Spring naar inhoud

- - - - -

moeilijke keuze !?!

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#31 Geplaatst 23 januari 2011 - 15:31

lola zei:

Kwam jij niet naast mij zitten op de show in turnhout wenneke ;)

Normaal zou ik komen met Djinx, maar ik heb het nog niet onder de knie van hoe of wat en misschien is het beter dat ik eerst eens langs kom als toeschouwer. :)

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 23 januari 2011 - 16:37

Wenneke zei:

Normaal zou ik komen met Djinx, maar ik heb het nog niet onder de knie van hoe of wat en misschien is het beter dat ik eerst eens langs kom als toeschouwer. :)

Ja ik ben ook eens benieuwd hoe dat gaat zo'n show. Het is voor mij ook de eerste keer. Je moet het zelf weten, je mag ook altijd bij ons komen zitten. Wil je schatje wel eens zien, ik heb nog nooit een foldland in het echt gezien :oops:
Ben eens benieuwd..

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#33 Geplaatst 23 januari 2011 - 18:41

lola zei:

Ja ik ben ook eens benieuwd hoe dat gaat zo'n show. Het is voor mij ook de eerste keer. Je moet het zelf weten, je mag ook altijd bij ons komen zitten. Wil je schatje wel eens zien, ik heb nog nooit een foldland in het echt gezien :oops:
Ben eens benieuwd..

Ik laat je nog iets weten... Maar indien ik zonder Djinx kom mag je hem steeds eens komen bezoeken, het is namelijk een knuffelkont :)

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 23 januari 2011 - 18:58

oke dat ga ik zeker doen!! Maar als gewoon naar de show komt om te kijken moet je ons wel zoeken en duimen dat mijn lola'tje gaat winnen eh  :)

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#35 Geplaatst 23 januari 2011 - 19:04

lola zei:

oke dat ga ik zeker doen!! Maar als gewoon naar de show komt om te kijken moet je ons wel zoeken en duimen dat mijn lola'tje gaat winnen eh  :)

Je moet dan in een pb je kooinummer geven en dan kom ik je zeker bezoeken en we duimen hier zeker mee voor Lola!

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 23 januari 2011 - 19:12

krijgen we de kooi nummer op voorhand dan? Zal seves eens op mijn inschrijving zien. Ik laat het je zeker weten!

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#37 Geplaatst 23 januari 2011 - 19:20

lola zei:

krijgen we de kooi nummer op voorhand dan? Zal seves eens op mijn inschrijving zien. Ik laat het je zeker weten!

Geen idee, maar sommige mensen gaven in een ander topic toch hun kooinummer dus misschien krijg je dit op voorhand en anders zullen we wel een andere manier vinden om daar af te spreken, dan kan ik eens kennis maken met Lolatje. :)

lola'tje
lola'tje
  • 1.366 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 23 januari 2011 - 19:24

ik zie donderdag degene waar ik mee naar de show kom, dan ga ik alles is goed vragen! Ik had een mailtje gestuurd naar de mensen van dessel, maar heb nog niets terug gehad. heb jij al een bericht terug gehad?

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#39 Geplaatst 23 januari 2011 - 19:34

lola zei:

ik zie donderdag degene waar ik mee naar de show kom, dan ga ik alles is goed vragen! Ik had een mailtje gestuurd naar de mensen van dessel, maar heb nog niets terug gehad. heb jij al een bericht terug gehad?

Neen, en normaal sturen ze direct of de dag nadien een mailtje terug.
Ik vrees er dus voor, ze hadden plannen om naar het buitenland te vertrekken en waarschijnlijk dan te stoppen met fokken of te verminderen.