Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Suze heeft kittens !!

• Log in om te reageren
722 reacties op dit onderwerp
Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#646 Geplaatst 19 mei 2011 - 10:57

:loveshower: :loveshower: proficiat aan de nieuwe baasjes, knuffel aan Nathalie en een dikke proficiat met het komende nestje, kom op met dat topic :eDance:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#647 Geplaatst 19 mei 2011 - 11:02

Elfonia zei:

:loveshower: :loveshower: proficiat aan de nieuwe baasjes, knuffel aan Nathalie en een dikke proficiat met het komende nestje, kom op met dat topic :eDance:
Een nieuw topic zal pas voor volgende week zijn.
Eerst uitblazen in Parijs morgen en het ganse week-end.
Maar ze heeft al een flinke buik hoor...

Guest_vitaltje_*
Guest_vitaltje_*

#648 Geplaatst 19 mei 2011 - 11:43

feroesti zei:

Hoe is haar eerste nacht geweest ?
Niet teveel geweend ?

We hebben haar beneden gelaten zodat de tijd had om alles op haar gemak te verkennen.
Gisterenavond lag ze héél liefjes bij vital in de zetel en toen vital is gaan slapen is ze bij mij komen liggen. Nog niet op ons maar dicht tegen ons.
Toen ik deze morgen beneden kwam was ze echt super aanhankelijk !!!
Ik was haar aan 't aaien en ze klom op me, toen ik haar probeerde van me te halen zette ze haar nagels in m'n schouder....de eerste krabbel is dus een feit :LOL:
Ze stopte niet met miauwen maar tegen dat ik klaar was met eten enzo was ze aan 't spelen met haar tunnel.
Eigenlijk vindt ze alle speeltjes wel leuk, 't is een echt dankbare poes.
't Is precies of ze echt van alles geniet wat je haar ook maar heeft.
Het is echt een super maar dan echt super aanhankelijke poes, een echt lieveke en maar spinnen. Morgen gaan we haar boven ook eens laten ontdekken, niet te veel in één keer. Ik denk dat dat beter is zeker.

Een voorbeeld poes en dat is grotendeels te danken aan jou hé, al de tijd, liefde, geduld,... dat je in haar en de andere kittens hebt gestoken.
Chapeau...echt waar !

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#649 Geplaatst 19 mei 2011 - 12:55

vitaltje zei:

We hebben haar beneden gelaten zodat de tijd had om alles op haar gemak te verkennen.
Gisterenavond lag ze héél liefjes bij vital in de zetel en toen vital is gaan slapen is ze bij mij komen liggen. Nog niet op ons maar dicht tegen ons.
Toen ik deze morgen beneden kwam was ze echt super aanhankelijk !!!
Ik was haar aan 't aaien en ze klom op me, toen ik haar probeerde van me te halen zette ze haar nagels in m'n schouder....de eerste krabbel is dus een feit :LOL:
Ze stopte niet met miauwen maar tegen dat ik klaar was met eten enzo was ze aan 't spelen met haar tunnel.
Eigenlijk vindt ze alle speeltjes wel leuk, 't is een echt dankbare poes.
't Is precies of ze echt van alles geniet wat je haar ook maar heeft.
Het is echt een super maar dan echt super aanhankelijke poes, een echt lieveke en maar spinnen. Morgen gaan we haar boven ook eens laten ontdekken, niet te veel in één keer. Ik denk dat dat beter is zeker.

Een voorbeeld poes en dat is grotendeels te danken aan jou hé, al de tijd, liefde, geduld,... dat je in haar en de andere kittens hebt gestoken.
Chapeau...echt waar !

Dank je wel !!
Daar doen we het voor, gelukkig kittens bij gelukkige baasjes.
Man wat kan ik daar van genieten !
Zo'n post maakt me echt gelukkig en het afscheid nemen is dan vlug vergeten.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#650 Geplaatst 19 mei 2011 - 14:43

Sylvesterke is net ook vertrokken.
Binnen een paar weken zal Noepi hem volgen, als hij zwaar en groot genoeg is.
Ook een echt gouden mandje voor Sylvester, hij zal er ook prima verwend worden :heart:

Guest_vitaltje_*
Guest_vitaltje_*

#651 Geplaatst 19 mei 2011 - 16:29

feroesti zei:

Sylvesterke is net ook vertrokken.
Binnen een paar weken zal Noepi hem volgen, als hij zwaar en groot genoeg is.
Ook een echt gouden mandje voor Sylvester, hij zal er ook prima verwend worden :heart:

dju ik vind de "vind ik leuk"-knop hier niet

Allez voor jullie is het wel telkens afscheid nemen da's mss iets minder leuk.

Fine'tje superblij en aandacht vragen als we thuis kwamen, amai zo'n lieve poes.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#652 Geplaatst 19 mei 2011 - 19:19

vitaltje zei:

dju ik vind de "vind ik leuk"-knop hier niet

Allez voor jullie is het wel telkens afscheid nemen da's mss iets minder leuk.

Fine'tje superblij en aandacht vragen als we thuis kwamen, amai zo'n lieve poes.

Ja hé, ze is een poesje dat echt om aandacht vraagt. Een supergezellige meid en onbevreesd ! Mama Suze is ook zo aanhankelijk en gaat bij iedereen op schoot.

Het enige nadeel wat ze hier wel hadden is dat ze hun hoopjes niet ingraafden. Dat heb ik vergeten te melden :oops: .
Sylvester en Fine lieten hier alles onbedekt liggen.
Doet Fine dit bij jullie ook ?
Heel vreemd want Suze graaft wel alles in, zelfs dus hier de hoopjes van haar kittens.
Papa Elliot graaft niet , die laat ook alles zo liggen. Nochtans heeft hij hen niet opgevoed, dus dit is eigenlijk wel grappig. Een eigenschap die ze van papa erfden die dus niets met de opvoeding te maken heeft blijkbaar.
Hier graafden ze dus de hele bak rond, behalve waar de hoopjes liggen.
De bak en kap alles werd hier keurig met de pootjes bewerkt, maar de hoopjes daar haalden ze hun neus voor op. Ze vonden het vies en hadden schrik er met hun voeten in te lopen blijkbaar.
Ik ben dus zeer benieuwd hoe ze dat bij jullie doet.
(Graaft ze bij jullie wel, dan is ze zeker een slimme meid en liet ze hier het vuile werk over aan haar moeder.)

Zelfs aan de eetbakjes maakten ze hier altijd graaf bewegingen. Net of ze de resten onder wilden graven tot de volgende eetbeurt. Zeer grappig !

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#653 Geplaatst 19 mei 2011 - 19:27

Sylvester is ons blijkbaar ook al vergeten. Fotookes in z'n nieuwe thuis, pas aangekomen...

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_1059.jpg
  • IMG_1065.jpg

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#654 Geplaatst 19 mei 2011 - 20:48

Het moet een hele geruststelling voor je zijn als je ziet dat die kleintjes goed terechtgekomen zijn 8) .

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#655 Geplaatst 19 mei 2011 - 20:53

papaver zei:

Het moet een hele geruststelling voor je zijn als je ziet dat die kleintjes goed terechtgekomen zijn 8) .

Jazeker, dat maakt het afscheid nemen veel minder pijnlijk.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#656 Geplaatst 19 mei 2011 - 20:59

Super dat Sylvester zich ook al goed thuisvoelt, hij ziet er zeker op zijn gemak uit! :heart:

Het maakt het er wel wat minder zwaar op voor jou als je ziet dat ze goed terechtkomen!
Dat is ook wel waar je het voor doet hé, andere mensen gelukkig maken met zo'n mooi, lief boeleke!
En met de verstrooiing van je week-endje Parijs zullen de eerste moeilijkste dagen dit keer misschien wat minder zwaar vallen! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#657 Geplaatst 20 mei 2011 - 09:16

Na het zien van Sylvester & Fine hoop ik niet dat Sofi hier achter de bank gaat liggen; zou wel een slecht voorteken zijn ;)

maar voor alsnog denk ik dat ze het super naar haar zin gaat hebben met Xanto!
Na een tip die ik gekregen heb; ga ik zondag met een doekje over Yadah, Gwen & Xanto heen zodat hun geur eraan zit.
Vervolgens in een zakje en Sofi nét voor binnenkomst even met dat doekske inwrijven.
Dan zou de geur van mijn poezels al aan haar zitten en zou ze iets minder 'bedreigend' over kunnen komen.

Iemand daar ervaring mee?

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#658 Geplaatst 20 mei 2011 - 15:10

Ik heb ook elke keer een doekje bij de fokster achtergelaten zodat de geur van hun nestje daar nog aanhangt tijdens die eerste dagen, een troostdoekje, zeg maar ;) . Toen ons Roos hier al was, heeft ze de eerste geuren van Frodo automatsch via ons leren kennen na de knuffelbezoekjes :) .

Bewerkt door papaver, 20 mei 2011 - 15:10.

Guest_vitaltje_*
Guest_vitaltje_*

#659 Geplaatst 20 mei 2011 - 19:22

feroesti zei:

Ja hé, ze is een poesje dat echt om aandacht vraagt. Een supergezellige meid en onbevreesd ! Mama Suze is ook zo aanhankelijk en gaat bij iedereen op schoot.

Het enige nadeel wat ze hier wel hadden is dat ze hun hoopjes niet ingraafden. Dat heb ik vergeten te melden :oops: .
Sylvester en Fine lieten hier alles onbedekt liggen.
Doet Fine dit bij jullie ook ?
Heel vreemd want Suze graaft wel alles in, zelfs dus hier de hoopjes van haar kittens.
Papa Elliot graaft niet , die laat ook alles zo liggen. Nochtans heeft hij hen niet opgevoed, dus dit is eigenlijk wel grappig. Een eigenschap die ze van papa erfden die dus niets met de opvoeding te maken heeft blijkbaar.
Hier graafden ze dus de hele bak rond, behalve waar de hoopjes liggen.
De bak en kap alles werd hier keurig met de pootjes bewerkt, maar de hoopjes daar haalden ze hun neus voor op. Ze vonden het vies en hadden schrik er met hun voeten in te lopen blijkbaar.
Ik ben dus zeer benieuwd hoe ze dat bij jullie doet.
(Graaft ze bij jullie wel, dan is ze zeker een slimme meid en liet ze hier het vuile werk over aan haar moeder.)

Zelfs aan de eetbakjes maakten ze hier altijd graaf bewegingen. Net of ze de resten onder wilden graven tot de volgende eetbeurt. Zeer grappig !

Idd ze graaft ze niet in, dat stond wel niet in 't contract hé ;)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#660 Geplaatst 23 mei 2011 - 08:50

vitaltje zei:

Idd ze graaft ze niet in, dat stond wel niet in 't contract hé ;)

Je mag haar ook terug brengen hoor, als je het vervelend vind.
Heel graag zelfs.... :ha :ha