Spring naar inhoud

- - - - -

L-lysine

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#16 Geplaatst 01 februari 2011 - 08:38

Maar wat is nu het verschil tussen L-Lysine en F-lysine??

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#17 Geplaatst 01 februari 2011 - 08:41

*mikkeke* zei:

Maar wat is nu het verschil tussen L-Lysine en F-lysine??

Dat is hetzelfde, maar F-lysine zit in een ander potje en heeft een vissmaakje. ;) (Denk om het aantrekkelijker te maken voor katten, maar sommige katten vinden het ook stinken ;) )

Bewerkt door Smitten Kitten, 01 februari 2011 - 08:41.

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#18 Geplaatst 01 februari 2011 - 08:42

Smitten Kitten zei:

Dat is hetzelfde, maar F-lysine zit in een ander potje en heeft een vissmaakje. ;) (Denk om het aantrekkelijker te maken voor katten, maar sommige katten vinden het ook stinken ;) )

okidokie, dan kan ik dus net zo goed L- lysine kopen want Lizzy eet toch alles :ha

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#19 Geplaatst 01 februari 2011 - 08:44

*mikkeke* zei:

okidokie, dan kan ik dus net zo goed L- lysine kopen want Lizzy eet toch alles :ha

Ja, is denk ik ook goedkoper en geurloos (fijn voor het baasje, want die F-Lysine stinkt echt naar rotte vis vind ik :ha Maar als je een kat hebt die gek is op vis is dat mss wel een goed idee)

En de L-lysine kan je als mens ook gebruiken (zoals bij een koortsblaasje) de F-Lysine zou ik persoonlijk niet aanraden voor humaan gebruik :ha

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#20 Geplaatst 01 februari 2011 - 08:45

Smitten Kitten zei:

Ja, is denk ik ook goedkoper en geurloos (fijn voor het baasje, want die F-Lysine stinkt echt naar rotte vis vind ik :ha Maar als je een kat hebt die gek is op vis is dat mss wel een goed idee)

En de L-lysine kan je als mens ook gebruiken (zoals bij een koortsblaasje) de F-Lysine zou ik persoonlijk niet aanraden voor humaan gebruik :ha

:ha :ha :ha Ik eet toch graag vis hoor :wi

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 01 februari 2011 - 11:11

Ik ga het eens proberen voor Anaïs haar oogjes. Ben echt HEEL benieuwd! Straks mss eens een wandelingetje naar de apotheek doen :) Moet toch nog een aantal dingen hebben!
En voor mezelf zou het dan ook goed zijn (heb wel eens last van koortsblaasjes)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#22 Geplaatst 01 februari 2011 - 11:23

Je kan het zeker eens proberen, kwaad zal het alvast niet kunnen, Frances! Maar ik denk dat bij Anaïs het probleem met de ogen toch voornamelijk door haar type komt, maar wie weet helpt de L-Lysine ook wel wat, ik hoop het voor jou! :geluk:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 01 februari 2011 - 11:24

Smitten Kitten zei:

Je kan het zeker eens proberen, kwaad zal het alvast niet kunnen, Frances! Maar ik denk dat bij Anaïs het probleem met de ogen toch voornamelijk door haar type komt, maar wie weet helpt de L-Lysine ook wel wat, ik hoop het voor jou! :geluk:

Het is het proberen waard vind ik :) Als het niet is, dan is het niet hé :d Maar als het wel werkt, wil het ook wel zeggen dat het niet alleen door haar type komt ;)

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#24 Geplaatst 01 februari 2011 - 11:40

Frances zei:

Het is het proberen waard vind ik :) Als het niet is, dan is het niet hé :d Maar als het wel werkt, wil het ook wel zeggen dat het niet alleen door haar type komt ;)

Klopt, als het werkt dan is dat omdat er ook herpes speelt.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 01 februari 2011 - 12:10

Smitten Kitten zei:

Klopt, als het werkt dan is dat omdat er ook herpes speelt.

Voila :) Ben dus wel heel benieuwd.

jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#26 Geplaatst 01 februari 2011 - 21:26

:-k Hmmm, best wel interessant want sindsdien heb ik geen koortsblaas meer gehad :lachen: . Maar dat is bij jouw beroepsmisvorming, hé :LOL: ;) !?

Huh? kan ff niet volgen vrees ik (nochtans maar net aan m'n tweede glasje wijn bezig hoor :oops: ).

jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#27 Geplaatst 01 februari 2011 - 21:27

Ha, wel leuk om te weten dat het dus ook voor mensen helpt. Heb er zelf nog nooit gehad, maar dan kan ik dus mensen met koortsblaasjes zo'n pot 'f'-lysine aanraden :x

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#28 Geplaatst 01 februari 2011 - 21:30

Hier moesten ze het bestellen, kan het morgen ophalen :)

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#29 Geplaatst 01 februari 2011 - 21:38

jopperke zei:

Huh? kan ff niet volgen vrees ik (nochtans maar net aan m'n tweede glasje wijn bezig hoor :oops: ).
'k Snap het zelf niet meer nu ik het teruglees :s en ik had niet eens gedronken :ha :ha !

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 02 februari 2011 - 11:24

jopperke zei:

Ha, wel leuk om te weten dat het dus ook voor mensen helpt. Heb er zelf nog nooit gehad, maar dan kan ik dus mensen met koortsblaasjes zo'n pot 'f'-lysine aanraden :x

Ik zou het toch niet onder mijn eten mengen hoor :misselijk: , dan nog liever die koortsblaas O:)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag