Spring naar inhoud

- - - - -

L-lysine

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 02 februari 2011 - 12:30

hier heb ik het ook besteld
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 02 februari 2011 - 20:26

Ik heb de indruk dat het helpt, al kan het natuurlijk ook zijn dat de AB-kuur deze keer beter geholpen heeft bij Asterix. Maar Obelix liep ook niet 100% (wisselende stoelgang en minder goed eten) en bij hem is het in elk geval niet doorgebroken. Ga het nog even doorgeven en kijken of het zo blijft.
Ik heb een doosje L-lysinepoeder gekocht bij de apotheker. Die dacht eerst aan capsules die je kan openen, maar daar zitten vaak vulstoffen in zoals lactose en dat leek me minder geschikt. Het is een busje van 25 g, met vermelding lysini hydrocnloridum, van producent ABC Chemicals.

Bewerkt door Malou, 02 februari 2011 - 20:30.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 10 februari 2011 - 12:37

Ik heb de indruk dat Anaïs haar ogen met momenten beter zijn! Ik vermoed dat ik het toch echt elke dag moet geven, dan werkt het echt beter. Dus ik zie wel een verschil! :) Ben blij voor mijn meisje :dancer: Maar dat wil natuurlijk ook wel zeggen...... Dat het niet enkel haar type is ...

Malou
Malou
  • 1.047 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 10 februari 2011 - 13:31

Asterix heeft af en toe nog eens een vochtig oogje, maar daar blijft het bij en na een dag, twee dagen is dat telkens over. Ik denk wel dat die lysine helpt om zijn 'verkoudheden' wat af te remmen. Hopelijk groeit hij daar nu stilaan over, zoals bij kleuters ook vaak het geval is :d

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#35 Geplaatst 11 februari 2011 - 13:11

Hier geen natte oogjes noch niesbuien meer. Ik heb het de laatste 2 weken zelfs niet meer hoeven te gebruiken :thumb: :jump: !

Bewerkt door papaver, 11 februari 2011 - 13:11.