Spring naar inhoud

- - - - -

weer ander werk! update : auto is gekocht p2

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 22 januari 2011 - 07:49

Zoals sommigen al wel weten het ik een firma voor thuisverpleging gelaten voor wat het was en overgestapt naar de grote concurrent. Wat ik dacht een goeie beslissing te zijn, blijkt dus van de regen naar de drup...........

Overuren in het weekend worden niet in het weekend doorgegeven maar op een gewone weekdag gezet. Gevolg : dada premie :evil:
17 patienten op een morgentour, die je best doet op 4 uur want overuren worden niet echt met open armen ontvangen.
30 patienten op een avondtour, en dan moet je zelf nog naar de hoofdverpleegster bellen om hulp te voorzien.
Overuren geef je best door persoonlijk, ah ja anders is er bewijskracht op papier
En dan nog in het centrum van de stad...............dus qua tijd verlies je ook hier wel wat.
Gevolg : kunst en vliegwerk, en natuurlijk lijdt daar de kwaliteit van de verzorging onder. en nog niet een klein beetje. Zelfs patienten zeggen (en dat bedoelen ze goed natuurlijk) : je moet vandaag mijn benen niet inwrijven met die zalf, je hebt het al druk genoeg :s :s :s ..........

Dus ontslagbrief geschreven en bibi gaat terug naar het rusthuis werken. deftige uren, ik sla de deuren dicht en het werk is gedaan, geen huiswerk meer, overuren die mooi genoteerd worden.........En het is aan het ocmw, dus een hoop meer voordelen dan op privé gebied (JA TOCH HE LUT :) ?)
(EN NOG ES BEDANKT VOOR DE UITLEG HE)

dus, ik ga me vandaag een auto aanschaffen, want ik reed natuurlijk met de auto van het werk ook privé. het wordt een toyota aygo (en dan moet ik karolien weer bedanken voor de verwijzing naar toyota :) ). Met de salonvoorwaarden staan die heeeeeeeeeeeeeeel goedkoop, allee het basismodel dan toch. maar meer heb ik ni nodig

Dus hopelijk een nieuwe en deze keer een goeie start

Bewerkt door tash, 22 januari 2011 - 12:16.

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 22 januari 2011 - 08:09

:geluk: :geluk: :geluk: Ik hoop echt voor jou dat je in een goed team terecht komt (da's natuurlijk nog wat afwachten he) maar ik wens je heel veel succes in je nieuwe job :loveshower: :loveshower: :loveshower: .

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 22 januari 2011 - 08:13

awel, ik had gevraagd om hier in wilsele te mogen starten, is lekker kort thuis en mss nog wel met de fiets ook te doen in de zomer.  Maar normaal gesproken zal ik eerst effe in leuven van start gaan maar ze houden er zeker en vast rekening mee.   das natuurlijk ook wel kortbij maar wilsele is qua baan heel mooi vlak :oops: en toch fijner als je buiten het stad kan zitten natuurlijk.  Voor hetzelfde geld val ik in leuven in een goed team en dan ga ik daar maar blijven.  
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#4 Geplaatst 22 januari 2011 - 08:18

Succes met de nieuwe job :thumb: Ik had zoal iets gelezen op facebook.
En leuke auto :mrgreen: Ik zag die ook wel zitten, maar vond geen tweedehandse toen.

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 22 januari 2011 - 08:42

Proficiat met je nieuwe job!  

Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 22 januari 2011 - 08:54

Ik heb het allemaal gevolgd de voorbije weken, maar wou je hier toch ook nog ff feliciteren met je nieuwe job! En met je nieuwe auto. Zijn wel flashy, vinnige autootjes, die aygo's! ;)

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#7 Geplaatst 22 januari 2011 - 09:00

Karolientje zei:

Ik heb het allemaal gevolgd de voorbije weken, maar wou je hier toch ook nog ff feliciteren met je nieuwe job! En met je nieuwe auto. Zijn wel flashy, vinnige autootjes, die aygo's! ;)

en da gaan we straks vieren met een goeie fles hé :thumb: :thumb:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#8 Geplaatst 22 januari 2011 - 09:01

succes! :thumb: :thumb: :thumb:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 22 januari 2011 - 09:07

tash zei:

en da gaan we straks vieren met een goeie fles hé :thumb: :thumb:

Ik zet er sebiet al eentje koud se! ;)

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#10 Geplaatst 22 januari 2011 - 09:10

:geluk: :geluk:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#11 Geplaatst 22 januari 2011 - 09:25

Karolientje zei:

Ik zet er sebiet al eentje koud se! ;)

neenee, das de bedoeling ni hé, ik breng er één mee, die staat al koud!

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 22 januari 2011 - 09:27

tash zei:

btw hahaha, t is al dikke discussie of fb met een collega van het wgk :x :x , en ik geef ni af hé, mij kennende [-( [-(

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 22 januari 2011 - 09:27

Alé, hopelijk valt het deze keer reuze mee en kan je daar blijven tot je stopt met werken ;) . Heel veel succes in je nieuwe job!
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 22 januari 2011 - 09:30

tash zei:

Is goed! :LOL:

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 22 januari 2011 - 09:35

Een hele dikke proficiat met de nieuwe job!! Goed dat je de keuze hebt gemaakt en zo snel iets anders hebt gevonden.

Ik heb mijn eindejaarsstage gedaan in een rusthuis (wel op de sociale dienst) en deed dat ook liever dan thuiszorg (sol).

Veel succes!! :flower:
Geplaatste afbeelding