Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Suze heeft kittens !!

• Log in om te reageren
722 reacties op dit onderwerp
feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#601 Geplaatst 10 mei 2011 - 08:51

vitaltje zei:

Lap we zullen Fine'tje meteen op dieet mogen zetten :LOL:

:ha :ha
Dat zal niet gaan, ik denk dat nogal zou zeuren om haar hapjes.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#602 Geplaatst 11 mei 2011 - 15:05

Bijna afscheid nemen van onze schatjes  Sylvester verhuisd op 19 mei en Fine op 18 mei :(

Sofi blijft nog eventjes langer :

Bijgevoegde thumbnails

• 11 mei 011.jpg
  • 11 mei 072.jpg
  • 11 mei 125.jpg

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#603 Geplaatst 11 mei 2011 - 15:07

ze worden veel te snel groot he :(
maar die gaan da alle 3 heel goed doen :) :heart:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#604 Geplaatst 11 mei 2011 - 15:09

Fine :

Bijgevoegde thumbnails

• 11 mei 024.jpg
  • 11 mei 043.jpg
  • 11 mei 081.jpg

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#605 Geplaatst 11 mei 2011 - 15:10

En Sylvester :

Bijgevoegde thumbnails

• 11 mei 062.jpg
  • 11 mei 092.jpg
  • 11 mei 112.jpg

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#606 Geplaatst 11 mei 2011 - 15:36

Die hebben ook een ferme groeischeut gekregen! :LOL:

:heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#607 Geplaatst 11 mei 2011 - 16:39

Lief. :love4:

Guest_vitaltje_*
Guest_vitaltje_*

#608 Geplaatst 11 mei 2011 - 17:02

Wij kijken er al natuurlijk naar uit !
Voor jou is dit waarschijnlijk het minder leuke moment, altijd welkom voor een bezoekje achteraf hoor ;)

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#609 Geplaatst 11 mei 2011 - 17:41

ze zijn heel mooi :love: :love:
Veel sterkte met afscheid nemen.
Geplaatste afbeelding

krulleke
krulleke
  • 5.601 berichten

#610 Geplaatst 11 mei 2011 - 18:27

Wat zijn ze mooi :love: :love: :love: ,veel sterkte met afscheid nemen!

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#611 Geplaatst 11 mei 2011 - 19:27

Dank je wel hoor allemaal voor de steun !

Ik ben er helemaal van overtuigd dat ze allen zeer goed terecht zullen komen.
Fine knuffelpoes zal het zeer goed hebben bij Vital, zij is een echt schatje en hoort er ook prima thuis qua karakter vind ik. Het rustigste meisje van de 3 en grote knuffel en spinpoes. Ze zal ons snel vergeten zijn met alle aandacht die ze zal krijgen. Het is ook echt een poesje wat zelf veel aandacht vraagt, ze is heel graag bij mensen (meer dan bij haar mama en broer en zus) en geniet zo van knuffelen. Ze heeft neusjes, is graag geaaid en is zo zacht van uiterlijk en karakter :heart:

Sofi is de hevigste en zal het zeker naar haar zin hebben in Nederland.
Ondanks mijn argwaan tegenover fokkers heb ik hier ook zeer groot vertrouwen in. Sofi hoort ook thuis in een cattery waar ze enorm veel kan spelen en waar uitdagingen groter zijn, want zij is een zotteke en zal zich ook niet laten doen. Ook om te showen zal dat stevige karakter haar zeker van pas komen en redpointjes, die mogen ook wel wat meer gepromoot worden.

Sylvester gaat bij mensen wonen waar ik inmiddels een keigoede band mee heb. Die mensen stonden ook al een tijdje op de wachtlijst en zijn nu dus overgelukkig dat het bijna zover is. Ze hebben er heel lang naar uitgekeken en alles mee beleefd. Hij is ook zacht van aard en heeft een enorm poppemiekes gehalte, al vind hij echt knuffelen toch tijdverspilling en houdt dat dan ook liever kort om snel weer te kunnen spelen.

Meer dan dit kan ik echt niet wensen, natuurlijk is afscheid nemen niet zo leuk. Maar bij deze 3 weet ik zeker dat ik nog veel van hen zal horen.
Het wordt geen een afscheid om hen nooit meer terug te zien, daar ben ik zeker van.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#612 Geplaatst 11 mei 2011 - 20:40

feroesti zei:

Dank je wel hoor allemaal voor de steun !

Ik ben er helemaal van overtuigd dat ze allen zeer goed terecht zullen komen.
Fine knuffelpoes zal het zeer goed hebben bij Vital, zij is een echt schatje en hoort er ook prima thuis qua karakter vind ik. Het rustigste meisje van de 3 en grote knuffel en spinpoes. Ze zal ons snel vergeten zijn met alle aandacht die ze zal krijgen. Het is ook echt een poesje wat zelf veel aandacht vraagt, ze is heel graag bij mensen (meer dan bij haar mama en broer en zus) en geniet zo van knuffelen. Ze heeft neusjes, is graag geaaid en is zo zacht van uiterlijk en karakter :heart:

Sofi is de hevigste en zal het zeker naar haar zin hebben in Nederland.
Ondanks mijn argwaan tegenover fokkers heb ik hier ook zeer groot vertrouwen in. Sofi hoort ook thuis in een cattery waar ze enorm veel kan spelen en waar uitdagingen groter zijn, want zij is een zotteke en zal zich ook niet laten doen. Ook om te showen zal dat stevige karakter haar zeker van pas komen en redpointjes, die mogen ook wel wat meer gepromoot worden.

Sylvester gaat bij mensen wonen waar ik inmiddels een keigoede band mee heb. Die mensen stonden ook al een tijdje op de wachtlijst en zijn nu dus overgelukkig dat het bijna zover is. Ze hebben er heel lang naar uitgekeken en alles mee beleefd. Hij is ook zacht van aard en heeft een enorm poppemiekes gehalte, al vind hij echt knuffelen toch tijdverspilling en houdt dat dan ook liever kort om snel weer te kunnen spelen.

Meer dan dit kan ik echt niet wensen, natuurlijk is afscheid nemen niet zo leuk. Maar bij deze 3 weet ik zeker dat ik nog veel van hen zal horen.
Het wordt geen een afscheid om hen nooit meer terug te zien, daar ben ik zeker van.

:thumb: :thumb: :thumb:

Leuk als ze allemaal een mandje vinden die echt bij hen past qua karakter!
En ook dat je zeker bent ze te kunnen opvolgen! :LOL:

Het afscheid moet natuurlijk iedere keer zwaar vallen, ze zien geboren worden en opgroeien van niets, maar wetende dat ze goed terechtkomen is al een grote troost!
En daarvoor doe je het ook uiteindelijk ;)

Maar je geniet toch iedere keer weer van die mooiste eerste weken / maanden waarin je ze hun start in het leven ziet nemen, leren lopen en alles ontdekken op hun stuntelige, schattige manier die zo eigen is aan kittens! :thumb:

Veel sterkte bij het afscheid nemen! :hug:

Ik was graag nog eens binnengesprongen vooraleer ze vertrokken, maar dat wordt wat nipt...
De tijd is voorbijgevlogen...
Ach, dan kom ik later gewoon eens de grote knuffelen, dat zijn ook allemaal zo'n vleiers! :heart:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#613 Geplaatst 11 mei 2011 - 20:46

Fine ziet er inderdaad heel lief uit :heart: . Allemaal natuurlijk maar zij heet een extra lief snoetje!

Bewerkt door papaver, 11 mei 2011 - 20:47.

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#614 Geplaatst 12 mei 2011 - 10:16

Veel succes met het afscheid nemen.. :)
Ze komen 1 voor 1 goed terecht ;)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#615 Geplaatst 12 mei 2011 - 10:42

We dachten geen kittens meer te verwachten, Enrico op suprelorin, Elliot castraat en Dior kan het nog niet.

Maaaaaaar !!!!
Vandaag ontdekt dat Kiké toch zwanger is :heart:
Ze was gedekt door Enrico toen hij net op suprelorin stond.
We hoopten dat ze toch succesvol gedekt zou zijn en Enrico ook zo sneller van zijn hormonen zou af zijn. We zagen geen dekkingen en ze hadden ook geen interesse in mekaar. Kiké verbleef 1 dag en nacht bij Enrico. We dachten dat het niets werd, zeker ook omdat ze 2 weken later schijnbaar krols werd.
En nu zie ik toch mooi roze tepeltjes , ze heeft al een mooi buikje en super gewichtstoename.
Dus deze zomer toch nog een nestje kittens :heart: :love3:
De bevalling is voorzien voor 9 juni, dus nog 29 dagen te gaan.

Dit is het koppeltje :
Enrico Vom Ottenthal red point
Feroesti's Kiké bleu tortie tabby point
De kittens zullen brits korthaar zijn in bleupoint, redpoint, créme point, seal point, seal tortie point of bleu tortie point zijn, al dan niet met tabby.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_0638.JPG
  • 6 januari 2009 002.jpg

Bewerkt door feroesti, 12 mei 2011 - 10:49.