Spring naar inhoud

- - - - -

Zwarte katten

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 20 januari 2011 - 09:43

Ik heb hier dus 1 zwartje en ik moet toegeven dat zij echt wel de actiefste van de bende is. Ze is heel nieuwsgierig en wil graag alles gezien hebben en overal bij zijn. Ook bij het strelen heeft ze het graag dat je nogal bruut bent :LOL:

Ik vroeg mij af of dit eigen is aan zwartjes ofdat het gewoon haar karakter is :)

Bijgevoegde thumbnails

• PC170072.JPG

Bewerkt door M&M, 20 januari 2011 - 09:44.

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 20 januari 2011 - 09:45

Hier is Dolf (onze zwarte Brit) ook de meest dominante.
Denk inderdaad dat het een beetje eigen is aan de kleur :LOL:

Bewerkt door Kamiel, 20 januari 2011 - 09:46.

Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#3 Geplaatst 20 januari 2011 - 10:32

Phoebe is ook wel dominant en nieuwsgierig, maar echt superactief zou ik haar niet noemen, eerder lomp & lui :oops: O:) .

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 20 januari 2011 - 10:43

Jeps, ik herken dat ook wel in Esme. :) Niet meteen dat hele dominante, dat zou ik niet zeggen. Maar ze is wel heel nieuwsgierig, ondeugend, ondernemend en energiek. Van de drie Maine Coons is ze de minst rustige. Zij is ook degene die het meeste met Axxes speelt, maar als ze er genoeg van heeft, laat ze dat ook merken. En als hij de boodschap dan niet meteen wil snappen, kan hij wel een mep krijgen. :x En dan gaat ze ook de dramaqueen uithangen trouwens. Onnodig luid "schreeuwen" enzo. We noemen haar niet voor niets ons tuttebelletje!

Bewerkt door Karolientje, 20 januari 2011 - 10:44.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 20 januari 2011 - 10:47

Simba is hier nochthans de rustigste van de 4, maar dat komt misschien omdat ze zwart-wit is :oops:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#6 Geplaatst 20 januari 2011 - 10:48

PeggyJ zei:

Simba is hier nochthans de rustigste van de 4, maar dat komt misschien omdat ze zwart-wit is :oops:

Mijn Angelke is ook 1 vd rustigste :) Ook zwart-witje

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 20 januari 2011 - 10:48

PeggyJ zei:

hihi

hier herken ik ook het bovenop willen staan maar anderzijds zijn de 3 hier vrij rustig!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 20 januari 2011 - 18:11

ik heb één super actieve zwarte en één superluie :LOL:

Lieveke85
Lieveke85
  • 2.566 berichten
  • 8 katten

#9 Geplaatst 20 januari 2011 - 23:13

Ik heb 3 zwarte actieve katten

de enigste wat rustigere hier in huis in ros-wit

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 21 januari 2011 - 09:14

Keb meer en meer den indruk dus aan de hand van jullie reactie's dat het dus eigen is aan zwarte katjes dat ze zo actief en nieuwsgierig zijn :) en dat mijn Xyra dus geen uitzondering op de regel is hihi.. :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 21 januari 2011 - 09:21

Gabriël is niet dominant maar hij is wel de baas in huis :love3: . Als hij er zich mee gaat moeien, mag je zeker zijn dat het serieus is. Verder is hij eigenlijk vrij rustig (maar meneer moet zijn energie wel buiten kwijt kunnen. Als ik hem dat afneem, heb ik een heel zielig hoopje kat die niet kan verdragen dat er een andere kat in zijn buurt komt). Maar hier binnen, is dat gewoon mijn grootste lieverd :love: :love: :love: .

Geplaatste afbeelding

Gwynyth
Gwynyth
  • 2.543 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 21 januari 2011 - 14:44

Tot hiertoe is ons Solo'tje héél rustig :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#13 Geplaatst 21 januari 2011 - 22:59

Bij ons is de witte de grote deugniet :mrgreen:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 21 januari 2011 - 23:17

M&M zei:

Ik heb hier dus 1 zwartje en ik moet toegeven dat zij echt wel de actiefste van de bende is. Ze is heel nieuwsgierig en wil graag alles gezien hebben en overal bij zijn. Ook bij het strelen heeft ze het graag dat je nogal bruut bent :LOL:

Ik vroeg mij af of dit eigen is aan zwartjes ofdat het gewoon haar karakter is :)

Hier al m'n hele leventje zwarte poezekes...en inderdaad : super actief, heel nieuwschierig  en heel speels, vooral Mauro !!! Volgt overal, zelfs als ik aan het poetsen ben...hij "helpt" overal mee :goofy: Zelf sta ik er niet zo bij stil ;) , maar het valt me wel op hoe rustig sommige poezen zijn als ik eens ergens op bezoek ben :catscratchhead :heart: :LOL:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 22 januari 2011 - 10:38

Amelie zei:

Bij ons is de witte de grote deugniet :mrgreen:

Dat is wel herkenbaar :x
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag