Spring naar inhoud

- - - - -

Urine opvangen

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 20 januari 2011 - 13:15

Indy heeft nu geplast op zijn slaapplaatsen en laat ook altijd druppeltjes achter. We gaan ermee naar de da, maar het zou handig zijn moesten we urine kunnen opvangen op voorhand. Iemand tips?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 20 januari 2011 - 13:50

Bij de DA kan je speciale korrels vragen waarin je urine gemakkelijk kan opvangen. Wat ik hier ook al eens gelezen heb, als je ziet dat ze een plasje gaan doen, een soeplepel eronder schuiven. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.913 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 20 januari 2011 - 14:43

Ik heb momenteel de bakken in mijn zicht gezet en van alles klaargelegd om het te proberen op te vangen :)

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 20 januari 2011 - 14:53

ik hield de kat(er) in 't oog als hij in de bak ging en als hij plaste hield ik er een oued pollepel onder
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#5 Geplaatst 20 januari 2011 - 15:11

Kathleen zei:

ik hield de kat(er) in 't oog als hij in de bak ging en als hij plaste hield ik er een oued pollepel onder

Dat is inderdaad een heel efficiƫnte methode ;)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#6 Geplaatst 20 januari 2011 - 15:16

Ja je kan bij je da plastieken korreltjes kopen er zit ook een handig pipetje bij om de pipi in op te zuigen. Het zijn wel niet zo veel korrels het is maar een klein zakje, maar hier is onze Winnie er toen netjes op geweest.