Spring naar inhoud

- - - - -

litter robot kapot??? waar onderdelen te koop?

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#1 Geplaatst 22 januari 2011 - 01:03

ik heb sinds ik die nieuwe basis had gekregen, er altijd maar problemen mee gehad met de gevoeligheid van de sensor. nuja, aangezien het al een nieuwe was wegens defect van de eerste, heb ik het opgelost door er iets onder te steken. kwou niet te moeilijk doen...  nu werkt hij helemaal niet meer. het oranje lichtje blijft branden, zelfs de stroom uitschakelen, of het on-off knopje helpen niet, het blijft oranje, hij wil dus helemaal niet meer draaien.

helaas is de garantie waarschijnlijk verlopen, aangezien ik hem een 2tal jaar geleden heb gekocht.

nu vind ik niet meer terug waar ik de onderdelen eventueel apart kan bestellen? de basis zal waarschijnlijk helaas het duurste zijn van alles, dusja...

iemand die me kan helpen? of die een andere oorzaak en eventueel oplossing van het probleem weet?
Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#2 Geplaatst 22 januari 2011 - 17:20

Ik heb hem gekocht in de catch-shop. Zij hebben ook alle onderdelen te koop :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 22 januari 2011 - 17:22

:geluk: :geluk:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 22 januari 2011 - 17:34

Heidiken zei:

Ik heb hem gekocht in de catch-shop. Zij hebben ook alle onderdelen te koop :)

Wij ook dus ja.... :)

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#5 Geplaatst 25 januari 2011 - 19:15

als ik catch-shop zoek, kom ik terecht bij een winkel op ebay? klopt dit? onderdelen staan er alleszins neit apart op vermeld, kan ik hen daarvoor dan contacteren ofzo? (of misschien heb ik niet de juiste site?)
Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#6 Geplaatst 25 januari 2011 - 22:19

Nele zei:

als ik catch-shop zoek, kom ik terecht bij een winkel op ebay? klopt dit? onderdelen staan er alleszins neit apart op vermeld, kan ik hen daarvoor dan contacteren ofzo? (of misschien heb ik niet de juiste site?)
Ben nu online met gsm dus kan url niet doorgeven maar het is die winkel. Mail hen even met je vraag en ze zullen je wel helpen.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#7 Geplaatst 26 januari 2011 - 05:41

een nieuwe basis kost dus 219 euro...

maar heb het anders opgelost!!! ik had hier nog een basis staan, waarvan vermoedelijk enkel het plaatje kapot was, dus wou ik toch eens testen, aangezien ik denk dat van die 2e het de motor is. enja, het plaatje werkt, dus heb het op de eerste bak geinstalleerd, en hij werkt weer!!!! :LOL: een serieuze kost uitgespaard!!! (vriend zei al dat ik dan maar trug gewone kattenbakken moest zetten, dat hij daar niet zoveel geld wil aan uitgeven...) was er eventjes echt niet goe van, maar ben dan beginnen 'experimenteren' en met een positief resultaat!!
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 26 januari 2011 - 06:52

:thumb: :thumb: :thumb:

Voor zoveel geld loont het de moeite eens te experimenteren!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 26 januari 2011 - 12:43

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 26 januari 2011 - 13:25

:thumb: :thumb: :thumb: *als ik nog eens wat stuk heb ga ik jouw contacteren denk ik, wie weet kan je dat dan ook oplossen en mij véél centjes besparen :LOL: :LOL: :cheer:

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#11 Geplaatst 26 januari 2011 - 14:54

scully zei:

:thumb: :thumb: :thumb: *als ik nog eens wat stuk heb ga ik jouw contacteren denk ik, wie weet kan je dat dan ook oplossen en mij véél centjes besparen :LOL: :LOL: :cheer:

jaja, kvind van mezelf dak daar redelijk goed in ben, in bedenken hoe ik iets kan maken of herstellen ofzo... niet dak wil stoefen ofzo maarja, tmag toch gezegd worden hé! :d
heb hier zo al veel geld bespaart, en mijn vriend goed geholpen bij het oplossen van kleine probleempjes bij vb het aanleggen van de zwemvijver!! (hij zal het niet graag toegeven, maarja, zo zijn venten é) :)
Geplaatste afbeelding

scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 26 januari 2011 - 20:43

:thumb: :thumb: :thumb: *

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa