Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Suze heeft kittens !!

• Log in om te reageren
722 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#586 Geplaatst 05 mei 2011 - 14:18

feroesti zei:

En one happy family ....hier kan ik zo van genieten !!

:LOL: Hoe herkenbaar, als ik thuis kom dan liggen ze meestal ook zo :love4: en dan is dat zeker genieten! :love4:

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#587 Geplaatst 05 mei 2011 - 16:43

Supermooie foto's van prachtige kittens. Wat een flinke mama hoe ze dat gepresteerd heeft :heart:

Guest_vitaltje_*
Guest_vitaltje_*

#588 Geplaatst 05 mei 2011 - 16:44

weer super mooie foto's !!!
we tellen ongeduldig de dagen af.

Guest_sita_*
Guest_sita_*

#589 Geplaatst 06 mei 2011 - 16:45

Super kittens en mooie foto's !

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#590 Geplaatst 09 mei 2011 - 09:16

Amaaaai wat worden het reuzen !!
Net even gewogen en Sylvester weegt 1540 gram, Fine 1520 gram en Sofi 1280 gram.
Sofi heeft een gewicht wat we hier normaal vinden op 9 weken, maar de andere twee daar schrik ik toch van, gigantisch groot vind ik hen.
Zo'n gewichtjes hadden we ook nooit eerder. Meestal halen ze dit pas bij vertrek op 12/13 weken.
En zeker in vergelijking met Noepi, hij is wel 3 weken jonger maar is echt de helft in gewicht van deze kapoentjes :trance: .
En Suze is nochthans een klein poesje, dit had ik dus ook niet verwacht.

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#591 Geplaatst 09 mei 2011 - 09:19

Inderdaad, zeer mooie gewichtjes Feroesti. Arme mama, die wordt letterlijk leeg gemolken ;)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#592 Geplaatst 09 mei 2011 - 09:25

Eragon zei:

Inderdaad, zeer mooie gewichtjes Feroesti. Arme mama, die wordt letterlijk leeg gemolken ;)

Momenteel ziet Suze niet meer af en komt weer bij in gewicht.
Ze laat hen haast niets meer drinken, de kittens worden serieus van haar af gestampt.
Ze krijgen constant Animonda natvoer, kittenbrokjes Animonda en Sanabelle, geitemelk en volle verse platte kaas. Suzeke profiteert hier mee van alle lekkers en is gelukkig terug voller geworden.
Ze is een stralende en zeer goede mama :love3: en heeft al haar gewicht terug van voor de zwangerschap.

Bewerkt door feroesti, 09 mei 2011 - 09:26.

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#593 Geplaatst 09 mei 2011 - 09:48

feroesti zei:

Momenteel ziet Suze niet meer af en komt weer bij in gewicht.
Ze laat hen haast niets meer drinken, de kittens worden serieus van haar af gestampt.
Ze krijgen constant Animonda natvoer, kittenbrokjes Animonda en Sanabelle, geitemelk en volle verse platte kaas. Suzeke profiteert hier mee van alle lekkers en is gelukkig terug voller geworden.
Ze is een stralende en zeer goede mama :love3: en heeft al haar gewicht terug van voor de zwangerschap.

Heb een vraagje, krijgen ze geen buikloop van verse plattekaas. Lijkt me wel wat voor mijn katten, vooral voor Lola die niet veel eet

Toch fijn als je een mamapoes hebt die 100% voor haar kittens gaat hé. En spijtig genoeg weet je dat niet op voorhand

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#594 Geplaatst 09 mei 2011 - 11:17

Eragon zei:

Heb een vraagje, krijgen ze geen buikloop van verse plattekaas. Lijkt me wel wat voor mijn katten, vooral voor Lola die niet veel eet

Toch fijn als je een mamapoes hebt die 100% voor haar kittens gaat hé. En spijtig genoeg weet je dat niet op voorhand

Platte kaas wordt net aangeraden bij diarree omdat het natuurlijke bacteriën bevat.
Hier wordt het uiterst goed verdragen door alle katten en het is ook verfrissend in de zomer.
(Dit is bij mensen anders en daar worden melkprodukten bij diarree best vermeden, maar voor katten is dit dan weer anders).

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#595 Geplaatst 09 mei 2011 - 11:24

feroesti zei:

Platte kaas wordt net aangeraden bij diarree omdat het natuurlijke bacteriën bevat.
Hier wordt het uiterst goed verdragen door alle katten en het is ook verfrissend in de zomer.
(Dit is bij mensen anders en daar worden melkprodukten bij diarree best vermeden, maar voor katten is dit dan weer anders).

Thanks, ga het zeker eens proberen voor ons Lola. Neem je magere of vette?

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#596 Geplaatst 09 mei 2011 - 12:49

Eragon zei:

Thanks, ga het zeker eens proberen voor ons Lola. Neem je magere of vette?

Ik neem volle verse natuur hoeveplattekaas.

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#597 Geplaatst 09 mei 2011 - 14:01

feroesti zei:

Ik neem volle verse natuur hoeveplattekaas.

Bedankt,  ik ga er dit weekend achter :LOL: . Lola is een melkdrinker en yoghurteter dus ik leef op hoop :catkiss

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#598 Geplaatst 09 mei 2011 - 17:39

wat n prachtige kittens!
had mijn zinnen een beetje gezet op ragdolls, maar nu ik deze liefjes zie :oops: :heart:

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#599 Geplaatst 09 mei 2011 - 20:36

Wat worden ze al groot en vooral dik :love3: :heart:

Guest_vitaltje_*
Guest_vitaltje_*

#600 Geplaatst 09 mei 2011 - 22:18

Lap we zullen Fine'tje meteen op dieet mogen zetten :LOL: