Spring naar inhoud

- - - - -

Lidl...

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#16 Geplaatst 27 januari 2011 - 17:49

Wij hebben al 2 jaar zo een radiatermand liggen, maar we kunnen ze nog altijd niet hangen :ha

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#17 Geplaatst 27 januari 2011 - 17:50

hier liggen ze veel in de radiatormandjes als de chauffage aanstaat. na effe in te liggen zaggen ze wel door hoor!!!

Guest_Liselotte_*
Guest_Liselotte_*

#18 Geplaatst 28 januari 2011 - 08:29

Amelie zei:

Wij hebben al 2 jaar zo een radiatermand liggen, maar we kunnen ze nog altijd niet hangen :ha

Ze hangt wel, de mijne, maar de poezen hebben er geen sikkepit interesse voor! :p ondankbare schepsels...  Prillan lag vannacht wel heel snoezig in het kattenmandje te slapen, dus toch één succes :) .  ;)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 31 januari 2011 - 22:52

Liselotte zei:

Stond vandaag om 10u (pas...) in de Lidl en had geluk, want er lagen nog 'n stuk of vier mandjes, waarvan ik er meteen 2 heb genomen, alsook 'n grijs (hoe kan het ook anders :LOL: ) radiatormandje. Ik vind ze wel mooi, hoor, die mandjes, al vallen ze bij nader inzien wat "plat" uit, ondiep bedoel ik. Maar de poezels... die keken er nauwelijks naar om! Zoals kleine kinderen hadden ze meer interesse in de verpakking dan in de inhoud :ha . Ze hebben alles wel grondig besnuffeld en in-en uitgekropen, maar daar bleef het dan ook bij. Nu maar hopen dat ze er vanavond in willen slapen... Ze zullen nog moeten ontdekken waarvoor het dient, denk ik :d .

Hoop dat ze intussen volop genieten van hun mandjes en radiatormandje ?? :heart: :goofy: :catscratchhead

En dit moet dus écht wel fijn zijn om zo'n winkeltjes in de buurt te hebben :goofy: Hier hebben we een blokker en een locale dierenwinkel...verder hebben we hier weinig kans om een "mandje" te vinden :misselijk:
Geplaatste afbeelding