Spring naar inhoud

- - - - -

update van mijn site

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 21 januari 2011 - 14:40

zouden jullie je ongezoute mening kunnen zeggen? of dit goed is, heb ze zelf ineen gestoken, tips en commentaar zou fantastisch zijn... :) groetjes

Home - Cattery: stars in the sky

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 21 januari 2011 - 14:48

Ziet er goed uit! :thumb:

wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 21 januari 2011 - 14:50

dank u, enige verbetering of dingen dat ik ben vergeten melden?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 21 januari 2011 - 15:00

De prijs van het dekgeld kan soms wel variƫren, ik heb bij mijn laatste 3 dekkingen meer moeten betalen.
Ik zie eigelijk niet direct fouten, ik vind je site heel overzichtelijk, veel informatie en ja misschien bij iedere kat van elk jaar de test resultaten zetten.

Bewerkt door Solotje, 21 januari 2011 - 15:01.

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 21 januari 2011 - 15:10

het is Brits korthaar, niet britsE :) en in alinea 3 staat er "her" en denk dat het "hier" moet zijn.

Bewerkt door Lilia2055, 21 januari 2011 - 15:13.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 21 januari 2011 - 15:22

Lilia2055 zei:

het is Brits korthaar, niet britsE :) en in alinea 3 staat er "her" en denk dat het "hier" moet zijn.
Ah ja voila daar had ik dus al over gelezen. :ha :oops:

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#7 Geplaatst 21 januari 2011 - 15:28

de site op zich ziet er goed uit vind ik, mooi opgezet, helder, niet al teveel onnodige poespas (op de reclame bovenin na, maar dat komt waarschijnlijk door een gratis domeinnaam?)

Heel goed dat je een kostenoverzicht hebt opgenomen op je site, alleen wel nodig om hem dan te updaten. Niet alle kosten kloppen (meer). Je bent nu voor een aantal dingen toch echt wel duurder uit.

Een aantal dingen zou ik persoonlijk anders of niet neerzetten op de site, maar dat is echt persoonlijk. Het enige wat me wel opviel wat ik dan weer echt weg zou laten, is dat mensen ook achter met vragen/klachten bij je terecht kunnen. Vragen zou ik laten staan, maar de toevoeging klachten zou ik weglaten. Komt op mij een beetje over dat de mensen wel eens klachten zouden kunnen hebben :s Maar dat is natuurlijk puur persoonlijk ;)

Wat ik persoonlijk ook vervelend vind is achtergrondmuziek. Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar als ik een site tegenkom met achtergrondmuziek ga ik meteen op zoek hoe ik dat uit kan zetten. Dat kan gelukkig bij jou :) Kan het niet, dan klik ik de site meteen weg. sorry mensen :oops:

1 dingetje vind ik wat verwarrend. Je zegt bij de tekst bij Zaza dat ze gecastreerd is en van haar prinsessenleven geniet en dat jullie dus geen scottish fold meer hebben, maar ze woont toch nog bij jullie? Of is ze herplaatst? Of bedoel je dat je geen sf meer fokt? Nu ben ik Muts eerste klas, dus dit kan zeker aan mij liggen, maar vroeg het me af :oops:

De achtergrond is prettig. Niet te donker, en rustig voor de ogen. Leuk dat er al best veel foto's op staan!
De tekst is rustig, niet te hard in contrast en goed leesbaar. Voor mij in ieder geval :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 21 januari 2011 - 15:55

ze is nog bij ons, maar we fokken geen sf meer, bedankt allesinds ik ga het aanpassen :-))

welke dingen kom ik nu duurder uit? groetjes

Bewerkt door wendyded, 21 januari 2011 - 16:00.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 21 januari 2011 - 15:57

Die muziek hoor ik hier niet op mijn werk maar ik vind dat het niet stoort zolang je maar de keuze hebt om het af te zetten, bij sommige kan het niet en als het echt van die muziek is dat je niet graag hoort is dat wel irriterend.

Ik denk dat ze gewoon geen scottish ras meer fokt. ;)

En inderdaad dat van die klachten zou ik ook weglaten! ;)

wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 21 januari 2011 - 16:04

ik hoor hier de muziek dus niet :-) weet dat ik het erin heb gezet maar hoor ze dus zelf niet , goed bezig :-)) :LOL:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 21 januari 2011 - 16:06

wendyded zei:

ik hoor hier de muziek dus niet :-) weet dat ik het erin heb gezet maar hoor ze dus zelf niet , goed bezig :-)) :LOL:
:ha Dat is inderdaad goed bezig!

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#12 Geplaatst 21 januari 2011 - 16:18

Er staan nog een aantal dt-foutjes in, misschien kan je die eruit halen? Wel een leuke site!

wendyded
wendyded
  • 546 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 21 januari 2011 - 16:24

dt foutjes :oops: waar?

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#14 Geplaatst 21 januari 2011 - 16:31

:) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#15 Geplaatst 21 januari 2011 - 16:36

Ook wordt er bij reservering...

... wordt het koopcontract...

wordt het restbedrag overhandigd

we zijn te allen tijde bereid ...

oh ja, het is ook scottish fold i.p.v. scottisch fold

Ik ben al blij dat je me die opmerking niet kwalijk neemt, maar als ik een tekst lees, dan worden mijn ogen a.h.w. getrokken naar dt-fouten, vandaar dat ik het liever even meld, en 't is snel verbeterd.

Bewerkt door Elena, 21 januari 2011 - 16:39.