Spring naar inhoud

- - - - -
Zwanger

Floreke, Duffy up 13/03

• Log in om te reageren
180 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#91 Geplaatst 31 januari 2011 - 21:29

Elfonia zei:

hhmmm da's nu net wat ik niet heb O:) :bleh:

:ha :ha :ha . jammer dat ik mijn fototoestel niet bij heb :cry: .

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#92 Geplaatst 31 januari 2011 - 21:33

Lutje je doet dat goed zene! :thumb:

Lilia :louche: pas op he!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#93 Geplaatst 31 januari 2011 - 21:39

Solotje zei:

Lutje je doet dat goed zene! :thumb:

Lilia :louche: pas op he!

Dank zij jou en Hanne he :hug: :hug: :hug: . Ik ben hier nu echt aan het genieten zeg. Floreke is nu aan het spinnen en er wordt getuterd dat het een lieve lust is :love3: .
Daarvoor had Floreke precies pijn als er gesabberd werd want ze gromde en is ook een keer uit de werpkist gekropen, helemaal achter de zetel. Maar dat mocht niet van tante Lut he. Ik liet haar even doen omdat ik dacht dat ze naar de kattenbak wou maar ze had blijkbaar andere plannen. En ik heb hier dan eventjes de zetels verhuisd om haar te pakken te krijgen en heb haar terug bij haar kitten(s) ;) gelegd.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#94 Geplaatst 31 januari 2011 - 21:46

Joloka zei:

Dank zij jou en Hanne he :hug: :hug: :hug: . Ik ben hier nu echt aan het genieten zeg. Floreke is nu aan het spinnen en er wordt getuterd dat het een lieve lust is :love3: .
Daarvoor had Floreke precies pijn als er gesabberd werd want ze gromde en is ook een keer uit de werpkist gekropen, helemaal achter de zetel. Maar dat mocht niet van tante Lut he. Ik liet haar even doen omdat ik dacht dat ze naar de kattenbak wou maar ze had blijkbaar andere plannen. En ik heb hier dan eventjes de zetels verhuisd om haar te pakken te krijgen en heb haar terug bij haar kitten(s) ;) gelegd.
Is graag gedaan zenne! :hug: Tiny mag haar 2 handen kussen dat ze zo'n goede vriendin heeft waar ze op kan rekenen! :thumb: Nu heb je dat eens meegemaakt he al die spanning, stress, wonderlijk.... zalig he en nu dat Floreke zo geniet, gewoon zalig... :loveshower: zo moet het zijn he... ooooh ik krijg ook al terug zin in kittens. :lachen:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#95 Geplaatst 31 januari 2011 - 21:48

Solotje zei:

Is graag gedaan zenne! :hug: Tiny mag haar 2 handen kussen dat ze zo'n goede vriendin heeft waar ze op kan rekenen! :thumb: Nu heb je dat eens meegemaakt he al die spanning, stress, wonderlijk.... zalig he en nu dat Floreke zo geniet, gewoon zalig... :loveshower: zo moet het zijn he... ooooh ik krijg ook al terug zin in kittens. :lachen:

Morgen zijn we al februari he :love: . Nu nog een geboorte meemaken ;) . Nee jong, laat me maar gewoon genieten van mijn grotere lieverdjes. Die geven je soms al stress genoeg. Alhoewel het hier wel heerlijk rustig is. :lachen:

Geplaatste afbeelding

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#96 Geplaatst 31 januari 2011 - 21:49

Tis toch niet eerlijk he,om ons zo lang in spanning te houden :(

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#97 Geplaatst 31 januari 2011 - 21:51

Karwendel zei:

Nee he :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#98 Geplaatst 31 januari 2011 - 22:11

Geniet maar lekker van moeder en kinders ;)

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#99 Geplaatst 31 januari 2011 - 22:11

Tegen de tijd dat we weten hoeveel kittens er zijn, zijn we zelf al in pensioen  :goofy: blijkbaar...
We wachten nu wel al de hele dag hé op het verloop !!!!
Pfff wat duren die pensioen feesten lang !!! Ik wilde wel eens vroeg in m'n bed kruipen hé !!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#100 Geplaatst 31 januari 2011 - 22:16

feroesti zei:

Tegen de tijd dat we weten hoeveel kittens er zijn, zijn we zelf al in pensioen :goofy: blijkbaar...
We wachten nu wel al de hele dag hé op het verloop !!!!
Pfff wat duren die pensioen feesten lang !!! Ik wilde wel eens vroeg in m'n bed kruipen hé !!!

Sorry :hug: . Maar het is hier echt een zalig gezicht. Mocht ik mijn poezels niet zo hard missen, ik bleef hier slapen :love: .

Geplaatste afbeelding

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#101 Geplaatst 31 januari 2011 - 22:26

Karwendel zei:

Misschien moeten we gewoon een beetje geduld hebben :lachen: :lachen: ....NOT
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#102 Geplaatst 31 januari 2011 - 22:27

Joloka zei:

Sorry :hug: . Maar het is hier echt een zalig gezicht. Mocht ik mijn poezels niet zo hard missen, ik bleef hier slapen :love: .

Misschien komt dat er nog wel van en kunnen ze de weg naar huis niet meer vinden,na al het gefeest :lachen: :lachen:

saparapah
saparapah
  • 1.324 berichten
  • 3 katten

#103 Geplaatst 31 januari 2011 - 22:29

Zeg, ik heb een idee. Als Lut nou eens belt naar Tiny en zegt dat ze geen rust kan vinden zolang de helft van KS haar zit te KS-stalken en dan heel lief vraagt of ze het hier niet mag vertellen? Ik vind het een super idee, al zeg ik het zelf :dancer: :dancer:
Geplaatste afbeelding
Groetjes en poezekopjes, Sarah

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#104 Geplaatst 31 januari 2011 - 22:32

saparapah zei:

Zeg, ik heb een idee. Als Lut nou eens belt naar Tiny en zegt dat ze geen rust kan vinden zolang de helft van KS haar zit te KS-stalken en dan heel lief vraagt of ze het hier niet mag vertellen? Ik vind het een super idee, al zeg ik het zelf :dancer: :dancer:
Goed plan maar het gaat volgens mij niet helpen! :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#105 Geplaatst 31 januari 2011 - 22:33

Solotje zei:

Goed plan maar het gaat volgens mij niet helpen! :ha

:engel:

Geplaatste afbeelding

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Zwanger