Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Suze heeft kittens !!

• Log in om te reageren
722 reacties op dit onderwerp
Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#676 Geplaatst 25 mei 2011 - 20:28

Toch leuk hè om zo een leuke en lieve berichtjes te mogen ontvangen van de nieuwe baasjes van je kleintjes. Het zijn zo een prachtige kittens hè. :love3:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#677 Geplaatst 25 mei 2011 - 20:55

Fleterna zei:

Toch leuk hè om zo een leuke en lieve berichtjes te mogen ontvangen van de nieuwe baasjes van je kleintjes. Het zijn zo een prachtige kittens hè. :love3:

Het is inderdaad zeeeeeeeer leuk en het is ook de eerste keer dat er bij toeval twee naar forumleden zijn vertrokken. Meestal komen nieuwe baasjes hier terecht pas nadat ze door mij werden doorverwezen.
Maar dit is eens iets anders en het is heerlijk !!

Guest_vitaltje_*
Guest_vitaltje_*

#678 Geplaatst 26 mei 2011 - 07:26

Nog wat foto'kes van Fine, ze voelt haar nu echt thuis !
Ze kan serieus zot doen hoor, dan komt ze bij me liggen in de zetel en begint ze plots in mijn arm te bijten en dan moet ik wat vechten met haar.

Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#679 Geplaatst 26 mei 2011 - 14:31

Ze lijkt weeral zo gegroeid :trance: :trance:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#680 Geplaatst 27 mei 2011 - 09:34

feroesti zei:

Ze lijkt weeral zo gegroeid :trance: :trance:

Vond ik ook bij het zien van de foto's :heart:

Bewerkt door haemoglobine, 27 mei 2011 - 09:35.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#681 Geplaatst 27 mei 2011 - 18:53

:thumb: :thumb: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#682 Geplaatst 28 mei 2011 - 00:21

Sofike doet het hier prima!
gaat nestjes op de kattenbak, en heeft de luxe dat ze ipv in de keuken; net voor de salontafel mag eten. (eerst avond in de bank mogen eten)

qua karakter heeft ze ten opzichte van in de cattery, een hele ommezwaai gemaakt.
Ze hangt CONSTANT in me nek, voor me gezicht, rond me benen en bovenop de laptop te spinnen.
Heel soms verzoek ik haar dan vriendelijk om ff te gaan spelen, zodat het baasje ook even tv kan kijken :p

Gwendolyn doet nog steeds lelijk tegen haar, ondanks dat ik een hartig woordje met haar gesproken heb.
Helaas trekt ze zich daar niets van aan en blijft het baasje hopen dat ze zich gaat gedragen.

Het vreemde is dat ze Sofi niet echt aanvliegt; het is meer onverwachts en hard aan komen rennen en haar met flink geblaas laten schrikken.
Tot nu toen nog geen enkel plukje haar gevondenn na zo'n 'aanval' van Gwen.
Van een afstand kan Gwen flink liggen grommen; maar denk dat het toch wat meer schrik is en bescherming voor haar kittens. (liggen op slaapkamer)

Momenteel ligt mijn kleine meid mijn buik te verwarmen en mag dat zo door gaan zetten op bed :) :love3: :heart:

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#683 Geplaatst 28 mei 2011 - 00:26

Tripkippiej zei:

gaat nestjes op de kattenbak, en heeft de luxe dat ze ipv in de keuken; net voor de salontafel mag eten. (eerst avond in de bank mogen eten)

qua karakter heeft ze ten opzichte van in de cattery, een hele ommezwaai gemaakt.
Ze hangt CONSTANT in me nek, voor me gezicht, rond me benen en bovenop de laptop te spinnen.
Heel soms verzoek ik haar dan vriendelijk om ff te gaan spelen, zodat het baasje ook even tv kan kijken :p

Gwendolyn doet nog steeds lelijk tegen haar, ondanks dat ik een hartig woordje met haar gesproken heb.
Helaas trekt ze zich daar niets van aan en blijft het baasje hopen dat ze zich gaat gedragen.

Het vreemde is dat ze Sofi niet echt aanvliegt; het is meer onverwachts en hard aan komen rennen en haar met flink geblaas laten schrikken.
Van een afstand kan Gwen flink liggen grommen; maar denk dat het toch wat meer schrik is en bescherming voor haar kittens. (liggen op slaapkamer)

Momenteel ligt mijn kleine meid mijn buik te verwarmen en mag dat zo door gaan zetten op bed :) :love3: :heart:

:thumb: :thumb:  Klinkt heerlijk!

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#684 Geplaatst 28 mei 2011 - 09:33

Tripkippiej zei:

Super :heart: :heart: :heart:

Guest_vitaltje_*
Guest_vitaltje_*

#685 Geplaatst 12 juni 2011 - 15:02

Eindelijk nog eens tijd :oops:
Ik heb een fotoalbum gemaakt van Fine'tje, als je bepaalde foto's echt wil hebben laat het dan gerust weten hé Nathalie.
Fine is gewoon SUPER, ze hangt nog steeds héél veel aan vital.
Overal waar hij is gaat zij ook.
't Is wel een kat vol kattekwaad hoor, ze steekt hier wat uit :ha
maar 't is leuk.
Elke avond heeft ze haar moment dat ze een robbertje wil vechten, dat doet ze alleen bij mij en ik kan je 't verzekeren 't gaat er soms wild aan toe hoor :twisted:
Ik heb wel nog geen enkele krab of tandjes in mijn handen staan, dus ze weet hoe ver ze kan gaan. Dat komt door die goede opvoeding ten huize Feroesti hé :bravo:
Ondertussen heb je weer nieuwe kittens die al je aandacht zullen opeisen en ik wil de toekomstige baasjes van die kittens gerust vertellen dat ze bij cattery Feroestie de juiste keuze hebben gemaakt !
Je verdient een dikke pluim...of beter een standbeeld Nathalie :d

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#686 Geplaatst 12 juni 2011 - 15:28

Ons Sofi-ke van ruim een weekje geleden:
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Haar rood kleurt ontzettend mooi door, alsmede de tabby-strepen op haar staartje.
Verdere update krijg je morgenmiddag nog van me; incl nieuwe foto's :)

Guest_Saskia Vleugels_*
Guest_Saskia Vleugels_*

#687 Geplaatst 12 juni 2011 - 18:27

Sylvester doet het ook super!! Hij is heel speels maar ook een slaapkopje!! :) Het is een enorm lief ventje. Hij hangt altijd in de gordijnen, tot zelfs halverwege het raam, ons mama heeft dat niet zo graag hoor maar toch is het grappig om te zien hoe hij zo hoog klimt.

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_1618.JPG
  • IMG_1079.jpg
  • IMG_1621.JPG

Bewerkt door Saskia Vleugels, 12 juni 2011 - 18:30.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#688 Geplaatst 21 juni 2011 - 11:16

:heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#689 Geplaatst 21 juni 2011 - 13:24

:love4:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#690 Geplaatst 21 juni 2011 - 14:56

Wat een leuke updates !!!!!
Ik ga er helemaal van blozen :oops: