebeurt is, neemt mijn man het wel even over zodat ik toch wat echt kan slapen. Want zoiezo kijk ook tegen een flessennacht aan en daarvoor moet ik net nog energie genoeg hebben.
En als het niet lukt om hen meteen daarna door te laten drinken bij mama, kijk ik mogelijk tegen nog meer flessennachten aan.
Rust zal dus zeker verplicht zijn vanaf morgen !!

Nou inderdaad! Zeker als je al weet dat je zal moeten flessen is het heel belangrijk dat je goed uitgerust bent. Bij ons eerste nestje lag ik bij wijze van spreken al met 55 dagen klaarwakker 's nachts omdat ik er zo naar uit keek en toen het dan uiteindelijk zo ver was een hele nacht wakker moeten blijven. 's Avonds begonnen de bevalling, maar pas de volgende morgen om een uur of 8 kwamen de babies. Doodmoe was ik en werd dan ook in de volgende dagen ziek, volgens mij echt van de vermoeidheid. Dus ja, goed voor jezelf zorgen, profiteer ervan dat het weekend is en dat de kinderen en je man ook een oogje in het zeil kunnen houden ;) Hoe wakkerder en alerter jij bent op "le moment supreme" hoe beter he ;)

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#112 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:29

Als die van mij zal moeten bevallen in de week da mijn man de vroegen heeft, zal ik het toch alleen moeten doen vrees ik

Bewerkt door Choeke, 19 februari 2011 - 14:30.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#113 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:33

:LOL: Ik heb nog maar juist dienst he! :p

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#114 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:38

Ja en ge zijt al 20 jaar jonger dan ik :p

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#115 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:39

Choeke zei:

Als die van mij zal moeten bevallen in de week da mijn man de vroegen heeft, zal ik het toch alleen moeten doen vrees ik

Anders plannen in de vakantie, dan kunnen de dochters meehelpen he ;)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#116 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:40

Choeke zei:

Ja en ge zijt al 20 jaar jonger dan ik :p
Ben jij 52 jaar?

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#117 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:40

Neen 42 bijna :p :p :p

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#118 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:41

Hanneken zoetje als ik da moet doen,dan heeft mijne mauzy kittens  in juni op haar jaar en ik zou toch liever wa wachten zelle

Choeke
Choeke
  • 7.121 berichten
  • 4 katten

#119 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:42

Ze is van 10 juni.

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#120 Geplaatst 19 februari 2011 - 14:43

Choeke zei:

Hanneken zoetje als ik da moet doen,dan heeft mijne mauzy kittens  in juni op haar jaar en ik zou toch liever wa wachten zelle

Ja, ik had niet gezien wanneer ze was geboren ;)