Spring naar inhoud

- - - - -

dit had ik nooit eerder meegemaakt

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
Kristella
Kristella
  • 352 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 20 januari 2011 - 22:09

't is waarschijnlijk omdat ik smelt bij elk dier dat ik zie maar ik snap niet hoe mensen lelijk kunnen doen tegen dieren.

Ze niet graag hebben is 1 ding maar daarom moet je toch nog niet lelijk doen. :o :evil: *

Guest_kimpietjeuh_*
Guest_kimpietjeuh_*

#17 Geplaatst 20 januari 2011 - 22:31

Neen, inderdaad, laat de beestjes dan gewoon toch gerust!
Ik werd eigenlijk kwader omdat hij zei dat ik niet moest lullen, want hij had ze niet geraakt... stel je voor zeg!

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#18 Geplaatst 21 januari 2011 - 07:36

:o :o :o

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#19 Geplaatst 21 januari 2011 - 07:42

Ik heb  al meerdere malen de school aan gesproken waarvan de kids een ongehoord gedrag hadden op straat en na een tijd was het veel beter

dus zou ik van jou als je de school weet van de jongen gewoon met de school praten ik denk niet dat ze zo iets zouden tolereren .

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 21 januari 2011 - 08:37

ik zou die eens goed achterna gelopen zijn hoor, en eens goed vastgepakt hebben, als ik zoiets zie sta ik niet in voor mezelf, en dan hoeft het nog niet eens mijn eigen dier te zijn
als je ze goed aanpakt dimmen ze meestal wel hoor, heb er laatst zo eens eentje van het vijdfde leerjaar aangepakt, een meisje, die het nodig vond met haar voet vooruit in mijn zoon zijn buik te stampen, ik had het net zien gebeuren, en daarna kreeg ik nog op mijn donder ook van school dat ouders zich niet mogen bemoeien op de speelplaats, heb ze daar eens goed mijn gedacht gezegd, dan moeten ze maar zelf beter toezicht houden op de speelplaats :r

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:15

:onzeker: :onzeker: :evil: :evil: , ben ik blij dat ze hier veilig binnen zitten  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:30

Amai ik zou die zelf een sjot onder zijn kont gaan geven denk ik, maja dan heb je misschien later de politie aan je deur :s

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#23 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:43

:r :r :r Waar gaat het toch naartoe! Ben blij dat ze hier veilig binnen zitten

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#24 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:44

12 tot 17 à 18 is  de moeilijkste leeftijd, dan weten ze geen blijf met hunzelf en willen op één of andere manier stoer doen.

Ik heb ooit mijn portefeuille laten pikken door vreemdelingen van 12 jaar ongeveer en een jongen van 17 ongeveer is hem al excuserend komen teruggeven met alles is, dus ja, moeilijke leeftijd

En, het verlies van de fundamentele waarden in de maatschappijn ik vind dat onze jonge mensen minder waarden respecteren (manier waarop ze omgaan met leerkrachten, politie, ouders, waarden als respect, fundamentele beleefdheid, goed en kwaad, familie verdwijnen en maken plaats voor materialisme en cool zijn bij de pubers. Ik blijf dan hopen dat ze die waarden terugvinden bij het ouder worden (en blijft tot nog toe toch het geval) maar hou mijn hart vast

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:47

Echt erg zeg... ligt echt wel aan de ouders of verkeerde vriendjes. :(

Voor 10 euro iemand neersteken, jezus!

Vorige week reden wij op de autosnelweg en we moesten onder een brug, ik zag zo van die jongeren op die brug staan en toen dacht ik van seves gooien die mannekes weer een steen ofzo naar beneden, wij reden dus een beetje naar de andere kant, allemaal omdat dit al is gebeurd he, ik zou het echt niet willen meemaken.

Net als je je auto ergens parkeert en er staan kinderen en die zeggen 5 euro en we passen op je auto, als je dat niet doet dan heb je als je terug komt een kras op je auto he.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 21 januari 2011 - 10:47

Moet zeggen dat ik toch ook al een verschil merkte toen ik nog in het secundair onderwijs zat. Toen ik 12 was, hadden wij respect (en schrik) van de laatste jaars, tegen dat ik dan in m'n laatste jaar zat, waren die kinders van 12 heel onbeschoft. :evil: Compleet geen respect voor mensen die ouder zijn en al zeker niet voor hun omgeving. Ik zie dat hier in de wijk ook. Ouders die compleet apatisch zijn als je iets zegt over hun kinderen of sommige ouders die dan zelfs je bloempot komen omver schoppen. Als de ouders het al niet goed doen, hoe gaan de kinderen het dan weten O:)
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#27 Geplaatst 21 januari 2011 - 11:01

Tja, het is soms wel erg gesteld maar vergeet ook de goeie kinderen niet hé. De slechte verpesten het natuurlijk altijd voor de goede en zodoende worden kinderen die niets doen soms ook al scheef bekeken.
Ik heb hier thuis 2 totaal verschillende kinderen. 1 is nog roomser dan de paus, als je haar de gang laat gaan, groet ze iedereen, pakt elk papiertje van de grond om in de vuilbak te gooien, gaat nooit iets tegen de juf zeggen als andere haar pijn hebben gedaan omdat de juf dan boos gaat worden op dat kindje. Ze zou dus nog geen vlieg kwaad doen (als dat dan ook nog zo is als ze een puber is mag ik mijn handen dichtknijpen denk ik :ha ) Maar dan heb ik er nog 1 hier in huis en dat is precies het tegenovergestelde. Zelfde opvoeding maar een totaal ander karakter, haar kan niets schelen. Ik wil hier maar mee zeggen dat het niet altijd de schuld is van de ouders want ik voed mijn meiden echt hetzelfde op hoor. Maar goed ze kan ook heel lief zijn hoor en ze zal ook nooit iemand iets doen maar er is wel degelijk verschil :ha

Guest_Beau_*
Guest_Beau_*

#28 Geplaatst 21 januari 2011 - 11:01

kimpietjeuh zei:

Ja, er liepen een paar meisjes bij....

Wooh meiden dat is juist opvallend aangezien meiden toch vaak jongens leuk vinden die lief zijn voor dieren?

Ik vind het namelijk net zo'n afknapper als mannen niet van dieren houden...

ik zou juist denken dat ik zou horen ZIELIGGGGGGGGGGGGGGGGGG

maar tegenwoordig is dit dus stoer :catscratchhead

ik word oud :trance:

@Solotje, toevallig is er eergisteren nog een stoeptegel op een auto gegooit vanaf een brug. Gelukkig heeft de man het overleefd... ze zoeken de daders nog. Het is toch niet normaal meer..

Bewerkt door Beau, 21 januari 2011 - 11:04.

Guest_kimpietjeuh_*
Guest_kimpietjeuh_*

#29 Geplaatst 21 januari 2011 - 11:37

Ik wilde hem ook bij zijn kraag vatten, maar had mijn zoontje vast, en het was een allochtoon (negertje)  en mijn marokaanse buren stonden buiten dus wilde al helemaal geen problemen, de school weet ik ook niet, wij wonen in een wijk, en die gaan waarschijnlijk in het centrum naar school, en daar heb je er een stuk of 5, dus dan zou ik die jongen zijn naam al moeten weten...

En die meisjes, ja die lachten ons ook uit, die bleven met hem mee op de hoek van de straat staan kijken, met een smile op hun gezicht! :r
Ik zei het tegen mijn ventje, 'als hij daar nog lang blijft staan ga ik er naar toe en stap ik mee naar zijn thuis!' ik was echt wel lastig op dat ventje!

Ons Witteke is wel degelijk verschoten van zijn beweging, zelf weet ik niet of hij ze echt niet geraakt heeft!
Ik weet alleen dat ons Witteke verschoot en wegschoot recht over de straat!
Gisteren avond was ze heel onrustig, en verschoot van het minste.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 21 januari 2011 - 11:41

Eragon zei:

12 tot 17 à 18 is de moeilijkste leeftijd, dan weten ze geen blijf met hunzelf en willen op één of andere manier stoer doen.

Ik heb ooit mijn portefeuille laten pikken door vreemdelingen van 12 jaar ongeveer en een jongen van 17 ongeveer is hem al excuserend komen teruggeven met alles is, dus ja, moeilijke leeftijd

En, het verlies van de fundamentele waarden in de maatschappijn ik vind dat onze jonge mensen minder waarden respecteren (manier waarop ze omgaan met leerkrachten, politie, ouders, waarden als respect, fundamentele beleefdheid, goed en kwaad, familie verdwijnen en maken plaats voor materialisme en cool zijn bij de pubers. Ik blijf dan hopen dat ze die waarden terugvinden bij het ouder worden (en blijft tot nog toe toch het geval) maar hou mijn hart vast
Moeilijke leeftijd, wat een zever.

Ik was ook een lastige puber, maar ik zou nooit ofte nimmer een dier hebben kwaad gedaan.

Geen opvoeding ja, dat zeg ik.