Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Suze heeft kittens !!

• Log in om te reageren
722 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#661 Geplaatst 23 mei 2011 - 08:52

feroesti zei:

Je mag haar ook terug brengen hoor, als je het vervelend vind.
Heel graag zelfs.... :ha :ha

:slach: :slach: :slach:

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#662 Geplaatst 23 mei 2011 - 09:59

feroesti zei:

:thumb:

:slach: :slach: :slach:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_vitaltje_*
Guest_vitaltje_*

#663 Geplaatst 23 mei 2011 - 15:19

feroesti zei:

we gaan het eerst nog een jaartje of 20 evalueren :p

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#664 Geplaatst 23 mei 2011 - 17:25

vitaltje zei:

we gaan het eerst nog een jaartje of 20 evalueren :p

:ha :ha :ha

Sofi is nu ook vertrokken. Amaaaai wat weende ze hard bij het in de draagbench, zo zielig. Eigenlijk brak me'n hart wel.
Hopelijk is ze snel gekalmeerd en heeft ze dat niet de hele weg volgehouden.

Ze zijn nu alle 3 verhuisd en het is hier nu wel heel erg stil !!

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#665 Geplaatst 23 mei 2011 - 20:53

Knappe Sofi is best snel gestopt met wenen, af en toe nog een miauwke maar dat was het. :)

De andere poezels vinden haar nog eng en andersom ook zo; maar ze ligt hier languit in de bank en heeft ookal uitgebreid in mijn nek liggen spinnen!

Een vreselijk schatje met een geweldig knuffelgehalte :heart: :love3:

De echte update mét foto's krijg je deze avond of uiterlijk morgenvroeg nog van me :cat

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#666 Geplaatst 23 mei 2011 - 20:55

feroesti zei:

:ha :ha :ha

Sofi is nu ook vertrokken. Amaaaai wat weende ze hard bij het in de draagbench, zo zielig. Eigenlijk brak me'n hart wel.
Hopelijk is ze snel gekalmeerd en heeft ze dat niet de hele weg volgehouden.

Ze zijn nu alle 3 verhuisd en het is hier nu wel heel erg stil !!

:hug: :hug: :hug:

Dan zal Noepi voor 4 moeten beginnen tellen! ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_Patricia123_*
Guest_Patricia123_*

#667 Geplaatst 23 mei 2011 - 21:02

Echt prachtige katten :love: :love4:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#668 Geplaatst 23 mei 2011 - 21:23

Tripkippiej zei:

Knappe Sofi is best snel gestopt met wenen, af en toe nog een miauwke maar dat was het. :)

De andere poezels vinden haar nog eng en andersom ook zo; maar ze ligt hier languit in de bank en heeft ookal uitgebreid in mijn nek liggen spinnen!

Een vreselijk schatje met een geweldig knuffelgehalte :heart: :love3:

De echte update mét foto's krijg je deze avond of uiterlijk morgenvroeg nog van me :cat

:eDance: :eDance:
Super !!!!
Prima zo Sofi !! Hier was ze niet echt heel aanhankelijk, schootliggen deed ze hier niet. Sylvester en Fine daarintegen wel, dat waren de plakkers hier.
Sofi wilde altijd maar spelen, een hevig meisje en soms een plaaggeest. Tenen bespringen, in ons haren bijten, de tv aanvallen,...
Maar blijkbaar heeft ze het knuffelen toch ook mee geërfd , zeer leuk !
Zo zie je maar dat karakter soms bij de verhuis wijzigd, ze zijn ineens niet zo heel stoer meer zonder hun mama en plakken ineens toch meer aan hun mensenbaasjes.
Heerlijk !!

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#669 Geplaatst 23 mei 2011 - 21:25

haemoglobine zei:

:hug: :hug: :hug:

Dan zal Noepi voor 4 moeten beginnen tellen! ;)

Noepi'tje is nu ineens ook zeer aanhankelijk en vreet er nu op los.
Hij eet nu zeer goed, dus het gaat weer super.
Blijkbaar had hij toch wat schrik van de andere 3 groten. Nu zij verhuisd zijn komt hij ook helemaal los.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#670 Geplaatst 23 mei 2011 - 22:53

feroesti zei:

Noepi'tje is nu ineens ook zeer aanhankelijk en vreet er nu op los.
Hij eet nu zeer goed, dus het gaat weer super.
Blijkbaar had hij toch wat schrik van de andere 3 groten. Nu zij verhuisd zijn komt hij ook helemaal los.

Super! :thumb:

Geplaatste afbeelding

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#671 Geplaatst 24 mei 2011 - 22:33

De nieuwe Sofi update is zojuist via mail verzonden ;-)

Guest_vitaltje_*
Guest_vitaltje_*

#672 Geplaatst 25 mei 2011 - 08:44

Fine heeft blijkbaar ook Sofi trekjes !
Zot dat ze gisteren was, de kabel van het strijkijzer aanvallen, de gordijnen proberen aan te vallen (ik was net op tijd), de kussens in de zetel moesten het ook bekopen, in m'n handen bijten maar toch voorzichtig :h ,rondspringen,....

:catattackball

ze was in vorm, maandag daarentegen heeft ze bijna de ganse dag geslapen.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#673 Geplaatst 25 mei 2011 - 09:22

vitaltje zei:

Fine heeft blijkbaar ook Sofi trekjes !
Zot dat ze gisteren was, de kabel van het strijkijzer aanvallen, de gordijnen proberen aan te vallen (ik was net op tijd), de kussens in de zetel moesten het ook bekopen, in m'n handen bijten maar toch voorzichtig :h ,rondspringen,....

:catattackball

ze was in vorm, maandag daarentegen heeft ze bijna de ganse dag geslapen.

Dat gaat goed :ha
Onze kleine tijgertjes hebben zich blijkbaar snel aangepast en voelen zich helemaal thuis. Tja hier hebben we geen gordijnen, dus die moeten natuurlijk geïnspecteerd worden.
Dat ze al zo vrolijk rondspringen doet me zo'n deugd. De opvoeding is nu voor jullie, onze taak zit erop. Lekkere deugnieten creëeren is heerlijk !

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#674 Geplaatst 25 mei 2011 - 16:10

Sofike hangt nog steeds vrijwel CONSTANT in mijn nek te knorren, of voor het beeld van de laptop; vind ze ook héél leuk :louche:
Vannacht vond ze dan ook dat het eens tijd werd om uit haar dak te gaan; mijn voeten, het dekbed, de vloerbedekking hebben het moeten afleggen tegen haar :x

Zij en Xanto lijken steeds meer geinteresseerd in elkaar. Vannacht hebben ze een 15minuten op een 40cm afstand van elkaar op bed gelegen zonder naar elkaar te blazen. Kwam Xanto dichterbij; dan vond Sofi het toch wat spannend en liet ze het weten.

Yadah accepteerd de kleine wel. het zijn geen maatjes maar ze doen ook niets tegen elkaar.

Gwendolyn is daarentegen nog steeds een enorm kreng; ze heeft nu toch al een aantal keren een tik uitgedeeld aan Sofi.
Voorlopig blijven zij dan ook gescheiden van elkaar als ik niet thuis ben.
Blijkbaar voelt Gwen haar en de kittens toch wat bedreigd door de kleine pruts; ondanks dat Sofi nog niet eens in de buurt van de bench komt...

We wachten het geduldig af hoe het gaat lopen.
Ondertussen geniet ik van het mooie meiske :heart: :love3:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#675 Geplaatst 25 mei 2011 - 19:32

Tripkippiej zei:

Sofike hangt nog steeds vrijwel CONSTANT in mijn nek te knorren, of voor het beeld van de laptop; vind ze ook héél leuk :louche:
Vannacht vond ze dan ook dat het eens tijd werd om uit haar dak te gaan; mijn voeten, het dekbed, de vloerbedekking hebben het moeten afleggen tegen haar :x

Zij en Xanto lijken steeds meer geinteresseerd in elkaar. Vannacht hebben ze een 15minuten op een 40cm afstand van elkaar op bed gelegen zonder naar elkaar te blazen. Kwam Xanto dichterbij; dan vond Sofi het toch wat spannend en liet ze het weten.

Yadah accepteerd de kleine wel. het zijn geen maatjes maar ze doen ook niets tegen elkaar.

Gwendolyn is daarentegen nog steeds een enorm kreng; ze heeft nu toch al een aantal keren een tik uitgedeeld aan Sofi.
Voorlopig blijven zij dan ook gescheiden van elkaar als ik niet thuis ben.
Blijkbaar voelt Gwen haar en de kittens toch wat bedreigd door de kleine pruts; ondanks dat Sofi nog niet eens in de buurt van de bench komt...

We wachten het geduldig af hoe het gaat lopen.
Ondertussen geniet ik van het mooie meiske :heart: :love3:

Hopelijk worden Xanto en Sofi dikke vriendjes want dat is toch de bedoeling hé.
Dat ze alvast dikke vreindjes met u is geworden is op zich ook al zalig :heart: , het klikt duidelijk zo te horen.

Sofi is fel genoeg om haar te verdedigen indien nodig. Gwen zal wel bijdraaien, ze moet ook haar ukjes beschermen. Groot gelijk heeft ze die kleine indringer even uit de buurt te houden.

Heerlijk die updatetjes hier !!
Sylvester stelt het ook zeer goed en weegt inmiddels 1800 gram, dus een ferme beer.
Het gaat super met onze 3 schatten, heerlijk !