Spring naar inhoud

- - - - -

sommiege mensen zou je toch

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 21 januari 2011 - 16:44

ik kom vanmiddag aan school, komt er een mama naar mij met de vraag of ik een konijntje wil,ja hoor zeg ik, ik dacht ze heeft kleintjes of zo, dit konijn heeft ze een tijdje geleden gekocht maar ze heeft nu een franse hangoor bijgekocht en de konijnen vechten, dus hij moet weg anders zet ze hem ergens in het bos :o , beestje zit nu veilig bij mij.

als ik daar ben komt er ineens een heel mooi poesje aangelopen, een britje, getijgerd (weet niet hoe dat echt heet), heel lief beestje, die gaat bij de konijntjes in het hok liggen, ik denk dan nog och wat lief...blijkt dat het beestje dat gewoon doet omdat die het koud heeft want hij mag nooit binnen, zelfs niet in de garage :evil:

dan zie ik in het hok een bruine labrador zitten, ik ga het beestje goeiedag zeggen, zit die helemaal onder de schurft op zijn rug, ik zeg oei hoe komt dat, ja dat is normaal die is aan het ruiven :catcurs , ik zeg dat is niet normaal daar moet je dringend mee naar de da, die is ziek, komt er een hele uitleg dat ze daar geen zin en tijd voor heeft, en dan komt er ineens een heel klein hondje ook uit het hok (1hondehok dus voor 2 honden), de groote van een jack russel met bijna geen haar meer, maar dat is ook normaal zegt ze

ik weet dus niet waar ik het heb op dat moment, dan zie ik dat er in het konijnenhok van 40 cm, niet twee maar 5 konijnen zitten :o , waarvan er één zijn oog vol etter zit en helemaal dicht zit, beest zit vol klitten

ik heb dus net anoniem de dierenbescherming verwittigd want dit is dus :r :r :r SCHANDALIG

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 21 januari 2011 - 16:46

:censored: :censored: :trance: :trance: :r
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_scolu_*
Guest_scolu_*

#3 Geplaatst 21 januari 2011 - 16:59

afschuwelijk he!!

onze buren laten de katten ook 24 uur per dag naar buiten en die zitten af en toe keihard te miauwen voor de deur

zo triest :(

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 21 januari 2011 - 17:02

Amai :evil: :evil: :evil: .

Sommige mensen begrijpen nog steeds niet dat wanneer je dieren hebt, deze ook moet verzorgen!! Al is het maar de basisverzorging van deftig onderdak geschikt voor dat dier, eten, vers water en DA!!!

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#5 Geplaatst 21 januari 2011 - 17:03

:thumb: goed van jou dat je meteen hebt aangegeven!!! Met zulke mensen heb ik dus echt geen kompassie :evil: Die moesten verbod krijgen nog enig dier te houden!!!!! :r :r :r

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#6 Geplaatst 21 januari 2011 - 17:04

amai als die ziek is dan is het ook normaal zeker :r :r
sommige mensen zijn echt niet te doen willen wel dieren hebben maar er voor zorgen dat kan niet :r :r :r :r

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 21 januari 2011 - 17:38

mag ik weten welke dierenbescherming je hebt verwittigd? trouwens, goed gedaan hoor!!! schurft, daar zien de beestjes echt van af.

zerkaantje
zerkaantje
  • 903 berichten
  • 16 katten

#8 Geplaatst 21 januari 2011 - 17:48

ik snap zo'n mensen toch niet hoor, ze zouden moeten verbieden dat die ooit nog dieren houden!

Jana_23
Jana_23
  • 3.360 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 21 januari 2011 - 17:53

:r :r :r

Geplaatste afbeelding

_ *Cats Leave Paw Prints On Our Hearts* _

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 21 januari 2011 - 18:02

Ik versta dat toch echt niet é. Voor wat heb je dieren als je er niet wil voor zorgen. Wat breng je je eigen kinderen dan eigenlijk bij.
Geplaatste afbeelding

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#11 Geplaatst 21 januari 2011 - 18:31

Ocharme die stakkertjes... Zulke mensen zouden echt geen dieren meer mogen houden. :censored:

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#12 Geplaatst 21 januari 2011 - 18:31

zo erg!
goed van je de dierenbescherming in te lichten!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 21 januari 2011 - 19:36

:trance: :trance: :( :(
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#14 Geplaatst 21 januari 2011 - 20:18

Hopelijk doet de dierenbescherming er iets aan, de dierenbescherming hier is niet veel waard...

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 21 januari 2011 - 20:20

Wat super dat je de dierenbescherming hebt gebeld.  Sommige mensen zijn het echt niet waard om een dier te houden!

Geplaatste afbeelding