Spring naar inhoud

- - - - -

Ervaring Catit senses food maze vs. Pipolino

• Log in om te reageren
82 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#16 Geplaatst 25 januari 2011 - 11:37

Ooh hebbe, hebbe, hebbeuh!!!!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 25 januari 2011 - 11:59

PeggyJ zei:

Hier ook een activity board, en de poezen gebruiken het hier goed. De food maze ziet er ook leuk uit, maar ik zou ook twijfelen aan de stabiliteit.
Maar ik wil wel graag zo'n lichtgevend balletje voor de cat-it senses uit het filmpje O:) :x , zou je die apart kunnen kopen :oops:

Die komen binnenkort allemaal op de markt ;) .
http://kattig.eu/ind...id=1710&lang=NL

Bewerkt door Joloka, 25 januari 2011 - 12:01.

Geplaatste afbeelding

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 25 januari 2011 - 14:40

Ik ga die cat-it bestellen, want Biebel maakt van het activity-board een potje...

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 25 januari 2011 - 15:35

PeggyJ zei:

Hier ook een activity board, en de poezen gebruiken het hier goed. De food maze ziet er ook leuk uit, maar ik zou ook twijfelen aan de stabiliteit.
Maar ik wil wel graag zo'n lichtgevend balletje voor de cat-it senses uit het filmpje O:) :x , zou je die apart kunnen kopen :oops:

Ik heb een balletje dat zo licht geeft maar de katten kijken er hier amper naar om.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 25 januari 2011 - 15:55

Ginger-en-Noortje zei:

Ik heb een balletje dat zo licht geeft maar de katten kijken er hier amper naar om.

Ik heb hier ook zo een dobbelsteen die licht geeft, daar kijken ze ook niet echt naar om hoor, maar ik ben zeker dat het lichtgevend balletje in het play circuit wel succes zal hebben, ik heb het alvast besteld :x
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_ManYie_*
Guest_ManYie_*

#21 Geplaatst 25 januari 2011 - 18:11

:LOL: , net van Kattig te horen gekregen dat ze de Food maze vrijdag verwacht. Dan heb ik alles maandag in huis. :)

Bewerkt door ManYie, 25 januari 2011 - 18:12.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 25 januari 2011 - 18:32

PeggyJ zei:

Ik heb hier ook zo een dobbelsteen die licht geeft, daar kijken ze ook niet echt naar om hoor, maar ik ben zeker dat het lichtgevend balletje in het play circuit wel succes zal hebben, ik heb het alvast besteld :x

Heb je het hele circuit besteld of enkel het balletje?

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 26 januari 2011 - 14:35

Joloka zei:

Heb je het hele circuit besteld of enkel het balletje?

Het hele circuit :oops: en er nog wat bij uiteraard, anders betaal ik toch verzendingskosten :x
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 27 januari 2011 - 08:44

PeggyJ zei:

Het hele circuit :oops: en er nog wat bij uiteraard, anders betaal ik toch verzendingskosten :x

:lachen: :lachen: :lachen:

Geplaatste afbeelding

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 27 januari 2011 - 10:23

arifiene zei:

Ik ga die cat-it bestellen, want Biebel maakt van het activity-board een potje...

Hij is al binnen!
Als dat geen snelle service is!

Guest_ManYie_*
Guest_ManYie_*

#26 Geplaatst 27 januari 2011 - 20:03

Ik heb hem vandaag ook ontvangen.

De slimmerds hadden het meteen door. Iago raakte op een gegeven moment gefrusteerd en wou toen van bovenaf eten. Indy heeft er helemaal geen moeite mee. En het is erg leuk om ze er mee bezig te zien. :LOL:

Van de Pipolino maakt Iago al gebruik, hij snapt alleen niet wat hij moet doen als hij hem tegen de muur aan heeft geduwd.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 27 januari 2011 - 20:45

Ziet er me zeer interessant uit! :LOL:
Voor mijn 2 dikkie's hier.

Ik kijk uit naar jullie ervaringen! :thumb:

Ik stel me ook vragen bij de stabiliteit en of dit ook met grote katten goed zou lukken?
Ik vind (nog) nergens de afmetingen terug, kan iemand misschien eens de diameter en de hoogte voor me opmeten?

Bewerkt door haemoglobine, 27 januari 2011 - 20:46.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 28 januari 2011 - 09:30

haemoglobine zei:

Ziet er me zeer interessant uit! :LOL:
Voor mijn 2 dikkie's hier.

Ik kijk uit naar jullie ervaringen! :thumb:

Ik stel me ook vragen bij de stabiliteit en of dit ook met grote katten goed zou lukken?
Ik vind (nog) nergens de afmetingen terug, kan iemand misschien eens de diameter en de hoogte voor me opmeten?

Well euh, Biebel is duidelijk niét akkoord met het nieuwe 'speeltje'.
:x
Ik denk dat hij me doorheeft ivm het binnenschrokken van eten en dat verminderen.
Hij raakte gisteren zo gefrustreerd dat hij het hele spul heeft omver geduwd. Ik dacht dat hij het wel zou kunnen, met het activity board is hij vrij goed, maar blijkbaar moeten we dus beginnen op het gemakkelijkste niveau :x . Je kunt het net als de pipolino moeilijker maken en tevens ok nog gebruik maken van verschillende niveaus, dus we beginnen op niveau 1 nu, en dat lukt wel.
Maar hij is ook wel redelijk lui, dusja...

De hoogte is ongeveer 32 cm, de diameter is 22 cm.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 28 januari 2011 - 11:10

arifiene zei:

Well euh, Biebel is duidelijk niét akkoord met het nieuwe 'speeltje'.
:x
Ik denk dat hij me doorheeft ivm het binnenschrokken van eten en dat verminderen.
Hij raakte gisteren zo gefrustreerd dat hij het hele spul heeft omver geduwd. Ik dacht dat hij het wel zou kunnen, met het activity board is hij vrij goed, maar blijkbaar moeten we dus beginnen op het gemakkelijkste niveau :x . Je kunt het net als de pipolino moeilijker maken en tevens ok nog gebruik maken van verschillende niveaus, dus we beginnen op niveau 1 nu, en dat lukt wel.
Maar hij is ook wel redelijk lui, dusja...

De hoogte is ongeveer 32 cm, de diameter is 22 cm.

Bedankt voor de afmetingen, ik zal het eens bekijken hier met mijn reus!

Al vermoed ik dat hij Biebel's manier van werken wel eens zou kunnen na-apen...
Ook zo lui als die groot is, zelfs te lui om 's avonds de laatste brokjes uit de hoekjes te gaan vissen, die wacht (al mij ambeterend) liever tot ik de kommetjes bijvul...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#30 Geplaatst 28 januari 2011 - 11:44

ik heb hier ook de pipolino, maar geen enkele kat kijkt ernaar om :(
ik ga da ding terug verkopen denk ik